buisiness-owner-taking-a-holiday

תסריט מענה טלפוני אנושי – כל מה שצריך לדעת
30/04/2018
זה לא סוד גדול שעורכי דין ומשרדי עורכי דין עסוקים מאוד. כפי שנאמר – זמן הוא כסף
30/04/2018
הכל

buisiness-owner-taking-a-holiday

להיות יזם זה אכן מתגמל בכל כך הרבה תחומים בחיים, אך חופשה איננה חלק מהם.
בעלי עסקים קטנים ובינוניים מסבירים מדוע קשה להם לקחת חופשה למרות שהם מודעים ליתרונות הבריאותיים שלה.

רק לעיתים רחוקות יש לבעלי העסקים הקטנים זמן לצאת לחופשה וכשהם כבר שם, הם נאבקים בכדי להתנתק מהדאגות.
למנהלים קשה מאוד לבלות זמן הרחק מהעסק הנשען עליהם. עם זאת, חשוב לקחת הפסקות סדירות למען הבריאות, גם בריאות הנפש וגם בריאות הגוף.
מחלקת השיווק של FirstCall – עשתה מחקר וגילתה  שמתוך 10 מנהלים של עסקים קטנים, 6 מהם לא יצאו לחופשה בשנה שעברה ואלה שכן, 75% מהם המשיכו לעבוד כל יום בשלט רחוק, בזמן שהותם הרחק מהעסק.

ערכנו ראיון עם מנהלת חברה שמפעילה אתר אינטרנט מקצועי לבניה, קידום ועיצוב אתרים.
לדבריה, “אם אתה לא עובד, אתה לא מרוויח. אני מרגישה אשמה מעצם המחשבה שלא יצאתי לחופשה מאז שהקמתי את העסק שלי לפני כחמש שנים ואני נואשת לאחת. מאחר ואני עצמאית, תמיד עולה השאלה – מי ינהל את המשרד ויקח אחריות בזמן שאני נעדרת?  אני, כבעלת חברה קטנה, “מכורה” לעבודה (workaholics ), מוצאת שקשה לי להתנתק במיוחד מהמיילים הנכנסים לנייד. אני משתדלת לכבות את הנייד בלילה. מאחר ואני עובדת עם שווקים בינלאומיים, זה לא תמיד קורה. יום אחד אצא לחופשה בגלל שחשוב לי לבלות עם המשפחה”.

והיא ממשיכה “הרבה מנהלי עסקים מקבלים זאת כדרך חיים. האימרה “קל לדבר קשה לעשות” היא כל כך נכונה, ואכן, קשה לשים את הגבול. יש הרבה לחץ על בעלי החברות הקטנות. הם מרגישים תמיד במלחמת קיום שבאופן עקבי מצריך כיבוי שרפות. הם מרגישים את הצורך “לעשות יותר עם הרבה פחות”, מה שאומר שהכל הופך להיות הרבה יותר אינטנסיבי. אבל אנחנו חייבים להיות מציאותיים. חשוב להבין שעסק בריא דורש מנהיג בריא. אם לא נטפל בעצמנו וזה כולל לקיחת הפסקה בצהריים, כל שכן יציאה לחופשה, זה אומר שאנו לא מטפלים מספיק טוב בעסק שלנו”.

הרי ידוע שאם בעל העסק שחוק, העסק  סובל. עייפות ודאגה גורמת לטעויות ואיבוד היכולת לראות את התמונה הגדולה . האתגר הגדול של בעלי העסקים הוא לשמור על בריאותם ורווחתם . זהו אלמנט חשוב וגם אתגר גדול עבור בעלי העסקים.

היא ממשיכה ומסבירה: “לאחרונה לקחתי חופשה אמיתית ראשונה מזה כחמש שנים. נכון שקחתי חופשות גם בעבר, אך הן היו בעיקר חופשות בישראל שבהן נאלצתי להיסחב עם כל הקלסרים הלוך ושוב ולענות לשיחות  הטלפון כמו תמיד”.

הדאגה העיקרית שלה הייתה “לא לגרום ללקוחותי להמתין !”. “אני מודעת לכך שאני ברת מזל ושיש לי זרם קבוע של עבודה במיוחד בתקופה של משבר כלכלי. אני רוצה להוכיח ללקוחות שלי שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה. אני מכירה בעובדה שכל כך הרבה עסקים קטנים נאבקים להשיג עבודה. אני מוודאת שכל הלקוחות יישארו איתי ולא יעזבו. עם זאת, אני מודעת שדרך חיים זו לא בריאה לי, ואני זקוקה לחופשה נואשות. עדיין, מידי פעם אני לוקחת חופשה בישראל מלווה במחשב הנייד שלי, בודקת את הודעות הדוא”ל, אך לא עונה. אני מאוד מקפידה על כך”.

“יש לי קבוצה מקסימה של לקוחות שאף לא אחד מהם מצפה או עומד על כך שאתעסק במשהו אחר שלא קשור בחופשה (כמובן שאני מיידעת אותם מראש). אם אני מתכננת חופשה, אני לוקחת בחשבון שלא אעבוד במשך שבוע או יותר ולכן מתכננת ומתארגנת מראש כמו לדוגמא את מועדי האספקה כך שלא יהיו במשך השבוע שבו אעדר. במקרים  של דברים דחופים נוספים אני מבצעת אותם מראש כך שלא יפריעו לי במהלך החופשה”.

לדבריה “ניסיתי למצוא פיתרון שיענה לי על הצורך הבסיסי כמו לדוגמה: לענות לשיחות העיסקיות שלי. לדעתי זה האלמנט החשוב ביותר לכל החברות והעסקים. חברת  FirstCall עונה לכל השיחות העיסקיות שלי גם כשאני לא זמינה וגם כשאני בחופשה. אני שמחה לומר שהידיעה שכל השיחות שלי נענות ע”י שירות מענה טלפוני אנושי בשם “החברה שלי” וכל פרטי הפנייה והאימיילים מגיעים ישירות אלי מסב לי רוגע, שלווה וביטחון שהלקוחות שלי מרוצים ואני לא מחמיצה שום הודעה, בנוסף לעובדה שהשירות יוצר תדמית חיובית על החברה שלי”.

” FIRSTCALL – שירות מענה טלפוני עוזרת לי במשך תקופה ארוכה בניהול השיחות העסקיות שלי ובמיוחד אני נהנית מהשירות כאשר אני נמצאת בזמן איכות שלי”.
מרבית היזמים מודעים לכך שחופשות הינן חשובות ורובם מכירים בעובדה שהסיכויים שדברים ישתבשו בזמן הקצר שבו הם נעדרים הוא קטן. למרות זאת, יציאה לחופשה בעולם בעלי העסקים הקטנים היא נדירה ובעלי העסקים צריכים להיות בעלי משמעת עצמית ולקחת אותה.

עבוד בחוכמה עם -FirstCall- שירות מענה טלפוני קרא עלינו>

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
× How can I help you?
Skip to content