[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1507665141435{background-image: url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2017/09/sample14.jpg?id=290) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1474885359216{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column_inner][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”section-box-overlap”][vc_column css=”.vc_custom_1474885718152{padding-top: 15px !important;}” el_class=”box-overlap”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”נתב שיחות עסקי | נתב שיחות | נתב וירטואלי | IVR” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

בשירות נתב וירטואלי חכם, אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי (מספר וירטואלי) שמשוייך לחשבונכם במערכת שלנו שאותו אתם יכולים לפרסם או לחילופין להפנות אליו את כל השיחות מכל מספר טלפון שלכם וזאת ע”י הגדרת הפניית שיחות. כל השיחות הנכנסות למספר הוירטואלי החדש שלכם ישמעו פתיח קולי “ג’ינגל עסקי” או קריינות לנתב הכולל תפריט הקשות ליעד הרצוי לפי ההגדרות שלכם

כל השיחות הנכנסות דרך המספר הוירטואלי מוקלטות וניתן להאזין להן דרך המערכת בזמן אמת, כולל דוחות וסטיסטיקה

 FirstCall– מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות.חברת

 אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

*6509 / 03-509-5509

[/vc_column_text][ultimate_fancytext strings_textspeed=”35″ strings_backspeed=”0″ fancytext_strings=”ממשק ניהול אונליין מאפשר לנהל את השרות בצורה עצמאית” strings_font_style=”font-weight:bold;” fancytext_color=”#13aac1″][vc_column_text]

נתב וירטואלי

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”u_iframe” u_video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=KL6jwnIln6w&index=2&list=PLHSpx_10lbS23KED_9tBfTf5Wru93WVtG” video_opts=”loop,muted” bg_override=”full”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][go_pricing id=”self06_59c_5c29331b1e2a9″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2631|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/home-top-bar22.jpg|caption^null|alt^null|title^home-top-bar22|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column css=”.vc_custom_1530608563802{padding-top: 10px !important;}”][vc_raw_html css=”.vc_custom_1530608535285{margin-bottom: 0px !important;}”]JTNDaDIlMjBzdHlsZSUzRCUyMnRleHQtYWxpZ24lM0FjZW50ZXIlM0IlMjIlM0UlRDclOTclRDclOTklRDclOTklRDclOTIlRDclOTUlMjAlM0NhJTIwaHJlZiUzRCUyMnRlbCUzQSUyQTY1MDklMjIlM0U2NTA5JTNDJTJGYSUzRSUyQSUyMCVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5RSVENyU5QyVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5MCVENyVBQSUyMCVENyU5NCVENyVBNCVENyVBOCVENyU5OCVENyU5OSVENyU5RCUyMCVENyU5NSVENyVBMCVENyU5NyVENyU5NiVENyU5NSVENyVBOCUyMCVENyU5MCVENyU5QyVENyU5OSVENyU5QiVENyU5RCUyMCVENyVBQSVENyU5NSVENyU5QSUyMDE1JTIwJUQ3JTkzJUQ3JUE3JUQ3JTk1JUQ3JUFBJTIwJTNDJTJGaDIlM0U=[/vc_raw_html][vc_row_inner css=”.vc_custom_1530608726250{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner el_class=”home-form-part desktop-inlineform” css=”.vc_custom_1530608618027{margin-bottom: 0px !important;}”]

[/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner el_class=”mobile-view-inlineform” css=”.vc_custom_1530608660654{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner css=”.vc_custom_1530608687663{margin-bottom: 0px !important;}”]
[/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”5px”][go_pricing id=”c4galaxy_5_5c2e1812a3c95″][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^1825|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/04/fc-bg.jpg|caption^null|alt^null|title^fc-bg|description^null” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

? מי משתמש בנתב שיחות עסקי

זהו מספר טלפון קווי (מספר וירטואלי) המיועד לפירסום או לחילופין הפניית שיחות ודרכו יופנו כל השיחות הנכנסות למערכת נתב וירטואלי העסקי החדש שלכם. כל עסק המעוניין לקדם ולהרשים את לקוחותיו משתמש בנתב וירטואלי המפנה ומנתב בצורה מדויקת מקצועית ויעילה את השיחה לפי מחלקה [שירות לקוחות / מכירות /  תמיכה ועוד] על פי הגדרות מדוייקות שלכם

הנתב הוירטואלי כולל מערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות המאפשרת לך לקבל דוחות אונליין כמו מעקב אחרי השיחות הנכנסות, פירוט שיחות, הקלטת שיחות, מעקב ושינויים  ועוד

  • שינוי הגדרת הנתב הוא מהיר וידידותי
  • כל השיחות הנכנסות מוקלטות
  • כל השיחות נרשמות בדוחות של ממשק הניהול האינטרנטי
  • השמעת ג’ינגל עיסקי או קריינות נתב בזמן המתנה למענה

[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^3270|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/07/iStock_000018445102Medium.jpg|caption^null|alt^null|title^null|description^null” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″]

היתרונות בנתב וירטואלי

מעקב בזמן אמת
[go_pricing id=”specialtwo_5c2cb989f3ad1″][vc_single_image image=”2356″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”https://www.firstcall.co.il/contact/”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3272|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/07/2018-07-02_13-42-16.jpg|caption^null|alt^null|title^2018-07-02_13-42-16|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_img_attach=”fixed” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

 איך זה עובד ? זה כמו מרכזייה באינטרנט

אתם מקבלים מספר טלפון קווי (וירטואלי)  או כמה מספרים וירטואליים עם קידומת 073 בהתאם לצרכי העסק שלכם – ניתן לקבל מספר עם קידומת חיוג 03/02/08/09

המספר הוירטואלי כולל מערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות

כל שיחה נכנסת למספר הוירטואלי ישמע ג’ינגל עסקי או קריינות נתב. בהגדרה הראשונית מגדירים לאיזה שלוחה [ מכירות / שירות לקוחות / תמיכה ועוד ] ומתי ולאיזה מספר טלפון להפנות אותן

 ניתן להגדיר שכל לחיצה בשלוחות יופנו כולם למספר טלפון אחד, ולחילופין, להגדיר כל שלוחה בנתב יופנו למספר טלפון שונה- הכל בהתאם לצרכים שלכם

במילים פשוטות : שיחות הנכנסות למספר וירטואלי (נתב) ישמע ג’ינגל מקצועי הכולל שלוחות שמפנות את המתקשר למחלקה הרצוייה

[/bsf-info-box][vc_single_image image=”3622″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_outline” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3650|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/s3-blue.jpg|caption^null|alt^null|title^s3-blue|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”360px”][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

נתב שיחות – הפוך את זמן ההמתנה לזמן פרסום

מהיום אתם קובעים את מנגינת ההמתנה ( ג’ינגל עסקי ) או ( קרייינות לנתב ) המותאמת לעסק שלכם

תהליך פשוט מהיר וידידותי – בחירת שפה, קריין/ית, מוסיקת רקע לפי קטגוריות וכתיבת מלל

קדם ומתג את העסק שלך בזמן שלקוחותיך ממתינים למענה או בזמן העברת שיחה לשלוחה/מחלקה

כל שיחה נכנסת למספר הוירטואלי ישמע ג’ינגל עסקי או קריינות נתב

ג’ינגל עסקי זה פתיח בלבד או קריינות נתב זה פתיח + 8 הקשות שזה השלוחות/מחלקה

במילים פשוטות : שיחות הנכנסות למספר וירטואלי (נתב) ישמע ג’ינגל מקצועי הכולל שלוחות שמפנות את המתקשר למחלקה הרצוייה

[/bsf-info-box][ult_dualbutton button1_text=”ג’ינגל עסקי ₪299 במקום ₪370″ icon_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.musiconhold.co.il%2Fpurchase%2F||target:%20_blank|” btn1_background_color=”#e224c9″ btn1_bghovercolor=”#9b21dd” icon=”none” button2_text=”קריינות נתב ₪500 במקום ₪600″ btn_icon_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.musiconhold.co.il%2Fpurchase%2F|title:%D7%A0%D7%AA%D7%91%20%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA%20%20-%20500||” btn2_background_color=”#1e73be” btn2_bghovercolor=”#1ebcbc” btn_icon=”none” divider_text=”או” btn1_text_color=”#ffffff” btn1_text_hovercolor=”#ffffff” btn2_text_color=”#ffffff” btn2_text_hovercolor=”#ffffff” btn1_heading_style=”font-weight:bold;” btn2_heading_style=”font-weight:bold;”][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^3563|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/iStock_000015275502Medium.jpg|caption^null|alt^null|title^null|description^null” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″]

מערכת ידידותית

ערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות המאפשרת לך לקבל דוחות אונליין כמו מעקב אחרי השיחות הנכנסות, פירוט שיחות, הקלטת שיחות, מעקב ושינויים ועוד
[vc_gallery type=”flexslider_slide” interval=”3″ images=”3534,3535″ img_size=”full”][vc_btn title=”כניסה ללקוחות קיימים” style=”gradient” size=”lg” align=”center” css_animation=”zoomInDown” link=”url:https%3A%2F%2Ffirstcom.co.il%2Ffirstcall||target:%20_blank|”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3578|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/Frequencies-img.jpg|caption^null|alt^null|title^Frequencies-img|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_img_attach=”fixed” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

 בקרת שיחות | מספר וירטואלי הקלטת שיחות

אצלינו כל מספר טלפון וירטואלי חכם ניתן לאזין לשיחות הנכנסות המוקלטות דרך המערכת האינטרנטית

 

:היתרונות

האזנה לכל השיחות הנכנסות למחלקת מכירות ושירות לקוחות שלכם

מעקב אחרי איכות השירות של אנשי הצוות שלכם

דוח שיחות – כמה נענו, כמה לא נענו, זמן המתנה למענה ועוד

ממשק אחד שכולל את כל המספרים הוירטואליים

[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-vz-jquery” bg_image_new=”id^3636|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/iStock_000008082736Small.jpg|caption^null|alt^null|title^null|description^null” bg_img_attach=”fixed” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

  מרכזיה וירטואלית בענן | נתב וירטואלי

זהו הפיתרון המושלם לכל עסק שרוצה לחסוך אלפי שקלים ברכישת מרכזייה למשרד שלו עם מיגבלות רבות כמו התקנת חומרה / החלפת ציוד / תוכנה / אחריות / שטח אחסון / תקלות / הגבלת מכשירי טלפון שניתן לשייך למרכזייה / ממשק ניהול / יישומים מתקדמים כמו דוחות וסטטיסטיקה / הקלטת שיחות ועוד

מרכזייה וירטואלית – נתב שיחות נותן וחוסך לך אלפי שקלים כל שנה בלי הדאגה והצורך בהשוואת מחירים של ציוד ומכשירים, ללמוד איך הכל עובד. אצלינו אתה מקבל הקצאת מספר וירטואלי שבו אתם מפרסמים או מגדירים הפניית שיחות עליו. בהגדרות הראשוניות אנו שולחים לך שאלון אפיון על מנת להקים לך את הנתב לפי צרכיך

:היתרונות הבולטים

לאיזה מספר מספר טלפון לנתב את השיחה לפי לחיצת מחלקה/שלוחה

אם אין מענה תוך….להפנות ליעד אחר/מספר יעדים-קבוצעת חיוג / לתא קולי

תפוס ממתינה – להפנות ליעד אחר / מספר יעדים – קבוצעת חיוג / תא קולי

הגדרת שעות וזמני ניתוב

השמעת הודעה – ג’ינגל עסקי /קריינות לנתב / תת נתב / תא קולי / העברת שיחה

 ממשק ניהול – הכולל דוחות בזמן אמת / הקלטת שיחות

[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^3594|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2019/01/question-background.png|caption^null|alt^null|title^null|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat” bg_img_attach=”fixed” bg_override=”full”][vc_column width=”1/2″][vc_toggle title=”?האם אני יכול להישאר עם המספר שלי”]

בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי

אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?למי שייך המספר”]

המספר הוא מספר מושכר ומשוייך לחשבונכם כל עוד החשבון פעיל

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?לא עדיף קו של בזק או אחר”]

לקו של בזק אין ממשק אינטרנטי ולפיכך אין רישום של שיחות נכנסות, אין הקלטת שיחות, אין אפשרות להוציא דוחות שונים בהתאם לצורך של העסק (רישום מספר המתקשר שעת השיחה משך השיחה סטטוס השיחה)   וכמובן האפשרות לשנות את ניתוב השיחה למספר אחר ללא הצורך ליצור קשר עם בזק . וחשוב לזכור שהמחיר של בזק בהרבה יותר גבוה בלי כל היתרונות שלנו

[/vc_toggle][vc_toggle title=”מספר טלפון קוויVS מספר הנייד שלכם”]

מספר הטלפון הקווי (מספר וירטואלי) משדר אמינות של חברה רצינית

לעומת פרסום הנייד האישי שלכם

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?כיצד ניתן לדעת איזה לקוח חייג למספר וירטואלי ולא למספר הרגיל בעסק”]

ניתן לשלוט על השיחה המזוהה שתוצג לכם כאשר תקבלו שיחה מהמספר הווירטואלי. ניתן להציג מספר קבוע ואז תדעו שזו שיחה של מתקשר שחייג למספר הווירטואלי, ניתן להציג את המספר המקורי של המתקשר, אבל כאשר תענו תשמעו הודעה “שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי” וכך תדעו לבדל

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?אני מקבל את השיחות בנייד שלי וחייב לדעת שזו שיחה ממספר וירטואלי”]

ניתן לשלוט על השיחה המזוהה שתוצג לכם כאשר תקבלו שיחה מהמספר הווירטואלי. ניתן להציג מספר קבוע ואז תדעו שזו שיחה של מתקשר שחייג למספר הווירטואלי, ניתן להציג את המספר המקורי של המתקשר, אבל כאשר תענו תשמעו הודעה “שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי” וכך תדעו לבדל

[/vc_toggle][vc_toggle title=”? IVR מזה”]

IVR. Stands for “Interactive Voice Response.” IVR is a telephony technology that can read a combination of touch tone and voice input. It gives users the ability to access a database of information via phone. A typical IVR system has several menus of prerecorded options that the caller can choose from.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”נתב שיחות וירטואלי בזק”]

נתב שיחות וירטואלי של בזק אין ממשק אינטרנטי חכם המאפשר רישום של שיחות נכנסות, אין הקלטת שיחות, אין אפשרות להוציא דוחות שונים בהתאם לצורך של העסק (רישום מספר המתקשר שעת השיחה משך השיחה סטטוס השיחה ועוד) וכמובן האפשרות לשנות את ניתוב השיחה למספר אחר ללא הצורך ליצור קשר עם נציג בזק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?מהי קבוצת חיוג / קבוצת ניתוב “]

ניתן להגדיר שכאשר מתקשר מקיש 1 יבוצע חיוג לכמה מספרי טלפון לפי סדר.

לדוגמא: אם מספר 1 לא עונה, השיחה קופצת מיד למספר 2 וכן הלאה

יש לציין את רצף המספרים לניתוב והזמן למעבר בין מספר למספר

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם אפשר להגדיר הפניית שיחות לפי שעות פעילות”]

כן. ניתן להגדיר ניתוב לפי שעות פעילות. לדוגמא: בשעות X העבר את השיחה למספר אחד,  בשעות Y להפנות את השיחה למספר שניים ובשעות Z  תשמע הודעה שסגור

לכל הקשה ניתן להגדיר חוקים נפרדים

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להפנות את השיחה לתא קולי להשארת מספר / הודעה”]

כן, ניתן להפנות את השיחה ישירות לתא קולי על מנת להשאיר הודעה כמו כן ישנה אפשרות לשליחת SMS  למתקשר עם התוכן  הבא “לא הספקנו לענות, נשוב אליכם בהקדם

הפרטים שהושארו בתא הקולי ישמרו במערכת להאזנה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להעביר את השיחה לתא קולי חכם ללא ניתוב השיחה”]

כן. לדוגמא: מתקשר מקיש 3 – שתוגדר במערכת כ-הודעה / תא קולי, השיחה תעבור אוטומטית לתא קולי חכם והמתקשר יישמע: “לאחר הצליל השאירו הודעה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם במקרה שהמתקשר מנתק את השיחה ניתן לשלוח אליו מסרון “]

כן. במידה והשיחה מתנתקת על ידי המתקשר ישנה אפשרות לשליחת מסרון עם תוכן מסויים  כמו

“לא הספקנו לענות, נשוב אליכם בהקדם”

[/vc_toggle][/vc_column][vc_column width=”1/2″][bsf-info-box icon_size=”32″ icon_style=”square” icon_color_bg=”” icon_animation=”slideInLeft” hover_effect=”style_2″ pos=”square_box” box_border_style=”outset” box_border_color=”#31c6b3″ box_bg_color=”#f2f2f2″]

 שאלות ותשובות | תמיכה- 03-509-5509

[/bsf-info-box][vc_toggle title=”?מה הבדל בין ברכישת מרכזייה ונתב וירטואלי”]

כסף כסף כסף ובלי כל היתרונות המתקדמים. בנתב הוירטואלי יש כל כך הרבה אפשרויות כמו הפניית שיחות על פי מחלקה/שלוחה פנימי או חיצוני בלי ידיעה של המתקשרים, הקפצות למספרים שונים בהתאם לצרכים שלכם על פי ההגדרות שלכם

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן לקבל יותר ממספר וירטואלי אחד”]

בהחלט. כמות המספרים היא לשיקול שלכם ולפי הצורך העסקי שלכם. כל מספר יכול להיות מנותב ליעד אחר או לאותו היעד

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם השיחות מוקלטות”]

כן. כל השיחות הנכנסות עבור כל מספר ומספר מוקלטות ונשמרות במערכת. את השיחות אפשר לשמוע על ידי הורדה למחשב

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם אפשר לנתב את השיחות לטלפון נייד”]

כן. אפשר להעביר שיחות לנייד או לטלפון קווי

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?מה כוללים הדוחות? האם מספר המתקשר נשמר”]

הדוחות כוללים: רישום מספר מתקשר, שעת השיחה, משך השיחה, סטטוס שיחה (נענתה/ניתוק …). הדוחות הם דוחות מפורטים ודוחות מסכמים

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם מרכזייה בענן זה אותו הדבר כמו נתב וירטואלי “]

 כן, ישנם מספר ביטויים כשמדובר שבאותו סוג הפיתרון

נתב וירטואלי = מרכזייה בענן

[/vc_toggle][vc_toggle title=”מרכזייה בענן לעסקים מחיר”]

 המחיר הוא 79 ש”ח / חודשי

הכלל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים

[/vc_toggle][vc_toggle title=”מרכזייה בענן השוואת מחירים”]

 המחיר שלנו הוא 79 ש”ח / חודשי – הכולל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים שקוף באתר שלנו

[/vc_toggle][vc_toggle title=”השוואה מרכזיות בענן”]

 המחיר שלנו הוא 79 ש”ח / חודשי – הכולל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים שקוף באתר שלנו

הרבה עסקים קטנוים ובינונים לא מודעים לזה שלא צריך לרכוש ציוד בכלל ! אפשר להישאר עם הציוד הקיים שלכם היום בלי להוצאי שקל ולהצטרף לשירות נתב וירטואלי שיחסוך לכם אלפי שקלים כל שנה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”מרכייזה זאפ”]

?אתם בשלב בעסק שחושבים לרכוש מרכזייה ? שואלם ומתלבטים איזה ציוד לרכוש

כדי לרכוש מרכזייה כל מכשיר תעלה החל מ 300/500 שקל לכל טלפון לא כולל המרכזייה שזה החל מ 4000 שקל + החזקה בתקווה שלא יהיה תקלות במהלך השנה או שנים ואז לאחר כמה שנים יצא עוד מודל חדש שתצתרכו הפתרונות ולזרוק את הישן

שמעתם על נתב וירטואלי ? זה בדיוק כמו מרכזייה אבל קוראים לזה מרכזייה בענן המאפשר כל הפתרונות שתצתרכו הכלל הקלטת שיחות, דוחות, סטסיסטיקה, כניסה לממשק אינטרנטי על ידי שם משתמש וסיסמא שליטה מלאה והכל בעלות של 79 ש”ח בחודש בלבד

כמובן שינה עסקים שכן מומלץ לרכוש ציוד מרכזייה על מנת להעביר שיחות בין עמדות/שלוחות אבל תלוי בעסק ופעילות שלכם. 70% מהעסקים היום לא בסטאטוס או צריכים לרכוש הציוד שתעלה לכם אלפי שקלים כל שנה

מוזמנים לייצור קשר עם הצוות שלנו להתייעצות חינם ללא התחייבות לפתרון הכי טוב עבור העסק שלכם

[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_separator style=”shadow” border_width=”4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_separator style=”shadow” border_width=”4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][ultimate_info_table design_style=”design06″ color_scheme=”red” package_heading=”?יש לך שאלה” package_sub_heading=”ערך מוסך לעסק – FirstCall ” icon_type=”custom” icon_img=”750″ img_width=”80″ use_cta_btn=”true” package_btn_text=”לחץ כאן” package_link=”url:http%3A%2F%2Fdaropress.org%2Ffirstcall%2Fabout-us%2Ffaq%2F||target:%20_blank|”]

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”1/3″][ultimate_info_table design_style=”design06″ color_scheme=”green” package_heading=”ג’ינגל עסקי” package_sub_heading=”הפוך את זמן ההמתנה לזמן פרסום” icon_type=”custom” icon_img=”3465″ img_width=”80″ use_cta_btn=”true” package_btn_text=”לרכישה אונליין” package_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.musiconhold.co.il%2Fpurchase%2F||target:%20_blank|”]

קדם ומתג את ההעסק שלך בזמן שלקוחותיך ממתינים למענה. רכישת ג’ינגל עסקי ב-3 שלבים פשוטים כולל בחירת קריין/ית, מוסיקת רקע ומלל. מרגע ההתקשרות תלווי את המתקשר הג’ינגל העסקי שלכם

[/ultimate_info_table][/vc_column][vc_column width=”1/3″][ultimate_info_table design_style=”design06″ color_scheme=”blue” package_heading=”?מדוע לבחור בנו” package_sub_heading=”ערך מוסך לעסק – FirstCall ” icon_type=”custom” icon_img=”734″ img_width=”80″ use_cta_btn=”true” package_btn_text=”קרא עוד” package_link=”url:http%3A%2F%2Fdaropress.org%2Ffirstcall%2Fabout-us%2F|||”]

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס

[/ultimate_info_table][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” css=”.vc_custom_1546260482321{background-image: url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/04/footer1.jpg?id=2051) !important;}”][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
Skip to content