[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1507662715378{background-image: url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2017/09/sample13.jpg?id=289) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1474885359216{padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column_inner][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”section-box-overlap”][vc_column css=”.vc_custom_1474885718152{padding-top: 15px !important;}” el_class=”box-overlap”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_column_text]

מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”שירות מענה אנושי – איך אני נוהג ? נוהל 6″ font_container=”tag:h2|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

כיום בעולם הדיגיטלי חברות ובתי עסקים רבים מבינים שההצלחה בעולם העסקי קשורה בקשר הדוק במיתוג החברה ובמסר שהיא מעבירה. אנו כלקוחות/צרכנים מוצפים כל הזמן באינפורמציה אינסופית ומתקשים לקלוט מסרים שמגיעים אלינו מכל כך הרבה מקומות בו זמנית כמו מהעיתונות, האינטרנט, הרדיו, הטלוויזיה, שלטי החוצות, פרסום בתנועה ועוד ועוד

חברת FirstCall – מעמידה את טובתו של העסק/החברה שלך לנגד עיניה ומציעה דרך נוספת לחזוק את האפקט התודעתי על הציבור, שהופכת את הפרסום למוצלח יותר, רווחי יותר ואפקטיבי יותר

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row bg_type=”u_iframe” u_video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=fB31iHkz8e8″ video_opts=”loop,muted” bg_override=”full”][vc_column][vc_column_text]

תמסורת סופר לייט
תסריט מותאם לעסק
65תשלום חודשי
  • 0 דקות זמן מזכירות + 2.45 ש”ח לדקה

    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד

    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי

    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם

    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת

    א’ – ה’ בשעות 8:00 – 24:00
    ו’וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12
    שבת וחגים – סגור
  • 1 מחלקה

    מחלקה אחת – מותאם אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג

    פרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
  • קידומת 073

    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא”ל

    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
  • SMS

    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 0.45 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות

    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות

    ניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך

    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות לכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם – 3 שקל לשיחה
תמסורת לייט
תסריט מותאם לעסק
149תשלום חודשי
  • 60 דקות זמן מזכירות

    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד

    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי

    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם

    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת

    א’ – ה’ בשעות 8:00 – 24:00
    ו’וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12
    שבת וחגים – סגור
  • 1 מחלקה

    מחלקה אחת – מותאם אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג

    פרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
  • קידומת 073

    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא”ל

    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
  • SMS

    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות

    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות

    ניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך

    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות לכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם – 3 שקל לשיחה
תמסורת
תסריט מותאם לעסק
הכי פופולרי
249תשלום חודשי
  • 120 דקות זמן מזכירות

    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד

    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי

    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם

    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת

    א’ – ה’ בשעות 8:00 – 24:00
    ו’וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12
    שבת וחגים – סגור
  • 2 מחלקות

    מחלקה מותאמת אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג

    פרטים לצד ג’ לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא”ל או אחר
  • קידומת 02/03/04/08/09/073

    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
    העלות למספר שאינו 073 תחוייב 45 ש”ח / חודש
  • דוא”ל

    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא”ל
  • SMS

    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות – 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות

    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות

    ניתן לשדרג לחבילה גדולה יותר של דק’ זמן מזכירות. אנא לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך

    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות ולכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם – 3 שקל לשיחה
ג’ינגל עסקי בהנחה
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
הטבת החודש
299במקום 370 שקלים
  • הפהקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • 1X קריין לבחירה
  • עד. 150 מילים

    הקריין שבחרת יקריין עד 150 מילים
  • הקלטה מקצועית
  • מסירת קובץ אודיו
  • תשלום חד פעמי

    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • מוסיקת רקע לבחירה
  • הגהה בתסריט

    תמיכה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לתסריט המותאם לעסק שלך,לוודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” bg_type=”image” parallax_style=”vcpb-default” bg_image_new=”id^2631|url^https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/home-top-bar22.jpg|caption^null|alt^null|title^home-top-bar22|description^null” bg_image_repeat=”no-repeat”][vc_column css=”.vc_custom_1530641516905{padding-top: 10px !important;}”][vc_raw_html css=”.vc_custom_1530641464540{margin-bottom: 0px !important;}”]JTNDaDIlMjBzdHlsZSUzRCUyMnRleHQtYWxpZ24lM0FjZW50ZXIlM0IlMjIlM0UlRDclOTclRDclOTklRDclOTklRDclOTIlRDclOTUlMjAlM0NhJTIwaHJlZiUzRCUyMnRlbCUzQSUyQTY1MDklMjIlM0U2NTA5JTNDJTJGYSUzRSUyQSUyMCVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5RSVENyU5QyVENyU5MCVENyU5NSUyMCVENyU5MCVENyVBQSUyMCVENyU5NCVENyVBNCVENyVBOCVENyU5OCVENyU5OSVENyU5RCUyMCVENyU5NSVENyVBMCVENyU5NyVENyU5NiVENyU5NSVENyVBOCUyMCVENyU5MCVENyU5QyVENyU5OSVENyU5QiVENyU5RCUyMCVENyVBQSVENyU5NSVENyU5QSUyMDE1JTIwJUQ3JTkzJUQ3JUE3JUQ3JTk1JUQ3JUFBJTIwJTNDJTJGaDIlM0U=[/vc_raw_html][vc_row_inner css=”.vc_custom_1530641509512{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner el_class=”home-form-part desktop-inlineform”]

[/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner el_class=”mobile-view-inlineform”][vc_column_inner]

[/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″]

היתרונות בשירות איך אני נוהג ? נוהל 6

אנחנו עושים הכל חוץ מאשר להכין לך את הקפה
  •  תסריט מותאם

    כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעת
  •  מחלקות

    ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה
  •  ביצוע סליקה

    המוקדנית יכולה לבצע מכירות / לגבות כספים דרך מערכת סליקה או דרך האתר שלכם
  •  התחברות למערכת שלכם

    המוקדנית יכולה להתחבר למערכת שלכם על מנת להכניס או לעדכן נתונים / לנהל תיק לקוח / או אחר
  •  ניתוב השיחה

    אפשרות לנתב שיחה נכנסת לנייח/נייד על פי הנחיות התסריט
  •  פרטים לצד ג

    התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך: מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
  •  ניהול יומן

    המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן

[vc_single_image image=”1003″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″]

איך אני נוהג ? נוהל 6

שירות אישי ומקצועי

[vc_column_text]

במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד, ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי, ובמקביל,  – גם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – sms אם תבחרו

בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם

בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

[/vc_column_text][vc_single_image image=”2356″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column offset=”vc_hidden-xs”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_separator style=”shadow” border_width=”4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_separator style=”shadow” border_width=”4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner]

הפעלת קו בין 24- 48 שעות

  • מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    .אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם
    עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה אישי ומקצועי

  • כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט

זמני המתנה למענה אנושי

  • על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות….. 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”7px”]

הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות המענה האנושי של חברת

[vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-facebook-testimonial”][vc_custom_heading text=”נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”]

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק – FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

[/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”]

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

[/vc_column][vc_column width=”1/3″]

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק – FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס

[/vc_column][/vc_row]

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
× How can I help you?
Skip to content