מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעסקים | שירות מענה אנושי

המוקדניות שלנו ממתינות ומוכנות לענות לשיחות שלכם

ערך מוסף לעסק – FirstCall®

  • מענה אנושי לעסקים – מענה טלפוני לעסקים
  • לקיחת שם, טלפון פרטי פנייה ועוד
  • תסריט מותאם אישית
  • נציגות אדיבות ומקצועיות
  • הפעלת קו בין 24 – 48 שעות
  • מחירון אונליין שקוף ותחרותי
  • רכישה והצטרפות אונליין ב – 3 שלבים פשוטים 

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

מענה אנושי לעסקים

אנו דואגים שלא תחמיץ שוב שיחה עסקית

מענה אנושי לעסקים כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדניות  ע"פ הנחיות של התסריט שלך. ניתן להפנות את כל השיחות או למטרת גיבוי לקבלת גיבולי מענה טלפוני אנושי 

הצטרפו עוד היום לחברה המובילה הראשונה והיחידה עם מחירים והצטרפות אונליין ל- שירות מענה אנושי בשלבים פשוטים

Google Rating
4.8
Based on 30 reviews
Facebook Rating

מענה אנושי לעסקים | שאלות נפוצות

דוא"ל נשלח אליך ברגע שמסתיימת שיחת הטלפון, כך שתוכל לעיין בפרטי הודעת המתקשר. בנוסף, ניתן גם לשלוח הודעת טקסט סמס לטלפון הנייד שלך (בתוספת תשלום).

אנו מקצים מספר וירטואלי עבור כל מנוי על מנת שהמערכת תזהה את הלקוח על פי המספר טלפון והנציגות תוכלנה להתנהל ע"פ הנחיות התסריט המותאם שלכם

המוקדניות מתנהלות ע"פ התסריט המותאם שלכם, שם חברה, שם מלא, טלפון ופרטי פנייה וכל מה שתצטרכו

על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00

המוקדנית עונה באותו אופן כמו שמזכירה פרטית הייתה עונה. המענה הוא ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט ומסלול השיחה שהועבר אלינו מראש על ידך

לא. המוקדנים המיומנים שלנו עונים לשיחות ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שקבעת מראש, על מנת שהמתקשר לא יחוש בהבדל בין שהתקשר לחברת האם או לחברת שירות מענה טלפוני. - כמובן ניתן להגדיר בתסריט לעדכן את המתקשר במקרה ושואלים

מקצה לך מספר יחודי בזמן אישור פתיחת החשבון FirstCall המערכת שלנו מזהה שיחות נכנסות למספר שהוקצה לך והודעת הברכה שלך "צצה" על המסך שלנו ובכך אנו מזהים את הלקוח ומתנהלים בשיחה לפי הקריטריונים המתבקשים

תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

דואגת שצוות שירות הלקוחות שלה יהיה תמיד FirstCall זמין עבורך ובשבילך בצורה נגישה ונוחה לקבלת מענה אישי יסודי ומקצועי אנו מחוייבים לתת לכל לקוח ולקוח את השירות יוצא הדופן והאישי שלעולם לא הכרתם

אנו גובים פיקדון שזו עלות החבילה החזר מלא בסיום ההתקשרות הפיקדון נדרש על מנת לוודא שכל לקוח ולקוח משלם את כל ההתחייבויות שלו לפני סיום ההתקשרות

תוכלו לשדרג או להוריד חבילה על ידי מתן הודעה חודש קלנדרי מראש

מדיניות התמחור שלנו שקופה לחלוטין, ואינה כוללת עלויות נסתרות או עמלות נוספות שאינן מוזכרות בבירור באתרנו ובתנאים שלנו

לא, הלקוחות שלנו חופשים לעזוב את השירות שלנו בכל זמן נתון אחרי תקופת ההתחיבות, על ידי מתן הודעה חודש קלאנדרי מראש

לא אין עלות התקנה

מענה אנושי לעסקים

תסריט מותאם אישית - זה פשוט ולא מסובך

במסלול תסריט מותאם אישית של מענה אנושי לעסקים, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין  קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו – אתם תמיד בשליטה !

איך זה עובד בפועל

ע”י שירות מענה אנושי לעסקים כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לשירות מענה טלפוני אנושי לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו

בתסריט מותאם, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, המתקשר מקבל את המענה בדיוק כפי שהיה מקבל במשרד שלכם ע”י הצוות שלכם

'פרטים לצד ג

בנוסף התסריט המותאם עבור שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

תוספות ושידרוגים

ג'ינגל עסקי מותאם
פרסום ומיתוג בזמן המתנה למענה

ג'ינגל עסקי מותאם

מהיום אתם קובעים את ההמתנה שתמתג ותקדם את העסק שלכם שיקולטו באולפן מקצועי ע"י קריין / קריינית לפי בחירתכם מלווה ביחס אישי ורציני לשביעות רצונכם

חדש
מסרון שיווקי
SMS

מסרון שיווקי

ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות - סמס שיווקי לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש

 

 www.     .co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט

תא-קולי סוף יום
קבלת הקלטה בקובץ שמע במייל

תא-קולי סוף יום

לאחר שעות הפעילות שלנו במוקד או בשעות שתיבחרו, ניתן לבחור בין 4 נוסחים של קריינות תא קולי להשארת הודעה שאותה תקבלו למייל שלכם כקובץ שמע

שעות פעילות המוקד שלנו
המוקדניות שלנו ממתינות לענות לשיחות שלכם בשעות הפעילות המוקד א' - ה בשעות 8:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 8:00 - 12/13:00 שבת וחגים סגור

התחייבות לחודשיים בלבד

אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לשירות מענה אנושי לעסקים לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי

? יש לכם שאלה נוספת

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
Skip to content