מענה אנושי לעסקים - תסריט מותאם

המוקדניות שלנו ממתינות ומוכנות לענות לשיחות שלכם

ערך מוסף לעסק – FirstCall®

  • מענה אנושי
  • לקיחת שם, טלפון פרטי פנייה ועוד
  • תסריט מותאם אישית
  • נציגות אדיבות ומקצועיות
  • הפעלת קו בין 24 – 48 שעות
  • מחירון אונליין שקוף ותחרותי
  • רכישה והצטרפות אונליין ב – 3 שלבים פשוטים 

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

אל תפספסו עוד . עם שירות המענה הטלפוני המוביל בישראל

אנו דואגים שלא תחמיץ שוב שיחה עסקית

בשירות - מענה אנושי לעסקים כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדניות  ע"פ הנחיות של התסריט שלך. ניתן להפנות את כל השיחות או למטרת גיבוי

שעות פעילות המוקד

המוקדניות שלנו ממתינות לענות לשיחות שלכם בשעות פעילות המוקד א' - ה בשעות 8:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 8:00 - 12/13:00 שבת וחגים סגור

ללא תחרות

על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

המוקדניות

כל המוקדניות שלנו מתנהלות ע"פ הנחיות התסריט שלכם במקצועיות. מבחר של מסלולים לבחירה המתאימים לכל כיס

אתם בשליטה

פרסמו את המספר הוירטואלי המוקצה או הגדירו  אליו הפניית שיחות ועקוב אחריי

פניות בזמן אמת

אתם מקבלים את כל ההודעות והפניות בזמן אמת עם סיום השיחה

FirstCall מדוע לבחור את המענה האנושי של

®ערך מוסף לעסק

קל ופשוט להפעיל את השירות

הפעלת הקו בין 24 - 48 שעות

מגוון מסלולים לבחירה

באפשרותכם לשדרג או להקטין את החבילה של מענה אנושי לעסקים במהלך ההתקשרות

תסריט מותאם אישית

הנציגות מתנהלות ע"פ ההנחיות של התסריט שלכם

שירות לקוחות מכל הלב

אנו גאים ברמת שירות הלקוחות שלנו, זמינות, נגישות ומהירות עבור כל לקוח

מספר וירטואלי חינם

יוקצה לכם מספר טלפון וירטואלי למטרת פרסום ו/או לפניית שיחות ועקוב אחרי מכל טלפון שתרצו

! התחייבות לחודשיים בלבד

אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי

פיתרון מושלם לכוח אדם וחיסכון לעסק

שירות מענה אנושי לעסקים משתלם וחסכוני בהרבה יותר מאשר להעסיק עובדים, חופשות, ימי מחלה ועוד

תשכחו מהתא קולי שלכם

כל השיחות הנכנסות נענות ע"י מוקדניות מקצועיות לתת את המענה המושלם ללקוחות שלכם

! אתה לא עוד סתם לקוח

לא עוד מעבר בין ספקים שונים, לא עוד שירות לקוחות שלא מספק תשובות לשאלות שלכם ולא עוד המתנה ארוכה על הקו למענה. אנו גאים לתת שירות לקוחות ומענה מהיר ויסודי עבור כל לקוח ללא יוצא מן הכלל

אנו מאמינים שהתקשורת האישית והאמיתית עם לקוחותינו היא שתעניק לכם – ערך מוסף לעסק שלכם

®ערך מוסף לעסק – FirstCall

וואצאפ

כחלק מתקשורת מיידית ואיכותית, נוחה ופשוטה, אנו זמינים בוואצאפ לכל שאלה ועדכון תסריטי שיחה

טלפון

מענה אנושי של נציגי שירות הלקוחות לעדכון תסריט, חשבונות והתייעצות

דוא"ל

התקשורת עם הלקוח מתבצעת גם דרך דוא"ל לנוחיות הלקוח

הקלטות שיחה לדוגמא

ע”י המוקדניות מקצועיות ואדיבות שלנו

מכירת מיני בר

תסריט מותאם אישית

00:00
  • No title 00:00

מרפאת שיניים

תסריט מותאם אישית

00:00
  • No title 00:00

משרד עורכי דין

תסריט מותאם אישית

00:00
  • No title 00:00

זה פשוט ולא מסובך

הרושם הראשוני שאתם מותירים על לקוחותיכם הוא החשוב ביותר

באמצעות שירות המענה האנושי שלנו תוכלו להרשים את לקוחותיכם

 

? איך שירות המענה הנאושי של פירסט קול עובד

במסלול תסריט מותאם אישית של מענה אנושי לעסקים, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו

בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם

בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

שיווקי SMS | מסרון שיווקי | שליחת סמס

ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות - סמס שיווקי 

לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש

 www.     .co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט

! שמחים לבשר שבראשון הקרוב, בין שעות 11:00-23:00 יש צבירת נק’ כ-פ-ו-ל-ה

שמעתם נכון! צבירה כפולה בכל הזמנת משלוח מהאתר ובישיבה במעסדה

רצוי להזמין מקום מראש דדך האתר/אפליקציה

שעות פעילות המוקד

המוקדניות שלנו ממתינות לענות לשיחות שלכם בשעות הפעילות המוקד א' - ה בשעות 8:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 8:00 - 12/13:00 שבת וחגים סגור

תא-קולי סוף יום | קבלת הקלטה בקובץ שמע במייל

לאחר שעות הפעילות שלנו במוקד או בשעות שתיבחרו, ניתן לבחור בין 4 נוסחים של קריינות תא קולי להשארת הודעה שאותה תקבלו למייל שלכם כקובץ שמע

FirstCall - מה לקוחותינו אומרים עלינו בזמן אמת

אנו מודים ללקוחותינו ומעריכים את הזמן שהקדישו לרשום לנו ביקורת על שירות המענה האנושי שאנו מספקים. אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים בישראל שירות אמין ומקצועי בסטנדרד הגבוה ביותר 

אני כבר מעל 5 שנים משתמש בשירות המענה האנושי של פירסט קול וזאת לאחר מספר שנים שניסיתי לעבוד עם מעל 3 חברות אחרות אך תמיד היתה לנו אכזבה כלשהיא אם זה בצורה של המענה של המוקדניות, זמני המתנה ללקוחות שלי, תמיכה של שירות לקוחות לעדכונים ושאלות כלליות ובירורים. אצל פירסט קול אני באמת מקבל שירות מאוד מאוד אישי ומקצועי ותמיד יש עם מי לדבר. מאוד ממליץ לכל בית עסק
oren mizrachi
oren mizrachi
12:16 11 Aug 20
המשרד שלי היה לקוח של החברה מספר שנים. שירות המענה הטלפוני היה יעיל אדיב ומקצועי.ממליצה בחוםמירב אפרים- משרד עורכי דין
Scan Lawgate
Scan Lawgate
13:02 14 May 20
אני לקוחה נאמנה מזה כ8 שנים בחברת firstcall .בזכות השירותהאדיב היעיל והמסודראני י זוכה לשקט נפשי בניהול העסק בכל הנוגעלמענה האנושי היעיל.הכל מתבצע במהירות ובדיוק מירביים.כולל קבלת החשבוניות ומענה במקרה של צורך חדש…הגינגל שעשיתי בחברתכם מאוד מקצועי ובעלות מאוד הוגנת.מאחלת עוד הרבה שנים של עבודה משותפת.בברכה דר רוזי בר חנן בעלת העסק מרפאת שיניים הצוללת הצהובהבברכה דר רוזי בר חנן
רוזי בר חנן
רוזי בר חנן
13:30 11 May 20
שירות מעולה , אדיב מהיר ומקצועי!! תוך כמה שעות בלבד הקימו מספר כוכבית ונתב שיחות פעיל כולל ג’ינגל, לצורך קמפיין שיווק שעשינו בחברה. מערכת נוחה כוללת דוחות מפורטים. 0 תקלות 100%הצלחה. מומלץ מאוד!!
miri hefer
miri hefer
16:45 06 Apr 20
אני לקוח של חברת FirstCall כבר מעל לשנה, וזאת אחרי שעברתי כבר 2 חברות!אני מאוד מרוצה משירות המענה האנושי שלהם. הנציגות מאוד מקצועיות ואדיבות ואני מקבל מהלקוחות שלי פידבק חיובי על השירות (גם מהיר, גם סבלני, גם מקצועי).הפניות שאני מקבל מגיעות בזמן אמת מה שמבטיח לי שאני יכול להתפנות לקידום העסק שלי מבלי לדאוג שאולי פיספסתי שיחה או לקוח.חברת FirstCall נותנת לי את השירות המהיר, האיכותי, הזמין והמקצועי ביותר,מאז שחברת FirstCall מטפלת בי, אני כבר לא מודאג שהלקוחות שלי לא יקבלו מענה בטלפון.זמינים, מהירים, מקצועיים, וסבלנים.כמו כן, חובה לציין את שירות הלקוחות שלהם,כל פנייה שלי אליהם, אם זה לבירור כלשהו או עזרה ועדכון, אני מקבל מענה במיידי!והמחיר שלהם, ביחס לשירות אותו הם נותנים, ממש בדיחה,שווים כל שקל!אני ממליץ בחום לכל בעל עסק לעבור ולהשתמש בשירות של חברת FirstCall.השירות שלכם (ללא ספק) נותן לעסק שלי ערך מוסף.בכבוד רב ובברכה,שי אשכנזיShay Tec מחשבים
Shay Tec
Shay Tec
18:58 22 Jun 19
שירות מקצועי ביותרממליץ בחום רב!תודה
Jonathan Frankforter
Jonathan Frankforter
07:03 02 May 19
קיבלנו שירות של כ שנה וחצי מחברת FIRSTCALL השירות היה מקצועי, זמין ואדיב.ממליץ בחום.
Anton Driz
Anton Driz
09:07 21 Jun 18
התחלנו לעבוד עם FIRST CALL כחלק משיפור השירות אל מול הלקוחות שלנו.שמנו לב שאנחנו מפספסים חלק מהשיחות של לקוחות ולכן החלטנו לחפש שירות כזה…הניסיון הראשון אל מול חברה מתחרה לא צלח ואז פגשנו את FIRST CALL.מהשיחה הראשונה עם מיכאל ההרגשה שלנו הייתה שאנחנו במקום הנכון, עזר לנו וכיוון אותנו במיוחד שזאת הפעם הראשונה שאנחנו מפעילים שירות כזה בחברה שלנו ומאוד חששנו. כל תהליך ההקמה מולם היה פשוט וקל, כל הערה שלהם הייתה במקום וכל בקשה שלנו טופלה!אנחנו כבר יותר מחצי שנה עובדים מולם וכמעט ולא קיבלנו הערות מהלקוחות שלנו, גם אם היו כאלה הן מיד טופלו ע”י השירות לקוחות שלהם.חייבת לציין שמיכאל ואורלי מהשירות לקוחות פשוט מדהימים, תמיד עונים ומטפלים בכל בקשה שלנו.אנחנו מאוד מרוצים! ובטוחים שעשינו את ההחלטה הנכונה שבחרנו ב FIRST CALL.אופטימוס סופטוור בע”מ
מעיין אופטימוס
מעיין אופטימוס
12:47 17 Jun 18
ב”ה אנחנו עובדים עם שירות המענה אנושי של חברת פרסט כאל, כבר קרוב לשנתיים, אני המזכירה וכל הצוות של ספרי אברמוביץ מאד מאד מרוצים מהשירות היעיל והמקצועי שפרסט כאל נותנים לנו, הדבר גורם לנו לרוגע ולשלווה שכל לקוח שפונה אלינו יענה ע”י נציג הן בשעות בהן אנחנו עמוסים ולא יכולים לתת מענה אנושי והן בשעות בהן אנחנו סגורים. המחירים שלהם יחסית סבירים ותמיד יש מישהו ששומע אותך. ממליץ לכל בית עסק שרוצה להתקדם ולתת שירות על ללקוחות שלו!
אבי פרלין
אבי פרלין
11:15 11 Jun 18
ב”ה אנחנו נמנים על לקוחות פירסט כאל כבר קרוב לשנתיים. אני המזכירה וכל הצוות שלנו מאד מאד מרוצים מהשירות היעיל והמיקצועי שאנחנו מקבלים מהפקידות של פירסט כאל. שירות המענה האנושי של פירסט כאל גורם לנו לרוגע ולשלווה בעצם הידיעה שכל לקוח שפונה אלינו נענה ע”י נציג אנושי הן בשעות בהן אנחנו עמוסים ולא יכולים לתת מענה והן בשעות בהן אנחנו סגורים . המחירים של פירסט כאל יחסית סבירים ותמיד יש מישהו ששומע אותך . מומלץ בחום לכל בית עסק שרוצה להתקדם ולתת ללקוחות שלו שירות על!
ספרי אברמוביץ
ספרי אברמוביץ
12:21 10 Jun 18
אני לקוחה נאמנה מזה כ4 שנים בחברת first call .בזכות השירותהאדיב היעיל והמסודראני י זוכה לשקט נפשי בניהול העסק בכל הנוגעלמענה האנושי היעיל.הכל מתבצע במהירות ובדיוק מירביים.כולל קבלת החשבוניות ומענה במקרה של צורך חדש…הגינגל שעשיתי בחברתכם מאוד מקצועי ובעלות מאוד הוגנת.מאחלת עוד הרבה שנים של עבודה משותפת.בברכה דר רוזי בר חנן בעלת העסק מרפאת שיניים הצוללת הצהובהבברכה דר רוזי בר חנן
רוזי בר חנן
רוזי בר חנן
08:29 26 Mar 18
Luda Neville
Luda Neville
12:50 08 Nov 17
שירות מעולה! מאוד מרוצים
hila tsimel-mizrahi
hila tsimel-mizrahi
06:14 16 Oct 17
נהנה משרות המענה האנושי כבר יותר משנתיים – שירות מעולה, מקבל את כל הפניות בזמן אמת, רמת שירות הלקוחות היא ברמה גבוהה מאוד (יחס אישי וטיפול מהיר ומקצועי) מאוד מרוצה וגם ממליץ למי שמחפש חברה אמינה ואיכותית. מקווה להמשיך עוד שנים רבות
Reshef Kedem
Reshef Kedem
21:42 29 Aug 17
אני עובדת עם חברת פירסטקול כבר מעל שנתיים וחצי לאחר שהתנתקתי מחברה אחרת שהייתי מאוכזבת ממנה, נציגי השירות של פירסטקול מספקים לי שירות אדיב ומקצועי ומאוד אישי שאני תמיד יודעת שיענו לשיחות של העסק שלי בזמן שאני לא זמינה, הפרטים תמיד מדוייקים ובזמן אמת, מה שהיה הכי חשוב לי זה רמת השירות וזמני המתנה למענה ללקוחות שלי, אני מאוד ממליצה ומקווה שימשיכו לתת שירות מצויין כזה. תודה שוב ולכל הצוות
Olga Gadizov
Olga Gadizov
11:06 28 Aug 17
אני לקוחה של FIRST CALL מעל שנה. שירות מקצועי ומענה הולם לכל עסק המחפש שירותי מזכירות וירטואלים. שירות אדיב ומענה מהיר – ממש כמו מזכירה פרטית.מחירים נוחים ומגוון מסלולים אטרקטיבים….ממליצה בחום!!FIRST CALL is the ideal solution for businesses who do not have permanent in house secretarial phone services. Prompt, professional and courteous service and a range of options at affordable prices….I highly recommend their services !!
שירות מהיר,מקצועי ואיכותי
Eti Hillel
Eti Hillel
16:57 18 Apr 16
תודה רבה על העובדה קידום שעשיתם לי בפסיבוק אני מעצב שיער מתל אביב סניף נוסף ראשון לציון סטודיו חפיף עזרתם לי לקדם את הדף הבית שלי ובזכותם קבלת אנשים חדשים למספרות שלי שוב תודה
תודה רבה על העובדה קידום שעשיתם לי בפסיבוק אני מעצב שיער מתל אביב סניף נוסף ראשון לציון סטודיו חפיף עזרתם לי לקדם את הדף הבית שלי ובזכותם קבלת אנשים חדשים למספרות שלי שוב תודה רבה
Meiri Hafif
Meiri Hafif
17:59 10 Apr 16
Yossi Yurovitsky
Yossi Yurovitsky
10:18 25 Oct 15
שירות מצויין, נותן מענה בדיוק למה שהייתי צריך.אדיבים ומקצועיים. מחירים סבירים. כל שיחה מקבלת מענה.
Ran Perlman
Ran Perlman
11:20 21 Oct 15
אני משתמש אם שירות של FIRST CALL כמה חדשיים ומאוד מרוצה, היחס מהצוות, זריזות של מענה וקבלת הודעה מיד עושה לי את זה, אני ממליץ לחברי לעבוד איתם
Yitz Barnett
Yitz Barnett
14:24 19 Oct 15
I have been using FirstCall Fax to Email Services for the past 2 years. Their support service is excellent! Great Value for money, 5 Star Service !
Shosh Benisti
Shosh Benisti
15:39 10 Jun 15
אנחנו עובדים עם שירות FIRSTCALL תקופה ארוכה.השירות עונה על הצרכים ואנו זמינים בטלפון ללקוחותינו, בעזרת FIRSTCALL כל הזמן.ממליץ בחום,גיל דור, CEOWebfocus-co-il הקמת אתרים
גיל דור
גיל דור
12:46 25 May 15
Nurit Ben-Naim
Nurit Ben-Naim
16:11 16 Dec 14

צפו לשירות לקוחות יוצא דופן

 דואגת שצוות שירות הלקוחות שלה יהיה תמיד FirstCall זמין עבורך ובשבילך בצורה נגישה ונוחה לקבלת מענה אישי יסודי ומקצועי 

אנו מחוייבים לתת לכל לקוח ולקוח את השירות יוצא הדופן והאישי שלעולם לא הכרתם

מענה אנושי לעסקים | שאלות נפוצות

דוא"ל נשלח אליך ברגע שמסתיימת שיחת הטלפון, כך שתוכל לעיין בפרטי הודעת המתקשר. בנוסף, ניתן גם לשלוח הודעת טקסט סמס לטלפון הנייד שלך (בתוספת תשלום).

אנו מקצים מספר וירטואלי עבור כל מנוי על מנת שהמערכת תזהה את הלקוח על פי המספר טלפון והנציגות תוכלנה להתנהל ע"פ הנחיות התסריט המותאם שלכם

המוקדניות מתנהלות ע"פ התסריט המותאם שלכם, שם חברה, שם מלא, טלפון ופרטי פנייה וכל מה שתצטרכו 

על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

כאשר השיחה מתקבלת במוקד, צצה הודעה על מסך המחשב של הנציגה אשר מנחה אותה להתנהל בשיחה לפי בקשת בעל העסק

שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00

המוקדנית עונה באותו אופן כמו שמזכירה פרטית הייתה עונה. המענה הוא ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט ומסלול השיחה שהועבר אלינו מראש על ידך

לא. המוקדנים המיומנים שלנו עונים לשיחות ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שקבעת מראש, על מנת שהמתקשר לא יחוש בהבדל בין שהתקשר לחברת האם או לחברת שירות מענה טלפוני. - כמובן ניתן להגדיר בתסריט לעדכן את המתקשר במקרה ושואלים

מקצה לך מספר יחודי בזמן אישור פתיחת החשבון FirstCall המערכת שלנו מזהה שיחות נכנסות למספר שהוקצה לך והודעת הברכה שלך "צצה" על המסך שלנו ובכך אנו מזהים את הלקוח ומתנהלים בשיחה לפי הקריטריונים המתבקשים

כן. אנו ממליצים לך לפרסם ולשווק את בית העסק שלך ולהפנות לקוחות למספר ייחודי זה. בדרך זו נשמרת הפרטיות שלך אנא ראה פרטים למפעילים השונים באתר - www.firstcall.co.il/ הפניית שיחות ועקוב אחרי.

הפניית שיחות לפירסט קול הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל פירסט קול מוקד. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.

תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

 דואגת שצוות שירות הלקוחות שלה יהיה תמיד FirstCall זמין עבורך ובשבילך בצורה נגישה ונוחה לקבלת מענה אישי יסודי ומקצועי 

אנו מחוייבים לתת לכל לקוח ולקוח את השירות יוצא הדופן והאישי שלעולם לא הכרתם

 אנו גובים פיקדון  שזו עלות החבילה החזר מלא בסיום ההתקשרות

הפיקדון נדרש על מנת לוודא שכל לקוח ולקוח משלם את כל ההתחייבויות שלו לפני סיום ההתקשרות

תוכלו לשדרג או להוריד חבילה על ידי מתן הודעה חודש קלנדרי מראש

מדיניות התמחור שלנו שקופה לחלוטין, ואינה כוללת עלויות נסתרות או עמלות נוספות שאינן מוזכרות בבירור באתרנו ובתנאים שלנו

לא, הלקוחות שלנו חופשים לעזוב את השירות שלנו בכל זמן נתון אחרי תקופת ההתחיבות, על ידי מתן הודעה חודש קלאנדרי מראש

ישנה עלות סימלית חד פעמית

התחייבות לחודשיים בלבד

אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
צאט אנושי לייב
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp