מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

מבצע מוגבל לזמן הקרונה

אל תתנו לעסק שלכם להיפגע, כולנו באותה סירה - מענה אנושי לעסקים במחיר מצחיק

שירות מענה אנושי

מענה אנושי בשם "החברה שלך" על ידי מוקדניות המקצועיות שלנו שנבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש

שירות המענה הטלפוני עונה לשיחות תוך פחות מחצי דקה. תוך כמה צלצולים אחד מהנציגים המיומנים שלנו יענו לשיחת הלקוח ב"שם החברה" שלך על פי תסריט השיחה שקבעת מראש איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות

שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

הפניית שיחות לפירסט קול הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל פירסט קול מוקד. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.
 

מה לקוחותינו אומרים בזמן אמת

אנו מעריכים ומתרגשים לקבל את חוות הדעת של לקוחותינו ,אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים שירות אישי, מקצועי ואיכותי ובמחיר תחרותי בישראל

Google Rating
4.8
Based on 30 reviews
Facebook Rating

כולנו באותה סירה

אנו יחד לעבור את התקופה

המאתגרת בצורה הכי טובה שאפשר

FirstCall - למה לבחור במותג

? זה כל כך פשוט מדוע להסתבך

הפעלת קו ב 3 שלבים פשוטים

הצטרף ישירות ב 3 שלבים דרך מחלקת המכירות ושירות יהיה פעיל בין 24-48 שעות

פרטי הפנייה של המתקשר שלכם

פרטי הפנייה ישלחו אליך באופן מיידי לדוא"ל ו/או במסרון. יש אפשרות לקבלת דוח יומי/שבועי/חודשי

מגוון מסלולים

מגוון מסלולים בהתאם לצרכי העסק במחירים תחרותיים, נוחים ובעיקר אמינים

התחייבות - גמיש, תחרותי ושקוף

אנו כחברה מאמינים שלא צריך לחייב לקוח לתקופה ארוכה. אנו גאים ועומדים מאחורי האיכות ורמת השירות שלנו, ומקווים שתתרשמו ותמשיכו להנות ולקבל ערך מוסף לעסק שלכם

זמן למענה אנושי

איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות

רמת שירות לקוחות

אנו גאים במקצעויות של שירות הלקוחות שלנו, מענה מהיר פחות מ - 15 שניות. טיפול מהיר ויסודי לפי צרכי הלקוח

התחייבות לחודשיים בלבד

אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי

נגישות לפניות מכל מכשיר

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

 

 תמסורת | מסלול תסריט מותאם | מענה אנושי

במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד, ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי, ובמקביל,  – גם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו

בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם

בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

[go_pricing id="c4galaxy_5_5ab10914e1ae0"]

 

 שיווקי  SMS  | מסרון שיווקי | שליחת סמס

ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות ” סמס שיווקי “

לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי  דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש

www.firstcall.co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט
! שמחים לבשר שבראשון הקרוב, בין שעות 11:00-23:00 יש צבירת נק’ כ-פ-ו-ל-ה שמעתם נכון! צבירה כפולה בכל הזמנת משלוח מהאתר ובישיבה במעסדה רצוי להזמין מקום מראש דדך האתר/אפליקציה
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
Skip to content