מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

שירות מענה אנושי לעסקים - תסריט מותאם

לפני הכל יש 4 נקודות עיקרויות הכי פופולרי ששואלים מדוע לבחור בנו

השוואה

?מה ממיחד אותנו

המותג

כמותג המוביל אנו לא מתחרים על המחיר, אבל כן מתחרים על רמת שירות מקצועי, אישי ואדיב ברמה הגבוהה ביותר 

48-24

הפעלת הקו

48-24

שעות מרגע קבלת הטפסים עד הפעלת הקו, ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

תמיכה

רמת השירות ללקוחות שלנו

אתם

מענה מהיר בפחות מ -15 שניות על ידי נציג שירות הלקוחות מקצועי ואיכפתי

הצוות

המוקדניות שלנו

מכל הלב

כל צוות המוקדניות שלנו הוא בעל ניסיון עשיר במתן שירות אישי ומקצועי

זמן מענה

? מה זמן ממוצע למענה

LIVE

על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות

במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק

אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי ובמקביל גם לפרסם אותו. כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם מראש

יש לבחור בין שני מסלולים: קבלת הודעות או תסריט מותאם

שירות מענה אנושי הוא חלופה חסכונית להשכרת משרד וצוות עובדים השומר על תדמית של "עסק מבוסס עם משרד ומזכירה". אנו עוזרים לך לנהל את המשרד על ידי מתן מענה אנושי לשיחות הנכנסות שלכם המומחיות של הצוות שלנו בתחום המענה הטלפוני מספק שירות אישי אדיב ומקצועי ומאפשר לך זמן איכות וביטחון .בידיעה שכל השיחות הנכנסות נענות, במטרה שתוכלו להרחיב ולשווק את העסק שלכם באופן מקצועי ואופטימלי, שיתרום להתפתחות וצמיחת העסק אנו פה לתת לכם ערך מוסף

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

מה לקוחותינו אומרים בזמן אמת

אנו מעריכים ומתרגשים לקבל את חוות הדעת של לקוחותינו ,אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים שירות אישי, מקצועי ואיכותי ובמחיר תחרותי בישראל

רועי מנדלמן
רועי מנדלמן
20:34 28 Jun 23
עובדים יחד כבר למעלה משנתיים מאוד מרוצים מהשירות וכמובן ממליצים בחום היידה פירסטקול
נחל פרי
נחל פרי
10:22 30 Apr 23
שרות יעיל מהיריחס אישי בסבלנות
אורן אוזן
אורן אוזן
11:14 12 Dec 22
נהדרים ושירותיים, ממליץ בחום.
חסן אבו מדין
חסן אבו מדין
11:50 07 Sep 22
אין על השירות שלכם שיחות יוצאות
מאור לוי
מאור לוי
16:13 04 Apr 22
saniflex
saniflex
14:25 02 Sep 21
ענת רחמים
ענת רחמים
14:00 27 Apr 21
שירות הלקוחות זמין בכל רגע נתון לכל שאלה, עד לקבלת הג'ינגל הסופי ובכלל... שדרג את העסק בצורה מעולה.כמו כן טופס האונליין לשליחת הג'ינגל לספק קלה להפעלה.התוצאה הסופית יצאה איכותית ומקצועית... הן בקלות הזמנת הג'ינגל אשר לקחה יומיים מייצירת הקשר עם FirstCall והן השרות אנושי, סבלני, איכותי והמקצועי.התוצאה הסופית מושלמת ...קבוצת נאות תל רם
uri v
uri v
11:51 24 Feb 21
מג'יק פלור ציוד למחול
מג'יק פלור ציוד למחול
07:39 20 Jan 21
אנחנו במג'יק פלור - ציוד למחול עובדים עם פירסט קאל כבר 5 שנים 🙂 בכל השנים האלו זכינו בשירות אדיב ומקצועי, מענה מהיר ופתרון יעיל העונה לצרכי החברה והלקוחות שלנוהמענה עבור הלקוחות שלנו הוא אדיב ונעים, וללא המתנהאנחנו מאוד מרוצים (ומספר השנים מעיד על כך 🙂 וממליצים בחום להעזר בשירותי פירסט קאלתודה רבה לכל צוות פירסט קאל 🙏✨בברכה, צוות מג'יק פלור - ציוד למחול
אמיר דוגין
אמיר דוגין
13:23 19 Jan 21
משרדי לקוח ותיק של חברת FIRSTCALL, השירות שאנו מקבלים מקצועי, יעיל, מהיר ונוח, ללא תקלות. ממליץ בחום.
B-one Business adversting
B-one Business adversting
12:20 10 Jan 21
רוצה להמליץ על השירות הנפלא שלהם, התמורה למחיר אכן משתלמת, ממשק נוח וידידותי מאוד.
Barnett Yitzchok
Barnett Yitzchok
15:57 31 Dec 20
כלקוחות ותיקים אשר משתמשים במערכת המענה של First Call במשך כל ימות השנהלקוחותינו נענים באופן מהיר מקצועי אישי ורגיש ,לאורך השנים מעולם לא נתקלנו התקלה או באי שביעות רצון שלא טופלו במהירות
שמעון כלפון
שמעון כלפון
13:48 23 Dec 20
תודה רבה על השירות המדהים שלכם .זה סייע לנו רבות בעבודתנו השוטפת.השירות שלכם מקצועי ואדיב ותורם רבות לארגון שזקוק לשירות הזה.
גל ערמון
גל ערמון
19:52 22 Dec 20
מענה אנושי רציני, מקצועי ומצוין. ממליץ מאוד. עושים סדר בשיחות ומסייעים בפיתוח העסק.
Idan Nishlis
Idan Nishlis
11:15 17 Dec 20
Mike Bikov
Mike Bikov
10:02 29 Oct 20
הייתי במגוון חברות בעבר ואף פעם לא הייתי מרוצה מזמני המענה או אופן המענה. תמיד גם הייתי מקבל תלונות מלקוחות. כבר נמצא כמעט 4 שנים ומרוצה מהשירות והזמינות. ממליץ 🙂
עלה הרמה
עלה הרמה
11:37 28 Oct 20
שירות מקצועי ומהיר, אנו מרוצים מאוד וממליצים בחום!
oren mizrachi
oren mizrachi
12:16 11 Aug 20
אני כבר מעל 5 שנים משתמש בשירות המענה האנושי של פירסט קול וזאת לאחר מספר שנים שניסיתי לעבוד עם מעל 3 חברות אחרות אך תמיד היתה לנו אכזבה כלשהיא אם זה בצורה של המענה של המוקדניות, זמני המתנה ללקוחות שלי, תמיכה של שירות לקוחות לעדכונים ושאלות כלליות ובירורים. אצל פירסט קול אני באמת מקבל שירות מאוד מאוד אישי ומקצועי ותמיד יש עם מי לדבר. מאוד ממליץ לכל בית עסק
רוזי בר חנן
רוזי בר חנן
13:30 11 May 20
אני לקוחה נאמנה מזה כ8 שניםבחברת firstcall .בזכות השירותהאדיב היעיל והמסודראני י זוכה לשקט נפשיבניהול העסק בכל הנוגעלמענה האנושי היעיל.הכל מתבצע במהירות ובדיוק מירביים.כולל קבלת החשבוניות ומענה במקרה של צורך חדש...הגינגל שעשיתי בחברתכם מאודמקצועי ובעלות מאוד הוגנת.מאחלת עוד הרבה שניםשל עבודה משותפת.בברכהדר רוזי בר חנןבעלת העסק מרפאת שינייםהצוללת הצהובהבברכה דר רוזי בר חנן
miri hefer
miri hefer
16:45 06 Apr 20
שירות מעולה , אדיב מהיר ומקצועי!!תוך כמה שעות בלבד הקימו מספר כוכבית ונתב שיחות פעיל כולל ג'ינגל, לצורך קמפיין שיווק שעשינו בחברה. מערכת נוחה כוללת דוחות מפורטים. 0 תקלות 100%הצלחה. מומלץ מאוד!!
Shay Tec
Shay Tec
18:58 22 Jun 19
אני לקוח של חברת FirstCall כבר מעל לשנה, וזאת אחרי שעברתי כבר 2 חברות!אני מאוד מרוצה משירות המענה האנושי שלהם. הנציגות מאוד מקצועיות ואדיבות ואני מקבל מהלקוחות שלי פידבק חיובי על השירות (גם מהיר, גם סבלני, גם מקצועי).הפניות שאני מקבל מגיעות בזמן אמת מה שמבטיח לי שאני יכול להתפנות לקידום העסק שלי מבלי לדאוג שאולי פיספסתי שיחה או לקוח.חברת FirstCall נותנת לי את השירות המהיר, האיכותי, הזמין והמקצועי ביותר,מאז שחברת FirstCall מטפלת בי, אני כבר לא מודאג שהלקוחות שלי לא יקבלו מענה בטלפון.זמינים, מהירים, מקצועיים, וסבלנים.כמו כן, חובה לציין את שירות הלקוחות שלהם,כל פנייה שלי אליהם, אם זה לבירור כלשהו או עזרה ועדכון, אני מקבל מענה במיידי!והמחיר שלהם, ביחס לשירות אותו הם נותנים, ממש בדיחה,שווים כל שקל!אני ממליץ בחום לכל בעל עסק לעבור ולהשתמש בשירות של חברת FirstCall.השירות שלכם (ללא ספק) נותן לעסק שלי ערך מוסף.בכבוד רב ובברכה,שי אשכנזיShay Tec מחשבים
Jonathan Frankforter
Jonathan Frankforter
07:03 02 May 19
שירות מקצועי ביותרממליץ בחום רב!תודה
Anton Driz
Anton Driz
09:07 21 Jun 18
קיבלנו שירות של כ שנה וחצי מחברת FIRSTCALL השירות היה מקצועי, זמין ואדיב.ממליץ בחום.
מעיין אופטימוס
מעיין אופטימוס
12:47 17 Jun 18
התחלנו לעבוד עם FIRST CALL כחלק משיפור השירות אל מול הלקוחות שלנו.שמנו לב שאנחנו מפספסים חלק מהשיחות של לקוחות ולכן החלטנו לחפש שירות כזה...הניסיון הראשון אל מול חברה מתחרה לא צלח ואז פגשנו את FIRST CALL.מהשיחה הראשונה עם מיכאל ההרגשה שלנו הייתה שאנחנו במקום הנכון, עזר לנו וכיוון אותנו במיוחד שזאת הפעם הראשונה שאנחנו מפעילים שירות כזה בחברה שלנו ומאוד חששנו. כל תהליך ההקמה מולם היה פשוט וקל, כל הערה שלהם הייתה במקום וכל בקשה שלנו טופלה!אנחנו כבר יותר מחצי שנה עובדים מולם וכמעט ולא קיבלנו הערות מהלקוחות שלנו, גם אם היו כאלה הן מיד טופלו ע"י השירות לקוחות שלהם.חייבת לציין שמיכאל ואורלי מהשירות לקוחות פשוט מדהימים, תמיד עונים ומטפלים בכל בקשה שלנו.אנחנו מאוד מרוצים! ובטוחים שעשינו את ההחלטה הנכונה שבחרנו ב FIRST CALL.אופטימוס סופטוור בע"מ
ספרי אברמוביץ
ספרי אברמוביץ
12:21 10 Jun 18
ב"ה אנחנו נמנים על לקוחות פירסט כאל כבר קרוב לשנתיים. אני המזכירה וכל הצוות שלנו מאד מאד מרוצים מהשירות היעיל והמיקצועי שאנחנו מקבלים מהפקידות של פירסט כאל. שירות המענה האנושי של פירסט כאל גורם לנו לרוגע ולשלווה בעצם הידיעה שכל לקוח שפונה אלינו נענה ע"י נציג אנושי הן בשעות בהן אנחנו עמוסים ולא יכולים לתת מענה והן בשעות בהן אנחנו סגורים . המחירים של פירסט כאל יחסית סבירים ותמיד יש מישהו ששומע אותך . מומלץ בחום לכל בית עסק שרוצה להתקדם ולתת ללקוחות שלו שירות על!
Luda Neville
Luda Neville
12:50 08 Nov 17
hila tsimel-mizrahi
hila tsimel-mizrahi
06:14 16 Oct 17
שירות מעולה! מאוד מרוצים
Reshef Kedem
Reshef Kedem
21:42 29 Aug 17
נהנה משרות המענה האנושי כבר יותר משנתיים - שירות מעולה, מקבל את כל הפניות בזמן אמת, רמת שירות הלקוחות היא ברמה גבוהה מאוד (יחס אישי וטיפול מהיר ומקצועי) מאוד מרוצה וגם ממליץ למי שמחפש חברה אמינה ואיכותית. מקווה להמשיך עוד שנים רבות
Olga Gadizov
Olga Gadizov
11:06 28 Aug 17
אני עובדת עם חברת פירסטקול כבר מעל שנתיים וחצי לאחר שהתנתקתי מחברה אחרת שהייתי מאוכזבת ממנה, נציגי השירות של פירסטקול מספקים לי שירות אדיב ומקצועי ומאוד אישי שאני תמיד יודעת שיענו לשיחות של העסק שלי בזמן שאני לא זמינה, הפרטים תמיד מדוייקים ובזמן אמת, מה שהיה הכי חשוב לי זה רמת השירות וזמני המתנה למענה ללקוחות שלי, אני מאוד ממליצה ומקווה שימשיכו לתת שירות מצויין כזה. תודה שוב ולכל הצוות

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

! איך בונים תסריט ? זה החלק הכייפי 

כל עסק צריך לבנות תסריט מותאם עבור הצרכים שלו. הכנו עבורכם סרטונים על מנת שתקבלו רעיונות וטיפים איך לבנות תסריט מותאם המתאים לתחומי הפעילות שלכם

כשאתם בונים את התסריט צאו מנקודת הנחה שאתם הנציגים שעונים לשיחות שלכם

לשיחה עם נציג לבניית תסריט חייגו 6509* אנו מקווים שתיתנו לנו את ההזדמנות לשרת אתכם ואת העסק שלכם

בניית תסריט - עורכי דין

 

בניית תסריט - נדל"ן

 

בניית תסריט - קיירטינג

 

בניית תסריט - מחשבים ותוכנה

 

בניית תסריט - כוח אדם והשמה

תא-קולי סוף יום | קבלת הקלטה בקובץ שמע במייל

לאחר שעות הפעילות שלנו במוקד או בשעה שתיבחרו, ניתן לבחור בין 4 נוסחים של קריינות תא קולי עם השארת הודעה שאותה תקבלו למייל שלכם כקובץ שמע

שעות פעילות המוקד שלנו א’ – ה בשעות 8:00 – 24:00 ו’ ערבי חג בשעות 8:00 12/13:00 – שבת וחגים סגור

ניתן גם להזמין קריינות מותאם אישית – לחץ כאן

 

שיווקי SMS | מסרון שיווקי | שליחת סמס

 

ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות - סמס שיווקי

לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש

 

www.firstcall.co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט

 

! שמחים לבשר שבראשון הקרוב, בין שעות 11:00-23:00 יש צבירת נק’ כ-פ-ו-ל-ה שמעתם נכון! צבירה כפולה בכל הזמנת משלוח מהאתר ובישיבה במעסדה רצוי להזמין מקום מראש דדך האתר/אפליקציה

ג'ינגל עסקי | פרסום ומיתוג | קריינות בזמן המתנה

ניתן ומומלץ להוסיף בתשלום חד פעמי ג'ינגל עסקי בזמן המתנה למענה על ידי נציגה מקצועית שתענה בשם החברה שלך

 

 

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

שירות מענה אנושי

מענה אנושי בשם "החברה שלך" על ידי מוקדניות המקצועיות שלנו שנבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש

שירות המענה הטלפוני עונה לשיחות תוך פחות מחצי דקה. תוך כמה צלצולים אחד מהנציגים המיומנים שלנו יענו לשיחת הלקוח ב"שם החברה" שלך על פי תסריט השיחה שקבעת מראש איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות

שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין

הפניית שיחות לפירסט קול הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל פירסט קול מוקד. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.
 

מה לקוחותינו אומרים בזמן אמת

אנו מעריכים ומתרגשים לקבל את חוות הדעת של לקוחותינו ,אנו שמחים וגאים לספק לאלפי עסקים שירות אישי, מקצועי ואיכותי ובמחיר תחרותי בישראל

Google Rating
4.8
Based on 30 reviews
Facebook Rating

ערך מוסף לעסק - FirstCall

מעל 15 שנה מספקת שירות מענה אנושי ומגוון שירותים לעסקים

שירות אישי ומיוחד מוענק לכל לקוח ולקוח. המוניטין העשיר שלנו בן מעל ל 15 שנים המאפשר לנו לספק מגוון שירותים באיכות גבוהה

שירות המענה הטלפוני שלנו מספק פתרונות מעשיים למענה אנושי לעסקים בגדלים שונים

הצטרף היום ותהנה מהחופש המאפשר לך לעבוד ולנהל את העסק שלך בידיעה שכל השיחות הנכנסות ייענו בשם בהחברה שלך

ערך מוסף לעסק - FirstCall שירות מענה טלפוני לעסקים

מספקת שירות מענה טלפוני אנושי בשם החברה שלך - FirstCall

אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי ובמקביל גם לפרסם אותו. כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם מראש

יש לבחור בין שני מסלולים: קבלת הודעות או תסריט מותאם

שירות מענה אנושי הוא חלופה חסכונית להשכרת משרד וצוות עובדים השומר על תדמית של “עסק מבוסס עם משרד ומזכירה”. אנו עוזרים לך לנהל את המשרד על ידי מתן מענה אנושי לשיחות הנכנסות שלכם המומחיות של הצוות שלנו בתחום המענה הטלפוני מספק שירות אישי אדיב ומקצועי ומאפשר לך זמן איכות וביטחון .בידיעה שכל השיחות הנכנסות נענות, במטרה שתוכלו להרחיב ולשווק את העסק שלכם באופן מקצועי ואופטימלי, שיתרום להתפתחות וצמיחת העסק אנו פה לתת לכם ערך מוסף

FirstCall - למה לבחור במותג

? זה כל כך פשוט מדוע להסתבך

הפעלת קו ב 3 שלבים פשוטים

הצטרף ישירות ב 3 שלבים דרך מחלקת המכירות ושירות יהיה פעיל בין 24-48 שעות

פרטי הפנייה של המתקשר שלכם

פרטי הפנייה ישלחו אליך באופן מיידי לדוא"ל ו/או במסרון. יש אפשרות לקבלת דוח יומי/שבועי/חודשי

מגוון מסלולים

מגוון מסלולים בהתאם לצרכי העסק במחירים תחרותיים, נוחים ובעיקר אמינים

התחייבות - גמיש, תחרותי ושקוף

אנו כחברה מאמינים שלא צריך לחייב לקוח לתקופה ארוכה. אנו גאים ועומדים מאחורי האיכות ורמת השירות שלנו, ומקווים שתתרשמו ותמשיכו להנות ולקבל ערך מוסף לעסק שלכם

זמן למענה אנושי

איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות

רמת שירות לקוחות

אנו גאים במקצעויות של שירות הלקוחות שלנו, מענה מהיר פחות מ - 15 שניות. טיפול מהיר ויסודי לפי צרכי הלקוח

התחייבות לחודשיים בלבד

אנו מאמינים בשירותיים שלנו, תנאי התקשרות לטובת הלקוח, מחירים שקופים והכי חשוב שירות אמין, מקצועי ואישי

נגישות לפניות מכל מכשיר

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

 

 תמסורת | מסלול תסריט מותאם | מענה אנושי

במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד, ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי, ובמקביל,  – גם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו

בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם

בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

[go_pricing id="c4galaxy_5_5ab10914e1ae0"]

 

 שיווקי  SMS  | מסרון שיווקי | שליחת סמס

ניתן להוסיף למסלול המענה האנושי שירות ” סמס שיווקי “

לאחר שהמתקשר מסיים את השיחה מול המוקדנית על פי התסריט שלך והשאיר מספר טלפון נייד, המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי  דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש

www.firstcall.co.il תודה שפנים לחברת ..ניתן לקבל פרטים נוספים על המוצרים שלנו באתר האינטרנט
! שמחים לבשר שבראשון הקרוב, בין שעות 11:00-23:00 יש צבירת נק’ כ-פ-ו-ל-ה שמעתם נכון! צבירה כפולה בכל הזמנת משלוח מהאתר ובישיבה במעסדה רצוי להזמין מקום מראש דדך האתר/אפליקציה
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
ווטסאפ
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp
× How can I help you?
Skip to content