פרטנר - הפניית שיחות ועקוב אחרי

על השירות
שירות כוכבית 67 מאפשר הפניית שיחות למספר אחר, כאשר קו הטלפון שלך במצב תפוס או במצב שיחה ממתינה
ניתן להפעיל במקביל להפניית שיחות באין מענה
להפעלת השירות
לביטול השירות
שאלות ותשובות
השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה
לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק
ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד
על השירות
מחכים לשיחה חשובה? לא צריך “לשבת” ליד המכשיר ולחכות. בצעו “העברת שיחות למספר אחר” והשיחה תועבר לטלפון שבחרתם. שירות כוכבית 61 מאפשר העברת שיחות למספר אחר, אם אין מענה בקו הטלפון במהלך חמישה צלצולים (20 שניות). ניתן להפעיל את השירות במקביל להפניית שיחות במצב “תפוס”
להפעלת השירות
לביטול השירות
שאלות ותשובות
לא. מספר הצלצולים קבוע ולכן המשתמש אינו יכול לקבוע את מספר הצלצולים עד לביצוע ההפניה
לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק
ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד
כן
על השירות
מחכים לשיחה חשובה? לא צריך “לשבת” ליד המכשיר ולחכות. בצעו “העברת שיחות למספר אחר” והשיחה תועבר לטלפון שבחרתם. שירות כוכבית 62 מאפשר העברת שיחות למספר אחר, אם אין מענה בקו הטלפון במהלך חמישה צלצולים (20 שניות). ניתן להפעיל את השירות במקביל להפניית שיחות במצב “תפוס”
להפעלת השירות
לביטול השירות
שאלות ותשובות
לא. מספר הצלצולים קבוע ולכן המשתמש אינו יכול לקבוע את מספר הצלצולים עד לביצוע ההפניה
לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק
ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד
כן
על השירות
מחכה לשיחה חשובה? יוצא מהבית? מהיום ניתן להיות זמין ולא לפספס אף שיחה. שירות כוכבית 21 מאפשר הפניית השיחות הנכנסות אל כל טלפון אחר בארץ כולל מפעילים נייחים וסלולאריים
להפעלת השירות
לביטול השירות
שאלות ותשובות
במקרה שתתקבל שיחה נכנסת למספר הטלפון שלך בעת השהייה בחו”ל: כאשר קיימת לך הפניית גורפת של כלל השיחות (“עקוב אחרי”) – החיוב עבור השיחה יבוצע לפי תעריף שיחה יוצאת בישראל בהתאם לתכנית התעריפים שלך (כלומר אין חיוב בתעריפי נדידה). כאשר קיימת לך הפנייה בתנאי של: מכשיר תפוס/ממתינה/אין מענה/לא זמין/מכשיר כבוי לכל מספר יעד שהוא, לרבות למספר התא הקולי; וכאשר התנאי מתקיים – יחול חיוב בגין שיחה נכנסת בנדידה ובגין שיחה יוצאת בנדידה, בהתאם לתעריף במדינה בה הנך שוהה ו/או בהתאם לחבילה אליה נרשמת. כאשר קיימת לך הפנייה בתנאי של מכשיר תפוס/ממתינה לכל מספר יעד שהוא, לרבות למספר התא הקולי – דחיה יזומה של השיחה במכשיר הטלפון (למשל על ידי לחיצה על מקש סיום השיחה במכשירך) תגרור חיוב הן בגין שיחה נכנסת בנדידה והן עבור שיחה יוצאת בנדידה, בהתאם לתעריף במדינה בה הנך שוהה ו/או בהתאם לחבילה אליה נרשמת
לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק
ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד
תמיכה
חברת פירסט קול מענה אנושי אינה מספקת ואינה אחראית על הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי של ספק התקשורת שלכם. – לכל שאלה / הגדרה או שינוי נא צרו קשר עם נציג התמיכה של הספק
מענה אנושי לעסקים
מפספסים שיחות ? אנו נותנים גיבוי מענה טלפוני לשיחות שלך בשם החברה ובהתאם לתסריט שיחה
פרטנר תמיכה / שירות לקוחות
לתמיכה מול נציג פרטנר