[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”20px”]

פרטנר - הפניית שיחות ועקוב אחרי

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי למספר המוקצה שלך במוקד – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות
[vc_column_text]

מובייל 019

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3425″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_tta_tour style=”flat” shape=”square” color=”sky” tab_position=”right” alignment=”right” active_section=”1″ el_class=”custom-tour-style”][vc_tta_section title=”תפוס / ממתינה” tab_id=”1505323317778-3750a5b5-28d0″][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

על השירות

שירות כוכבית 67 מאפשר הפניית שיחות למספר אחר, כאשר קו הטלפון שלך במצב תפוס או במצב שיחה ממתינה
ניתן להפעיל במקביל להפניית שיחות באין מענה

 

להפעלת השירות

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]* הנח שפופרת →   מקש חיוג → # →  xx xxxxxxx  * 67[/vc_message][vc_column_text]

לביטול השירות 

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”violet”]67 → # → הנח שפורפרת → צליל חיוג[/vc_message][vc_custom_heading text=”שאלות ותשובות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”?ביצעתי הפניה בתפוס וקיבלתי שיחה ממתינה. לאחר כמה זמן השיחה מופנית למספר שביקשתי” color=”pink”]

השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה” color=”pink”]

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית ” color=”pink”]

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”באין מענה” tab_id=”1525001724661-165cf2ec-aedf”][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

על השירות

מחכים לשיחה חשובה? לא צריך “לשבת” ליד המכשיר ולחכות. בצעו “העברת שיחות למספר אחר” והשיחה תועבר לטלפון שבחרתם. שירות כוכבית 61 מאפשר העברת שיחות למספר אחר, אם אין מענה בקו הטלפון במהלך חמישה צלצולים (20 שניות). ניתן להפעיל את השירות במקביל להפניית שיחות במצב “תפוס”

להפעלת השירות

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]* הנח שפופרת →   מקש חיוג *פרק זמן רצוי בשניות 15/25/30 → # →   xx xxxxxxx   *→   61[/vc_message][vc_column_text]

לביטול השירות 

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”violet”]##002# → הנח שפורפרת → מקש חיוג[/vc_message][vc_custom_heading text=”שאלות ותשובות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”?האם ניתן לשנות את מספר הצלצולים לביצוע ההפניה” color=”pink”]

לא. מספר הצלצולים קבוע ולכן המשתמש אינו יכול לקבוע את מספר הצלצולים עד לביצוע ההפניה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה” color=”pink”]

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית ” color=”pink”]

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להפנות שיחות באין מענה לסלולרי / לפירסט קול” color=”pink”]

כן

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”שלא זמין” tab_id=”1531053774031-4a66ee0c-395e”][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

על השירות

מחכים לשיחה חשובה? לא צריך “לשבת” ליד המכשיר ולחכות. בצעו “העברת שיחות למספר אחר” והשיחה תועבר לטלפון שבחרתם. שירות כוכבית 62 מאפשר העברת שיחות למספר אחר, אם אין מענה בקו הטלפון במהלך חמישה צלצולים (20 שניות). ניתן להפעיל את השירות במקביל להפניית שיחות במצב “תפוס”

להפעלת השירות

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]* הנח שפופרת →   ישמע צליל תפוס →   # →   xx xxxxxxx   *→ 62[/vc_message][vc_column_text]

לביטול השירות 

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”violet”]## → 002#→ הנח שפורפרת → צליל חיוג

(סולמית, סולמית, אפס, אפס, שתיים, סולמית, חייג)

הבהרה- ביטול אחד השירותים מבטל את כל ההפניות

[/vc_message][vc_custom_heading text=”שאלות ותשובות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”?האם ניתן לשנות את מספר הצלצולים לביצוע ההפניה” color=”pink”]

לא. מספר הצלצולים קבוע ולכן המשתמש אינו יכול לקבוע את מספר הצלצולים עד לביצוע ההפניה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה” color=”pink”]

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית ” color=”pink”]

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להפנות שיחות באין מענה לסלולרי / לפירסט קול” color=”pink”]

כן

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”הפניית כל השיחות” tab_id=”1525001751993-b4e13b69-a361″][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

על השירות

מחכה לשיחה חשובה? יוצא מהבית? מהיום ניתן להיות זמין ולא לפספס אף שיחה. שירות כוכבית 21 מאפשר הפניית השיחות הנכנסות אל כל טלפון אחר בארץ כולל מפעילים נייחים וסלולאריים

להפעלת השירות

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]* הנח שפופרת →   מקש חיוג → # →  xx xxxxxxx   * 21[/vc_message][vc_column_text]

לביטול השירות 

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”violet”]##002# →  הנח שפורפרת → מקש חיוג[/vc_message][vc_custom_heading text=”שאלות ותשובות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”?האם הפניית שיחות בעת נדידה גורמת לחיובי חו“ל” color=”pink”]

במקרה שתתקבל שיחה נכנסת למספר הטלפון שלך בעת השהייה בחו”ל: כאשר קיימת לך הפניית גורפת של כלל השיחות (“עקוב אחרי”) – החיוב עבור השיחה יבוצע לפי תעריף שיחה יוצאת בישראל בהתאם לתכנית התעריפים שלך (כלומר אין חיוב בתעריפי נדידה). כאשר קיימת לך הפנייה בתנאי של: מכשיר תפוס/ממתינה/אין מענה/לא זמין/מכשיר כבוי לכל מספר יעד שהוא, לרבות למספר התא הקולי; וכאשר התנאי מתקיים – יחול חיוב בגין שיחה נכנסת בנדידה ובגין שיחה יוצאת בנדידה, בהתאם לתעריף במדינה בה הנך שוהה ו/או בהתאם לחבילה אליה נרשמת. כאשר קיימת לך הפנייה בתנאי של מכשיר תפוס/ממתינה לכל מספר יעד שהוא, לרבות למספר התא הקולי – דחיה יזומה של השיחה במכשיר הטלפון (למשל על ידי לחיצה על מקש סיום השיחה במכשירך) תגרור חיוב הן בגין שיחה נכנסת בנדידה והן עבור שיחה יוצאת בנדידה, בהתאם לתעריף במדינה בה הנך שוהה ו/או בהתאם לחבילה אליה נרשמת

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה” color=”pink”]

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית ” color=”pink”]

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”?צריכים תמיכה טכנית” tab_id=”1525001773019-208a5431-c446″][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

תמיכה

חברת פירסט קול מענה אנושי אינה מספקת ואינה אחראית על הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי של ספק התקשורת שלכם. – לכל שאלה / הגדרה או שינוי נא צרו קשר עם נציג התמיכה של הספק

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tour][vc_message message_box_color=”juicy_pink” icon_fontawesome=”fa fa-server”]

על הלקוח לוודא שהמרכזייה שברשותו מאפשרת/תומכת בהפניית שיחות ועקוב אחריי

[/vc_message][vc_message message_box_color=”grey” icon_fontawesome=”fa fa-phone”]

במידה ונתקלתם בבעיה בהגדרות – נא ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”call-p-box”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1528112380632{background: #ebebeb url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/2-6.jpg?id=2994) !important;}”][vc_column_text]

מענה אנושי לעסקים

מפספסים שיחות ? אנו נותנים גיבוי מענה טלפוני לשיחות שלך בשם החברה ובהתאם לתסריט שיחה

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”btt-btn”]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[/vc_raw_html][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1542035349556{background: #ebebeb url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/2-2.jpg?id=2989) !important;}”][vc_column_text]

מובייל 019 תמיכה / שירות לקוחות

לתמיכה מול נציג פרטנר

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”btt-btn”]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[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
× How can I help you?
Skip to content