4 צעדים ראשונים לפתיחת עסק

דרושים 6 ספקי שירות בעת פתיחת עסק אונליין
30/04/2018
מענה טלפוני – כל היתרונות
30/04/2018
הכל

4 צעדים ראשונים לפתיחת עסק

התחלת דרכך כיזם יכולה להוות ניסיון וחוויה מרגשים  שבה תוכל לממש את השאיפות וחלומות שלך להיות הבוס של עצמך.
אבל, לפני שתעשה את הצעד הראשון, רצוי שדע, שישנם מספר דברים שכדאי לזכור ושישנה הכנה מוקדמת שצריך לעשות

 לפני הזינוק אל הלא נודע.
“פתיחת עסק חדש היא מרגשת מצד אחד ומתגמלת מהצד השני. עם זאת,  היא מהווה אתגר גדול ורמת מחוייבות שאסור לזלזל בה” לפי FirstCall –ערך מוסף לעסק.
“ההצלחה של העסק שלך תהיה תלויה בחלקה בגישה שלך וביכולות שלך .זה אומר להיות מסוגל להיות כן עם עצמך לגבי מגוון של נושאים  כמו הידע שלך שאותו אתה מביא לעסק, המצב הכספי שלך והתכונות האישיות שלך”.

צעד 1: וודא שזה הצעד הנכון לעשות

רובם של האנשים המתחילים עסק חדש , אינם עוזבים את מקום עבודתם  כשכירים ועובדים מהבית אחרי שעות העבודה וזאת כדי להבטיח שתהייה להם משכורת חודשית  קבועה  ושלא יאבדו הטבות כמו ימי חופשה, תוכניות חיסכון תנאים סוציאליים וכ”ד.
כמו כן , תזרים המזומנים ממשרתך  תעזור בהזרמת כספים לעסק החדש שלך וזאת מבלי לקחת  הלוואות מיותרות ונפילה למלכודות שאותן לא תיכננת.
עם זאת, בטווח הארוך, פתיחת עסק משלך יכולה לספק לך יתרונות רבים בעתיד.

שירות המענה  האנושי מאפשר לכל חברה ובמיוחד לחברות סטארט–אפ ליצור לעצמן גיבוי בשעה שהן מקימות עסק חדש .רבים משתמשים בשירות המענה הטלפוני האנושי המאפשר להם את הזמן לבנות  ולייצב את העסק שלהם ולדעת שכל השיחות הטלפוניות שלהם ייענו על ידי מפעיל אנושי ומקצועי בשם של החברה שלך, דבר שתורם לתדמית החברה ומקנה לה חזות מקצועית ואמינה בעיני הלקוחות הפוטנציאליים.

השימוש בשירות המענה הטלפוני יוצר לחברה שלך תדמית  מקצועית שהיא הכרחית עבור כל חברה עיסקית, במיוחד אם היא בתחילת דרכה ורוצה להבטיח שכל השיחות העיסקיות שלה ייענו ע”י מזכירה  מקצועית בשעה שאתה במקום עבודתך כשכיר ,או לדוגמא , כשאתה בשיחה אחרת או לא פנוי.
שירות המענה הטלפוני האנושי ב-190 ש”ח לחודש יאפשר לך להמשיך ולעבוד במקום עבודתך הרגיל וכך תוכל לוותר על הרעיון שאתה חייב להעסיק  צוות עובדים  שמבחינת חברות סטארט-אפ רבות זה בעיקרון רעיון בלתי אפשרי מבחינה תקציבית.  חברות סטארט-אפ  בתחילת דרכן, אינן מצפות לשיחות טלפון רבות  ולכן , כדי להמנע מהאחריות בהעסקת עובדים, הקצאת מקום  והוצאה גדולה על תשלום  משכורות, חופשות, ימי מחלה וכ”ד,  יש באפשרות החברה/ העסק  להשתמש בשירות המענה הטלפוני האנשי ולמצוא מענה לבעיה זו  ע”י 120 דקות זמן מזכירות ב-190 ש”ח לחודש , בידיעה שכל השיחות העיסקיות ייענו על ידי מזכירה בשם החברה  שלך וכל פרטי המתקשר יישלחו  אליך במייל באופן מיידי וב-sms  .  בנוסף,  חברת FirstCall  תספק לך מספר טלפון ייעודי שאותו תוכל לפרסם באתר שלך, והוא יהווה את מספר הטלפון של העסק שלך . כמובן שיש באפשרותך לפרסם את מספר הנייד שלך אך זה יקנה לעסק תדמית פחות מקצועית . העצה היא שתמיד רצוי לשמור על ההפרדה בין העבודה לבין החיים הפרטיים.

צעד 2 : האם יש לך את מה שנדרש? האם תצליח ותרוויח כסף?

השלב השני בתהליך הוא להבטיח שיש לך את הכישורים והתכונות הנכונים שצריך כדי שהעסק יצליח.
מחקר מראה שרוב האנשים שהצליחו בעולם העסקים היו בעלי תכונות מאוד ייחודיות שהכרחיות להצלחה כמו: ביטחון עצמי, ראש פתוח, מחוייבות ,יוזמה ותושייה שבאים לידי ביטוי בעיקר כשהזמנים נעשים קשים.
הכרחי שתברר עם עצמך, בכנות,  אם יש לך תכונות אלו או לא לפני שתתחייב  לתהליך הייזמות.
ישנן מספר  שאלות שאתה אמור לשאול את עצמך : ” האם יש לי את הכישורים המקצועיים “?  “האם כישורי הניהול הפיננסי שלי טובים?”, “האם אני יכול לנהל אנשים בצורה נכונה? “, “אילו כישורי שיווק יש לי”? “מה הם כישורי המכירה שלי?” “מה אני יכול לספק שאחרים לא?” .
את רוב הכישורים העיסקיים ניתן  ללמוד אם יש לך את ההבנה ואת הידע העמוק  לגבי התעשייה שאתה מעוניין להיכנס אליה.
כמו כן, אנו ממליצים שתהיה מודע ותכיר את נקודות החוזקה ונקודות החולשה שלך. דע במה את טוב ונצל תכונות אלה . וודא באיזה תחומים אתה חלש כך שתוכל להעזר במישהו כמו חבר או בן משפחה כדי שיוכל לעזור לך . צור קבוצה שתתמוך בך.

צעד 3: חקר שווקים

כדי שהעסק שלך יצליח הוא חייב להיות בר-קיימא לאורך זמן מבחינה פיננסית.
כל סוג של עסק, לא משנה איזה סוג שירות הוא ימכור,  מוכרח שיהיה לו ביקוש. ( שוק פוטנציאלי).
ישנן דרכים שונות לעשות חקר שוק כולל שיחות לא פורמליות עם המשפחה או חברים, יצירת קשר עם צרכנים פוטנציאליים שמשתמשים במוצרים של המתחרים, ואפילו קבלת ייעוץ לגבי נתונים דמוגרפיים וכלכליים. המחקר לא צריך לעלות סכום משמעותי של כסף, אבל הוא צריך להיעשות.
טעות נפוצה היא כי יזמים נכשלים כי לא אין להם מספיק מימון או לא יצרו וגיבשו את הצוות הנכון. במקרים רבים , עסקים חדשים נכשלים כי הם לא השקיעו מספיק זמן בחקר הרעיון העסקי שלהם ואת הכדאיות שלו בשוק, “

צעד 4: מציאת מקורות מימון

אם אחרי שלקחתם את כל האמצעים האלה בחשבון , נראה כי הקמת עסק הוא הדבר הנכון לעשות. הצעד הבא הוא לקחת בחשבון איך לממן אותו.
האם יש לך חסכונות שאותם אתה יכול להשקיע בעסק החדש? ואם אלה לא יספיקו, כמה כסף תצתרך להלוות כדי לממן את המיזם?
הכנת תכנית פיננסית מפורטת תעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.  מעל לכל, חשוב להבין,  שבטווח הקרוב העסק לא יהיה הצלחה מסחררת ולכן ניהול התקציב הוא חיוני (קריטי) ביותר.

חשוב לשמור על תזרים מזומנים חיובי. רצוי שהשליטה על תזרים המזומנים יהיה באמצעות תשלום בטווח הקצר, במיוחד לעסקים שהתשלום עבור השירות שהם נותנים הוא באמצעות חשבוניות. כדי שלא יווצר אצלך חוב לטווח ארוך (מבחינה פיננסית זה יעלה לך יקר), רצוי לקבל  את התשלום מראש או כמקדמה.
עליך לקחת בחשבון שתהיינה הוצאות רבות בעסק שיינגסו בתקציב החודשי שלך כמו תשלום עבור ביטוחים למיניהם וכדומה. צור רשימה של כל ההוצאות החודשיות שתהיינה לעסק כך תוכל לדעת מה התקציב ההתחלתי הצפוי  להיות לך.
חשוב מאוד שתדע מה היכולות התקציביות שלך עד הפרט האחרון וזאת לפני שאתה מתחיל לשווק את העסק שלך. וודא שלא תהיינה לך הפתעות של הרגע האחרון ושלא תמצא את עצמך מתעסק במציאת מקורות מימון במקום לנצל את הזמן לביסוס העסק שלך.

הצעדים הראשונים להתחיל עסק חדש הם הצעדים החשובים ביותר. חשוב לבצע אותם ולא להתעלם מהם.  לאחר שהשלמת את 4 הצעדים הראשונים ואתה בטוח שאתה רוצה להמשיך, יש לקחת בחשבון שיש אפשרות להפחית הוצאות שהן לא חיוניות לניהול העסק כמו הוצאות בהעסקת איש צוות שיענה לשיחות העיסקיות שלך,. ישישנן חברות שמתמחות בשירות מענה טלפוני אנושי לעסקים. המזכירות של המוקד עונות לכל השיחות שלך “בשם החברה שלך” . FirstCall  מספקת את השירות עובר 190 ש”ח לחודש עבור 120 דקות זמן מזכירות לפרטיםובכך בעצם חוסכת בעלויות העסקת צוות עובדים, כמו משכורת, חופשה, ימי מחלה, הקצאת מקום וכ”ד.

אנו מקווים שנהניתם לקרוא את הנ”ל, במידה וישנן שאלות כלליות בנושא, אנו מזמינים אתכם להגיב, לשאול ולתת משוב, FirstCall – ערך מוסף לעסק , נשמח להשיב.

צאט אנושי לייב
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp