מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

שירות מענה אנושי - טלמרקטינג לעסקים

פירסט קול חברת מוקדי טלמרקטינג מציעה שירות לשיחות יוצאות, ע”י אנשי מכירות רעבים, מקצועיים ומיומנים המתמחים בהגדלת מחזור המכירות ושיפור שיעורי סגירת העסקאות. לחץ כאן למחירון אונליין

חברת FirstCall – מעמידה את טובתו של העסק/החברה שלך לנגד עיניה ומציעה דרך נוספת לחזוק את האפקט התודעתי על הציבור, שהופכת את הפרסום למוצלח יותר, רווחי יותר ואפקטיבי יותר

להצטרפות לשירות נא לרדת בעמוד זו לחלק הצטרפות

  • צוות מוקדניות
    שיחה יוצאת על ידי מוקדנית
  • 5/לשיחה
  • 149/התקנה חד פעמי
  • קובץ אקסל משותף
  • מינימום לידים 20
    מספר הלידים צריך להיות לפחות – 20 לידים בבת אחת או חודשי
  • מעקב בזמן אמת
    אנו עובדים עם קובץ אקסל ב- גוגל דרייב משותף עם הלקוח
  • הפעלה תוך 24 - 48 שעות
  • מזכירה ייעודית
    שיחה יוצאת על ידי מזכירה אישית
  • 10/לשיחה
  • 149/התקנה חד פעמי
  • קובץ אקסל משותף
  • מינימום לידים 20
    מספר הלידים צריך להיות לפחות – 20 לידים בבת אחת או חודשי
  • מעקב בזמן אמת
    אנו עובדים עם קובץ אקסל ב- גוגל דרייב משותף עם הלקוח
  • הפעלה תוך 24 - 48 שעות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

 כמה עולה שיחה יוצאת ? | הצטרפות

שלב א’ – לקבלת הצעת מחיר עבור כל שיחה יוצאת אנו צריכים התסריט שלכם – לחץ כאן להורדה

שלב ב’ – שיחה עם נציג לעבור על התסריט והתייעצות ללא התחייבות

שלב ג’ – מנהל המוקד מתמחר את העלות פר שיחה, אתם תדעו מה עלות לכל השיחות בלי הפתעות

לשאלה הכי פופולרי ” מצאתי ספק יותר זול ” תמיד יהיו ” תחרות” בכל תעשייה אבל מדובר על איכות מענה ו% סגירות יחד עם התוצאות שאתם מחפשים, בכל זאת מדובר על שירות מקצועי אישי על ידי מענה אנושי ולא מוצר. אנו לא עושים השוואה עם שאר הספקים

הפעלת קו בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    .אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה אישי ומקצועי


  • כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט

זמני המתנה למענה אנושי


  • על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

 שאלות תשובות | שקיפות

 שקוף ותחרותי FirstCall כל שירות על ידי

לכל שאלה מוזמנים לייצור קשר ישירות 03-509-5509

? איך אתם מתמחרים את עלות השיחה

לאחר קבלת התסריט, מנהל המוקד מתמחר את העלות פר שיחה

מה הבדל בין צוות מוקדניות ומזכירה ייעודי

צוות מוקדיות – צוות גדול להוצאי שיחות על פי התסריט והנחיות שלכם

מזכירה ייעודי – צוות מצומצם עם יחס יותר חם ומקצועי לתת ערך מוסף וגדילת % מכירה וסגירות עסקות

מהו פיילוט ? הזמנה ראשונה

לכל לקוח שנירשם לשירות שיחות יוצאות אנו עושים פיילוט וזאת על מנת שנוכל למדוד את היקף הפעילות של השיחות / תסריט / אורך שיחה / וזמן שירות לקוחות

? בסיום הפיילוט

הזמנה שניה  x בסוף תקופת הפיילוט לאחר קבלת ניתונים, אנו יכולים לאשר

מה מינימום הלידים

מספר הלידים צריך להיות לפחות – 20 לידים בבת אחת

(ככל שהמספר הלידים גדול יותר, תמחור השיחה תחרותי יותר)

? איך אתם מנהלים את הלידים ? יש מעקב

כן. אנו עובדים עם קובץ אקסל ב- גוגל דרייב משותף עם הלקוח שאנו מקבלים מכם. הקובץ צריך להיות מסודר עם הרשומות + תסריט שיחה מומלץ להוסיף שאלות תשובות

? מדוע אתם מחייבים על שיחה שלא נענתה

מדובר על זמן מזכירות ועדכון הקובץ ותסריט שיחה

? מה זה דמי התקנה

מדובר על בניית התסריט והתכנות שלו במערכת וזמן הדרכה למוקדניות / מזכירה

? האם יש התחייבות

לא. התשלום פר הזמנה בלבד

לפיתרון על בסיס חודשי יש תשלום חודשי הכולל כמות שיחות יוצאות

? מה מומלץ להוסיף בתסריט

להוסיף: שאלות תשובות / רקע על החברה / מידע על השירות ומוצר / כל שאלה שעולה לכם לראש

? יש ספקים יותר זולים

אנו מזמינים אתכם לעשות השוואה בין כל הספקים להספקת שירות מזכירות אנושי לשיחות יוצאות. אנו לא עושים השוואה מול שאר הספקים כמו כן אנו בטוחים בשירות שלנו, השירות שלנו מקצועי מאוד אישי, ושירתנו מאות לקוחות וספקים בכל רחבי הארץ לשירות שיחות יוצאות ולקוחות שחוזרים

טלמרקטינג לעסקים | מוקד טלמרקטינג

המוקדניות / מזכרייה ייעודי מוציאה שיחות בהתאם להנחיות שלכם, על פי שעות, תסריט שיחה המותאם הכולל שאלות נפוצות כולל מה שתצתרכו, יחס אישי ומקצועי

יש לנו בחירה של צוות המוקדניות שלנו לרב שיחות יוצאות או מזכירה ייעודי המתאים לשיחות יוצאות ביחס מאוד אישי וברמה מאוד גבוה

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

היתרונות בשירות טלמרקטינג

אנחנו עושים הכל חוץ מאשר להכין לך את הקפה
  •  תסריט מותאם

    כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעת
  •  מחלקות

    ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה
  •  ביצוע סליקה

    המוקדנית יכולה לבצע מכירות / לגבות כספים דרך מערכת סליקה או דרך האתר שלכם
  •  התחברות למערכת שלכם

    המוקדנית יכולה להתחבר למערכת שלכם על מנת להכניס או לעדכן נתונים / לנהל תיק לקוח / או אחר
  •  ניתוב השיחה

    אפשרות לנתב שיחה נכנסת לנייח/נייד על פי הנחיות התסריט
  •  פרטים לצד ג

    התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג' כגון נתונים על החברה שלך: מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
  •  ניהול יומן

    המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן

הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות המענה האנושי של חברת

נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס