גולן טלקום - הפניית שיחות ועקוב אחרי

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי למספר המוקצה שלך במוקד – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות

גולן טלקום

אם יש הגדרות לא תקינות נא לדווח לנו – לחץ כאן

שירות “עקוב אחריי” הוא שירות המאפשר הפניית שיחות מקו “גולן טלקום” למספר קווי ישראלי נייח,  ניתן להפנות שיחה למספרי פרימיום, למספרים ניידים, למספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאי
לתשומת ליבך-שירות זה מחייב הגדרה מחדש של הפניית השיחה כל 25 לחודש בשעה 8:00 בבוקר שכן היעדים שהגדרת נמחקים (בין 07:00 ל- 07:59 בבוקר). להלן הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות

www.golantelecom.co.il – היכנס לאתר שלנו

תעברו על השלבים מטה להגדרות הפניית שיחות ועקוב אחרי של גולן טלקום

מומלץ להצטרף לשירות מענה אנושי בזמן חופשה, לפרטים לחץ כאן

עברו על כל השלבים כדי להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי מהמכשיר הנייד שלכם 

שירות עקוב אחרי מאפשר הפניית שיחות למספר אחר, כאשר קו הטלפון שלך במצב תפוס או במצב שיחה ממתינה
ניתן להפעיל במקביל להפניית שיחות באין מענה

www.golantelecom.co.il – היכנס לאתר של גולן טלקום

הזנת פרטי התחברות לאתר גולן טלקום

מעבר ללשונית קווי הטלפון שלי

בחירת הקו הדורש הפנייה ולחיצה על שינויים ופעולות

פתיחת לשונית שירותי טלפון

מילוי תיבת עקוב אחרי

הזנת מספר הטלפון להפנייה או המספר המוקצה על ידי פירסט קול

בחירת זמן ההפניה הרצוי

סימון תיבת הפנייה כשהקו תפוס

סימון תיבת הפניית השיחה כשהקו אינו זמין

לאחר סיום התהליך לחיצה על לחצן “עדכן” להפעלת השירות

שימו לב

שימו לב: בכל סוף חודש (25 לחודש) בשעה 08:00 בבוקר יתאפסו הגדרות הפניית השיחות

שאלות ותשובות

?ביצעתי הפניה בתפוס וקיבלתי שיחה ממתינה. לאחר כמה זמן השיחה מופנית למספר שביקשתי

השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה

?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

תמיכה

חברת פירסט קול מענה אנושי אינה מספקת ואינה אחראית על הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי של ספק התקשורת שלכם. – לכל שאלה / הגדרה או שינוי נא צרו קשר עם נציג התמיכה של הספק

על הלקוח לוודא שהמרכזייה שברשותו מאפשרת/תומכת בהפניית שיחות ועקוב אחריי

במידה ונתקלתם בבעיה בהגדרות – נא ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך

מענה אנושי לעסקים

מפספסים שיחות ? אנו נותנים גיבוי מענה טלפוני לשיחות שלך בשם החברה ובהתאם לתסריט שיחה

 גולן טלקום תמיכה / שירות לקוחות

לתמיכה מול נציג גולן טלקום