הערך המוסף לעסק שלך | פירסט קול – FirstCall

השירות האישי והמיוחד של FirstCall המוענק לכל לקוח ולקוח, והמוניטין העשיר בן מעל לחמש עשרה שנים במתן השירותים הרבים שאותם מספקת החברה במחירים אטרקטיבים, קיבלו כעת ביטוי רישמי עם תו התקן החשוב

בשעה טובה, חברת FirstCall – ערך מוסף לעסק גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום מאת משרד המשפטים ומשרד הפטנטים נסח סימן מסחר, והצטרפה ליתר החברות האיכותיות בישראל אשר קיבלו את תו התקן החשוב הזה.

כחברה ששמה את מירב המשאבים שלה על שירות איכותי ללקוח, קיבלה FirstCall הכרה סטטוטורית גם ממשרד המשפטים ומשרד הפטנטים, וכעת נושאת תו תקן מסוג 38. הסימן המסחרי מאפשר לעסוק בשיווק ושירות בשלל תחומי הטלקומוניקציה בהם עוסקת החברה, תחת שם המותג הייחודי של FirstCall- ערך מוסף לעסק.

פירסט קול מספקת מגוון רחב של שירותים למגוון רחב של לקוחות בתחומים רבים החל משירות מענה אנושי, שירות קריינות- גינגל עיסקי, מספרי כוכבית מקוצר, קו וירטואלי עסקי, נתב שיחות, sms קולקטיבי, פקס למייל ועוד. השירותים ניתנים למגוון רחב מאוד של לקוחות מלקוחות פרטיים ועסקיים, חברות סטארט-אפ, ועד חברות מבוססות וארגוני צדקה – לקוחות לחץ כאן

השירותים העסקיים שאנו מספקים נותנים לך חלופה חסכונית לניהול העסק שלך גם בחיסכון בעלויות בשכירת משרד וצוות עובדים שייענו לשיחות שלך, וגם במתן שירות מקצועי לשיחות הנכנסות כאילו והנציגות יושבות במשרד שלך, השירותים מאפשרים לך את הזמן החשוב כל כך להתפנות לניהול העסק ולקידומו, אם זה בשירות מענה אנושי ואם זה בשירות מספר כוכבית מקוצר שיהיה זכיר וימתג את העסק שלך כעסק גדול ורציני ואם זה בשירות קו וירטואלי, מסרון קולקטיבי וכדומה

אנו משתדלים לשפר את איכות השירותים שלנו ללא הרף ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם כלל הלקוחות שלנו בכדי להשיג את המטרות שלכם ושלנו יחדיו

  • שירות מענה אנושי
  • קריינות - ג'ינגל עסקי / תא קולי /נתב וירטואלי
  • מספר כוכבית מקוצר
  • קווים וירטואליים
  • נציגה וירטואלית / לייב לאתר
  • מערכת שליחת מסרונים

 המומחיות של הצוות שלנו | הטלפוני האנושי

הניסיון שצברנו מעל ל-15 השנים בתחום המענה האנושי עושה את ההבדל בין פירסט קול החברה המובילה לשירות המענה לבין הספקים השונים בתחום אנו עובדים עם צוות מקצועי, מיומן ומצויין הנותן 110% מניסיונו ומזמנו על מנת שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים ויפיקו את המיטב משירות המענה האנושי. המלצות לחץ כאן

המוטו של שירות הלקוחות –זמן ההמתנה לשירות הלקוחות שניות בודדות. אנו דואגים לתת מענה במהירות המירבית לכל בקשה, שינוי, תמיכה ועוד וזאת ביעילות ובמיקצועיות על מנת שלקוחותינו יהיו מרוצים ולא יצטרכו לבזבז זמן יקר אנחנו מוותרים על חוזים ארוכי טווח כמחוה של אמינות ואמון במקצועיות שלנו. הלקוחות שלנו חופשיים לעזוב את השירות בפשטות ללא סיבוכים על ידי מתן הודעה של רק חודש קלנדרי מראש.

לאחר הצלחתה של חברת FirstCall בתחום השירות מענה הטלפוני, אנו יכולים להעיד בבטחון רב על מגוון ההיתרונות של החברה. עם ניסיון, מומחיות וגמישות, FirstCall ממשיכה לשמש כעזר לחברות חדשות וותיקות ועוזרת בצמיחתן, אנו יחודיים ושאפתניים. הפתרון המושלם למענה טלפוני אנושי.

אנו מספקים שירות אמין, אישי ומקצועי. הצוות אצלינו נותן שירות מכל הלב. וזאת הסיבה ש 98.7% מהלקוחות הקיימים נרשמים לשירות ונשארים איתנו לאורך שנים

 ? מהו שירות מענה אנושי לעסקים | מענה טלפוני

שירות מענה טלפוני אנושי הוא חלופה חסכונית במקום לשכור משרד /צוות עובדים אנו עוזרים לך לנהל את העסק שלך בכך שאנו מנהלים את השיחות הנכנסות ומאפשרים לך להרחיב את העסק באופן מקצועי וממוקד. בעל העסק מוותר על התענוג של השכרת משרד פיזי וגם של עובדים נוספים בצוות. הטיפול במענה טלפוני אנושי הוכח כפיתרון האידיאלי עבור עסקים מודרניים רבים מקטנים ועד לגדולים.

באמצעות שירות המענה הטלפוני של חברת FirstCall, מונפק למענך מספר טלפון ייעודי אשר מופנה לנציגות המיקצועיות שלנו, שעונות לשיחות הנכנסות בשם החברה שלך על פי תסריט. הנציגות שולחות לכם את כל פרטי הפנייה של המתקשר באופן מיידי למייל / מיסרון. לפרטים ומחירון – לחץ כאן

? FirstCall – שירות לקוחות | תמיכה | מכירות ב

אצלנו תמתינו פחות מ-15 שניות לקבלת מענה למחלקת מכירות / שירות לקוחות / תמיכה אנו כולנו חווינו ועדיין חווים את התיסכול להמתין על הקו לספקים השונים בין חצי-שעה לשעה רק כדי שנציג יפנה אותך מנציג לנציג אחר. אצלנו זה לא יקרה. כל הנציגים יטפלו בבקשתכם במהירות וביחס מאוד אישי

יתרונות בולטים בחברת פירסט קול שירות מענה טלפוני

  •  FirstCall אינה דוגלת בהתחייבות ארוכת טווח

  •  הנוחות והבטחון של הלקוח שהשיחות הנכנסות יענו באופן מקצועי וללא איבוד התקשרות חשובה אשר יכולה להוביל לפספוס מכירה לבית העסק

  •  מבטיח לך שיש מישהו שנותן מענה לשיחות שלך בזמן והוא אף פעם לא חולה

  •  הקלטה של כל מתקשר באמצעות דואר אלקטרוני המאפשר לך רקורד מידע על פרטיי המתקשר

  •  תהיה בטוח שהלקוחות שלך ידברו עם מישהו שאכפת לו - אכפת לנו מרמת השירות מפני שאנחנו כאן לטווח הארוך

  •  הדרכה חד פעמית

  •  אפשרות לקניית קווים מרובים אשר מספקים למתקשר תדמית תאגידית

  •  מכינים לך כוס קפה