אנו מספקים שירות אמין, אישי ומקצועי. הצוות אצלינו נותן שירות מכל הלב. וזאת הסיבה ש 98.7% מהלקוחות הקיימים לא ממשיכים להשוות

? FirstCall - מדוע לבחור ב

המומחיות של הצוות שלנו בתחום מענה טלפוני אנושי מספקת שירות מעל ומעבר והכול בכדיי לספק את כלל הלקוחות השלנו.
אנחנו מוותרים על חוזים ארוכי טווח כמחווה של אמינות ואמון במקצועיות שלנו; הלקוחות שלנו הם חופשיים לעזוב את השירות שלנו, פשוט על ידי מתן הודעה חודש מראש.
לאחר הצלחתה של חברת FirstCall
 בתחום השירות מענה הטלפוני,אנו יכולים להעיד בבטחון רב על מגוון ההיתרונות של החברה. עם ניסיון, מומחיות וגמישות,FIrstCall ממשיכה לשמש כעזר לחברות חדשות ועזרה בצמיחתן,אנו יחודיים ושאפתניים.הפתרון המושלם למענה טלפוני אנושי.

? מהו שירות טיפול בשיחה בשידור חי

שירות מענה טלפוני אנושי הוא חלופה חסכונית במקום לשכור משרד /צוות עובדים אנו עוזרים לך לנהל את העסק בכך שאנו מנהלים את השיחות הנכנסות שלך ומאפשרים לך להרחיב את העסק שלך באופן מקצועי. עם עזרה כפולה של מענה טלפוני אנושי ופקס למייל, בעל העסק מוותר על העלות של משרד פיזי או עובדים נוספים בצוות, הטיפול במענה טלפוני אנושי הוכח להיות הפתרון האידיאלי עבור עסקים מודרניים רבים מקטנים עד לגדולים בתעשייה.
באמצעות שירות “המענה הטלפוני” של חברת 
FirstCall, מונפק למענך מספר טלפון אשר אוטומטית מופנה לפקידי הקבלה המקצועיים שלנו, שמגיבים ללקוחות שלך על ידי שימוש בשם החברה שלך. לאחר סיום השיחה יש אפשרות להעביר את השיחה למספר נייד או נייח, הנציג שולח לך את תקציר השיחה לטלפון נייד שלך בהמצעות הודעת טקסט SMS או מעביר את פרטיי המתקשר לכתובת הדוא”ל שלך.

הערך המוסף לעסק שלך - FirstCall

שירות האישי ומיוחד של FirstCall המוענק לכל לקוח ולקוח, והמוניטין העשיר בן מעל עשר שנים, קיבלו כעת ביטוי רשמי עם תו התקן החשוב. בין השירותים הרבים אותם מספקת החברה במחירים אטרקטיביים.

חברת FirstCall – ערך מוסף לעסק גאה להרכיז על קבלת סימן מסחרי רשום
בשעה טובה, קיבלה FirstCall מאת משרד המשפטים ומשרד הפטנטים נסח סימן מסחר, והצטרפה ליתר החברות האיכותיות בישראל אשר קיבלו את התו התקן החשוב הזה.

כחברה ששמה את מירב המשאבים שלה על שירות איכותי ללקוח, קיבלה FirstCall הכרה סטטוטורית גם ממשרד המשפטים ומשרד הפטנטים, וכעת נושאת תו תקן מסוג 38. הסימן המסחרי מאפשר לעסוק בשיווק ושירות בשלל תחומי הטלקומוניקציה בהם עוסקת החברה, תחת שם המותג הייחודי של FirstCall.

FirstCall מספקת שירות מענה טלפוני אנושי למגוון גדול של לקוחות. מלקוחות פרטיים ועסקיים, סטארט-אפ, לחברות מבוססות וארגוני צדקה.אנו משתדלים ללא הרף לשפר את השירותים שלנו, אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם כלל הלקוחות בכדי להשיג את המטרות שלך ושלנו יחדיו. מענה טלפוני אנושי הוא חלופה חסכונית במקום לשכור משרד/צוות עובדים אנו עוזרים לך לנהל את העסק בכך שאנו מנהלים את השיחות הנכנסות שלך ומאפשרים לך להרחיב את העסק שלך באופן מקצועי.המומחיות של הצוות שלנו בתחום מענה טלפוני אנושי מספקת שירות מעל ומעבר והכול בכדיי לספק את כלל הלקוחות השלנו.

  • שירות מענה אנושי
  • קריינות - ג'ינגל עסקי / תא קולי /נתב וירטואלי
  • מספר כוכבית מקוצר
  • קווים וירטואליים
  • נציגה וירטואלית / לייב לאתר
  • מערכת שליחת מסרונים

יתרונות בולטים בחברת פירסט קול שירות מענה טלפוני

  •  FirstCall אינה דוגלת בהתחייבות ארוכת טווח

  •  הנוחות והבטחון של הלקוח שהשיחות הנכנסות יענו באופן מקצועי וללא איבוד התקשרות חשובה אשר יכולה להוביל לפספוס מכירה לבית העסק

  •  מבטיח לך שיש מישהו שנותן מענה לשיחות שלך בזמן והוא אף פעם לא חולה

  •  הקלטה של כל מתקשר באמצעות דואר אלקטרוני המאפשר לך רקורד מידע על פרטיי המתקשר

  •  תהיה בטוח שהלקוחות שלך ידברו עם מישהו שאכפת לו - אכפת לנו מרמת השירות מפני שאנחנו כאן לטווח הארוך

  •  הדרכה חד פעמית

  •  אפשרות לקניית קווים מרובים אשר מספקים למתקשר תדמית תאגידית

  •  מכינים לך כוס קפה