מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

English - שירות מענה אנושי באנגלית שפת אם

  • English Telephone Answering
  • מענה אנושי בשפה אנגלית בלבד
  • Live English Phone Answering
  • מענה טלפוני בשפה אנגלית שפת אם

מענה אנושי אנגלית במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשויך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד דובר אנגלית בלבד ונענות על ידי מוקדניות מקצועיות הדוברות אנגלית שפת-אם בלבד הן עונות בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

 חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך.  חייגו 6509*

download (1)
English
שעות סטנדרטיות אנגליה
English Only
199תשלום חודשי
  • אנגלית שפת אם
    כל השיחות הנכנסו יענו על ידי מוקדניות דוברות אנגלית בלבד
  • שעות פעילות המוקד
    GMT - 8am – 8pm Monday – Friday, Sat 8:30 – 6pm , Sun 10:00 – 4:00pm
  • חבילות החל מ 0 דקות
    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם
    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם בשפה אנגלית בלבד
  • קידומת 0203 בריטית
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 1 ש"ח [70 תווים] למסרון
gfhfghddsds
English
24/7
English Only
239תשלום חודשי
  • אנגלית שפת אם
    כל השיחות הנכנסו יענו על ידי מוקדניות דוברות אנגלית בלבד
  • שעות פעילות המוקד
    24/7
  • חבילות החל מ 0 דקות
    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם
    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם בשפה אנגלית בלבד
  • קידומת 0203 בריטית
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 1 ש"ח [70 תווים] למסרון
virtual number
מספר וירטואלי
הפניית השיחות לאנגליה
לניתוב לאנגליה
35תשלום חודשי
  • 1 מספר וירטואלי
  • מערכת מעקב מתקדמת
  • הקלטת שיחות נכנסות
  • דוחות אונליין
  • קידומת 02/03/04/08/09/073
  • ניתוב שיחות
  • העלאת ג'ינגל עסקי
  • מוסיקה בהמתנה
music on hold image
ג'ינגל עסקי בהנחה
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
תשלום חד פעמי
299במקום 370 שקלים
  • הפקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • עד. 100 מילים
    הקריינ/ית שבחרת יקליט את התסריט
  • הקלטה מקצועית
    כל ההקלטות מבוצעות בעזרת ציוד מקצועי
  • מסירת קובץ אודיו
    יועבר אליך MP3 קובץ שמע בפורמט
  • תשלום חד פעמי
    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • הפקת חשבונית מס/קבלה
    קבלת חשבונית מס/קבלה עם סיום הרכישה אונליין
  • מוסיקת רקע לבחירה
    בחר מוסיקת רקע מספריית המוסיקה הנרחבת,המסווגת על פי קטגוריות
  • הגהה בתסריט
    תמיכה ועזרה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לקריינות לעסק שלך, וודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה/ברכישה אונליין. לאחר ביצוע רכישה אונליין לא ניתן לשנות את ההזמנה
  • רכישה אונליין
    רכישת ג'ינגל מותאם אישית אונליין ב-3 שלבים פשוטים כולל בחירת קריין/ית, מוסיקת רקע ומלל.
  • תבניות מלל מוכנות
    אפשרויות לבחירת תבנית מלל על פי קטגוריות ותעשיות שונות

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

  מענה אנושי אנגלית |  אנגלית שפת אם בלבד

במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון אנגלי מקומי יעודי עם קידומת 0203

על מנת להתשתמש  בשירות אתם תצטרכו להפנות את השיחות ישירות למספר המוקצה האנגלי עם הקידומת 0203 בלונדון או להפנות את השיחות ע”י מספר וירטואלי או  נתב וירטואלי חכם שיפנה את המתקשרים המעונייים במענה באנגלית למוקד הטלפוני בחו”ל

ניתן להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחריי למספר המוקצה ובמקביל – גם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית מקצועית הדוברת אנגלית שפת-אם. המענה הוא בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שנקבע. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר, ומעבירה אותם אליך מיידית במייל ומסרון אם תבחר

 לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

  מוקד אנגלית |  מענה טלפוני אנגלית

אנו שמחים וגאים להיות הספק הראשון והיחיד בישראל המספק  שירות מענה אנושי בשפה האנגלית בלבד שכל נציגיו דוברי אנגלית שפת- אם

פירסט קול זיהתה את הצורך החשוב ביותר במתן שירות המענה האנושי בשפה הביינלאומית – האנגלית

כיום, חברות ועסקים ישראליים רבים הם בעלי קשרים מסחריים בינלאומיים העושים עסקים בכל רחבי העולם עם חברות בינלאומיות שלא יושבות בישראל. הצורך במתן מענה בשפה האנגלית שהיא השפה הבינלאומית ליצירת הקשרים בין החברות ובניית האמון איתן הוא צורך הכרחי ביותר על מנת להציג חזות מקצועית של החברה שלכם כחברה בינלאומית גדולה חשובה ומקצועית בתחומה

אצלנו לא מתפשרים על מתן שירות מעולה ללקוחות שלנו. אנו כספק המוביל בארץ בשירות המענה האנושי באנגלית לא יכולים להתפשר על המקצועיות ואיכות השירות ולפיכך באם אתם מחפשים ומשווים ספק לפי מחיר, אנו לא הכתובת

? האם המוקדניות דוברות גם עברית בנוסף לאנגלית

  לא. כל הנציגות/המוקדניות דוברות בשפה האנגלית בלבד

? איך אני מפנה את השיחות שלי אם המוקד נמצא בלונדון

אתה מקבל מספר טלפון ייעודי אנגלי עם הקידומת 0203 ואליו אתה עושה הפניית שיחות ועקוב אחריי שיגיעו למוקד. כמו כן ניתן לפרסם את המספר – לא מומלץ

? מהן אפשרויות הניתוב למספר המוקצה בלונדון

אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות שלכם למענה באנגלית בלבד, יש להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחריי מהמספר הנייח/נייד למספר המוקצה, אבל זה יחשב כשיחה לחו”ל – לא מומלץ

אם אתם רוצים לנתב את כל השיחות ישירות למענה באנגלית, יש צורך להוסיף מספר וירטואלי ישראלי שממנו יוגדר הפניית השיחות למספר המוקצה בלונדון

אם אתם רוצים לתת למתקשרים שלכם אופציה למענה בשפה העברית (ע”י זה שאתם תענו לשיחות או מוקד טלפוני בישראל) ואופציה למענה בשפה האנגלית (ע”י מוקד בלונדון בשפה האנגלית בלבד) יש להוסיף נתב ויטואלי חכם שכולל קריינות נתב

לדוגמא, “שלום ותודה שהתקשרתם ל….זמן פרסום ומיתוג  לאנגלית לחץ 9…ל-.” ברגע שהמתקשר לוחץ 9 השיחה מופנית למוקד

בלונדון למענה בשפה האנגלית  בלבד. כל שאר השלוחות יופנו על פי ההגדרות שהוגדרו בנתב הוירטואלי

? האם אני יכול להישאר עם המספר שלי

בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם

? האם עלות הניתוב למוקד האנגלי עולה כסף

כן. כמו כל שיחה שמנותבת/מופנית למספר אחר כרוכה בעלות זמן ניתוב, כך גם ניתוב השיחות למוקד הטלפוני באנגליה. עלות הניתוב לשיחות יוצאות לחו”ל, נקבעת בהתאם להסכם ההתקשרות שלך עם ספק התקשורת שלך בישראל

באיזה אופן אני יכול להוריד עלויות בניתוב השיחה לחו"ל

על מנת להפחית את עלות הניתוב לחו”ל, ניתן אנו ממליצים להשתמש במספר טלפון וירטואלי ישראלי או בנתב וירטואלי חכם ישראלי שממנו יופנו השיחות לחו”ל בעלות נמוכה

? מה נותן לי מספר וירטואלי/ נתב חכם בנוסף ליתרון הברור שבהפניית השיחות לחו"ל

המספר הוירטואלי החכם כולל מערכת בעלת ממשק אינטרנטי המאפשרת רישום כל השיחות הנכנסות, הקלטה של השיחות והאפשרות האזנה בזמן אמת

ובנוסף, המערכת מאפשרת הוצאת דוחות מפורטים ודוחות מסכמים של רישום מספר מתקשר, שעת השיחה, משך השיחה, סטטוס שיחה (נענתה/ניתוק) ועוד

היתרונות בשירות תסריט מותאם

אנחנו עושים הכל חוץ מאשר להכין לך את הקפה
  •  תסריט מותאם

    כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעת
  •  מחלקות

    ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה
  •  ביצוע סליקה

    המוקדנית יכולה לבצע מכירות / לגבות כספים דרך מערכת סליקה או דרך האתר שלכם
  •  התחברות למערכת שלכם

    המוקדנית יכולה להתחבר למערכת שלכם על מנת להכניס או לעדכן נתונים / לנהל תיק לקוח / או אחר
  •  ניתוב השיחה

    אפשרות לנתב שיחה נכנסת לנייח/נייד על פי הנחיות התסריט
  •  פרטים לצד ג

    התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג' כגון נתונים על החברה שלך: מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
  •  ניהול יומן

    המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן

הפעלת קו בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    .אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה אישי ומקצועי


  • כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט

זמני המתנה למענה אנושי


  • על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות המענה האנושי של חברת

נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס

צאט אנושי לייב
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp