סל קניות (0)

עגלת הקניות שלך ריקה.
סגור
03 509 5509
פייסבוק
טוויטר
יו טיוב
גוגל +
לינקד אין
פינטרסט
ניהול יומן

צור קשר


ניהול יומן – ניהול תורים לעסק

החבילה כוללת:

  • 120 דק' זמן מזכירות
  • ניהול יומן 
  • 02/03/04/08/09/073 או כל קידומת חופשית אחרת
  • גישה למערכת ניהול יומן לעדכון עצמי  
  • אישור מיייל מיידי עם קביעת התור ופרטי הפנייה

+ אפשרויות נוספות:

  • ניתוב שיחות
  • שיחות יוצאות לביטול תורים
  • שיחות יוצאות לקביעת תורים
  • ועוד
החבילות הנ"ל כוללות
התחברות
הסכם
מספרים
דוא"ל
324 ₪
לחודש לא כולל מע"מ
+ 60 ₪ דמי רישום - חד פעמי
+ 324 ₪ פיקדון - החזר מלא
ניהול יומן – ניהול תורים לעסק (הגדל)

- FirstCall שירות מענה טלפוני אנושי מעניק לך בצורה מקצועית ונוחה את הפיתרון המושלם לניהול יומן הפגישות שלך וקביעת התורים ללקוחותיך.

המזכירות שלנו במוקד הטלפוני תנהלנה את התורים עבור המשרד/המרפאה שלך על ידי שירות ייחודי לקביעת תורים באינטרנט. מערכת ניהול התורים היא ידידותית ופוטרת אותך מניהול יומן תורים רגיל, המערכת מאפשרת לך יכולת שליטה מלאה ביומן בבמקביל לניהולו במוקד על ידי המזכירות שלנו.  

השילוב בין המוקד האנושי של  FirstCall וניהול יומן וזימון תורים יתן לך את הפיתרון האידאלי לניהול התורים גם בשעות שהמשרד/המרפאה  שלך פתוחים, כגיבוי לכוח אדם ובמצבים שיש  עומס על קווי הטלפון וגם בשעות שמעבר לשעות פעילות המשרד, בשעות  פעילות המוקד הטלפוני, ניהול היומן מתאפשר  24 שעות ביממה.

איך זה עובד?

אנו מקצים לך קו טלפון ייעודי שאותו יש באפשרותך לפרסם /להשתמש בשירות " עקוב אחרי והפניית שיחות". ברגע ששיחה נכנסת למוקד היא מזוהה כשיחה עבורך. המזכירות שלנו יענו לשיחה על פי תסריט שבנינו עבורך מראש כשבמקביל כבר מוזן במערכת  יומן הניהול האישי שלך וכל מה שנותר לעשות זה לנהל את יומן הפגישות שלך וזימון התורים - לקבוע/לבטל פגישה. 

ניהול יומן וזימון תורים מהווה אתגר לא קטן . בכדי שהשירות מול הלקוחות שלך יהיה יעיל ויומן הפגישות שלך ינוצל בצורה הטובה ביותר ניתן לשלב בין שירות המענה הטלפוני האנושי  האישי והמקצועי הנותן מענה ב"שם החברה" שלך, ובין ניהול יומן הפגישות שלך, בדיוק כמו שהמזכירה במשרד שלך היתה עושה.

תוכנת ניהול היומן מתעדכת במוקד המזכירות של FirstCall ובמרפאה/משרד של הלקוח בו זמנית ומאפשרת לו שליטה מלאה ביומן בדיוק על פי צרכיו באופן גמיש המאפשר שינויים.

בד בבד תוכל המזכירה במוקד למסור פרטים שימושיים למתקשר שהם רלוונטים עבורו כמו מה צריך להביא לבדיקה /חוג/ אירוע  וכן שעות קבלה, כתובות, טלפונים וכדומה.

 

למי מיועד השירות?

FirstCall מספקת שירות ניהול יומן וקביעת תורים לעצמאיים, חברות סטארט-אפ, עסקים בינוניים, חברות גדולות ואירגונים הנותנים שירותים ללקוחותיהם באמצעות קביעת פגישות טלפוניות או אישיות כמו:

 

·         קליניקות רופאים

·         מרפאות וטרינריות

·         מרפאות שיניים

·         משרדי עורכי דין

·         פסיכולוגים / יועצים

·         תרפיסטים (ריפוי בעיסוק, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיה, הידרותרפיה)

·         רפואה אלטרנטיבית (NLP , יוגה, תזונאים, דיקור סיני, דמיון מודרך, שיאצו, תומכי לידה,  וכד')

·         מכוני יופי וקוסמטיקה / מספרות

·         צימרים

·         ספא, עיסויים,

·         מכוני כושר (פילאטיס, אימונים אישיים, סדנאות תזונה, ספינינג, יוגה, קיק בוקס, זומבה, איירובי דאנס, ריקודי בטן),

·         מכונים שונים (מכוני שמיעה, ראיה וכו`)

·         בתי ספר מקצועיים (מורי נהיגה, שפות וכ"ו),

·         חוגים שונים (טניס, גולף וכו`)

·         חברות בנייה, חברות תיווך נדל"ן

·         ניהול בתים משותפים, חברות ניקיון, נותני שירות למיבנים.

 

חיסכון אמיתי

·         חיסכון בזמן יקר בניהול התורים במשרד/במרפאה.

·         חיסכון בכוח אדם לקביעת/ביטול תורים.

 

אבטחה

·         גישה ישירה על ידי שם משתמש וסיסמא בצורה מאובטחת ליומן מכל מחשב / סלולאר המחובר לאינטרנט.

·         גיבוי אוטומטי ליומן למקרה שיש הפסקת חשמל או אם המחשב נפל.

 

 

 

תועלות המוקד האנושי וניהול יומן פגישות/תורים:

 

המוקד האנושי  של ינהל את יומן התורים

  • ניהול התוכנה לניהול יומן תורים אינטרנטי מתקדם הוא ידידותי נוח ופשוט להפעלה.

·         שליטה מלאה ביומן דרך האתר24/7 הכולל קביעת / ביטול / שינוי תורים תוך יידוע של הלקוחות באופן אוטומטי על לפי הצורך

·         שרות תזכורת ווידוא "טרום תור" דרך דוא"ל ,SMS ועוד

·         אפשרות תזכורות "שומרות שבת וחג", הנשלחות לפני כניסת השבת/החג.

·         אפשרות לקביעת תורים בזמנים קבועים.

·         שליטה בהגדרת הזמן לקביעת תור מראש.

·         גישה ותמיכה מכמה מקומות לקביעת/ביטול/שינוי תוך סנכרון תמידי.

·         הגדרות לניהול יומן בממשק כולל ( שעות קבלה, הפסקות בין תורים, סוג הפגישה, הגבלה ברישום יתר וכ"ד).

·         מענה אנושי לקביעת תורים שמדבר אל הלקוחות/מטופלים ולא מענה קולי ממוחשב.

·         אפשרות לעדכון יומן ב –  Outlookשלך.

·         אין צורך בהתקנת תוכנה, רק גישה לאיטרנט.

·         יש אפשרות לניהול יומן משרדי עד ל – 20 עובדים.

 

 

חבילות הנ"ל כוללות 

פקס נכנס מומר אוטומטית ל-PDF

קבלת פקס עד 1,000 עמודים כולל 
שליחת פקס עד 500 עמודים כולל

ללא צורך בניירת, באופן דיגיטלי

שליחה בישראל וליעדים אחרים ברחבי עולם

מספר פקס לבחירה קידומת 02/03/04/09

קבלה ושליחת פקס עד 5 כתובות דוא"ל

הטבות בלעדיות ללקוחותינו
  • דרופבוקס
  • OFFICE SHOP
  • GABAY
  • ESET
  • LIVEDNS
  • GOOGLE
  • sochnut
  • יאיר
  • YESPLEASE
כפי שפורסם
  • YOUTUBE
  • ISRAEL-HAYOM
  • WALLA!
  • YNET
פינטרסט
לינקד אין
גוגל +
יו טיוב
טוויטר
פייסבוק
© כל הזכויות שמורות ל FirstCall - ערך מוסף לעסק 2015
עבור לתוכן העמוד