מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

שירות מענה אנושי - תסריט מותאם

במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

 חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך.  חייגו 6509*

תמסורת סופר לייט
תסריט מותאם לעסק
65תשלום חודשי
  • 0 דקות זמן מזכירות + 2.45 ש"ח לדקה
    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם
    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת
    א' - ה' בשעות 8:00 - 24:00 ו'וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12 שבת וחגים - סגור
  • 1 מחלקה
    מחלקה אחת - מותאם אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג
    פרטים לצד ג' לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא"ל או אחר
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 0.45 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות
    ניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק' זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך
    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות לכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם - 3 שקל לשיחה
תמסורת לייט
תסריט מותאם לעסק
149תשלום חודשי
  • 60 דקות זמן מזכירות
    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם
    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת
    א' - ה' בשעות 8:00 - 24:00 ו'וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12 שבת וחגים - סגור
  • 1 מחלקה
    מחלקה אחת - מותאם אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג
    פרטים לצד ג' לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא"ל או אחר
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות
    ניתן לשדרג חבילת גדולה יותר של דק' זמן מזכירות, רק צריכים לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך
    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות לכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם - 3 שקל לשיחה
תמסורת
תסריט מותאם לעסק
הכי פופולרי
239תשלום חודשי
  • 120 דקות זמן מזכירות
    זמן מזכירות שנספר על פי שניה
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט מותאם
    המוקדניות יענו בהתאם להנחיות של התסריט השיחה שלכם
  • מוקד שומר שבת
    א' - ה' בשעות 8:00 - 24:00 ו'וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12 שבת וחגים - סגור
  • 2 מחלקות
    מחלקה מותאמת אישית לבית העסק
  • פרטים לצד ג
    פרטים לצד ג' לדוגמא המתקשר מבקש את מספר הפקס שלכם, הכתובת שלכם, דוא"ל או אחר
  • קידומת 02/03/04/08/09/073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי העלות למספר שאינו 073 תחוייב 45 ש"ח / חודש
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות
    ניתן לשדרג לחבילה גדולה יותר של דק' זמן מזכירות. אנא לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
  • ניתוב שיחה ישירות אליך
    ניתן לנתב את השיחה ישירות אליך או לצוות ולכל טלפון קווי / סלולרי בישראל או ברחבי העולם - 3 שקל לשיחה
ג'ינגל עסקי בהנחה
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
הטבת החודש
299במקום 370 שקלים
  • הפהקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • 1X קריין לבחירה
  • עד. 150 מילים
    הקריין שבחרת יקריין עד 150 מילים
  • הקלטה מקצועית
  • מסירת קובץ אודיו
  • תשלום חד פעמי
    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • מוסיקת רקע לבחירה
  • הגהה בתסריט
    תמיכה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לתסריט המותאם לעסק שלך,לוודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

היתרונות בשירות תסריט מותאם

אנחנו עושים הכל חוץ מאשר להכין לך את הקפה
  •  זמין 24/7 מכל מחשב, טאבלט ומכשיר סלולרי.

    שם המתקשר, הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד
  •  תזכורות ללקוחות במסרון

    המערכת שולחת באופן אוטומטי תזכורות אימייל וסמס ללקוחות לפני מועד התור. תזכורות סמס גורמת להקטנת ביטולים ואי הופעת לקוחות ב-90%
  •  אפליקציה סלולרית

    אפליקציית תור4יו לעסקים מאפשרת לך לנהל את העסק שלך בצורה נוחה ופשוטה היישר מהמכשיר הסלולרי. האפליקציה מסונכרנת בזמן אמת עם יומן העסק - כל שינוי שנעשה דרכה מתעדכן אוטומטית ביומן, וכל שינוי שנעשה ביומן מתעדכן באפליקציה.
  •  תשלומים

    המערכת מאפשרת לגבות תשלומים עבור השירותים ולהנפיק חשבוניות מס אלקטרוניות. אפשר לגבות תשלום כמקדמה כאשר הלקוח נרשם לתור בעצמו או לאחר ביצוע השירות
  •  ייבוא נתונים

    משתמש במערכת קיימת? אנו נסייע לך לייבא את ספר הלקוחות הקיים שלך מהמערכת הישנה למערכת תור4יו.
  •  סנכרון עם יומנים אחרים

    משתמש ביומן ? מערכת גוגל או ווינדוס אוטלוק יכולה לסנכרן את התורים שנקבעים כך שכל תור שנקבע דרך המערכת יופיע באופן אוטומטי גם ביומן גוגל או אווטלוק האישי שלך
  •  ללא התקנות וללא הגדרות מסובכות

  •  ניהול יומן

    המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן

מסלול תסריט מותאם

שירות אישי ומקצועי

במסלול תסריט מותאם אישית, התסריט נבנה בהתאם להנחיות הלקוח ולפי צרכי בית העסק

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד, ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי, ובמקביל,  – גם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעתם

הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו  מהמתקשר, ומעבירה אותם אליכם מיידית במייל וב – מסרון אם תבחרו

בתסריט כזה, ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת  מכירות וכדומה. בנוסף ישנה גם אפשרות לביצוע סליקה / להתחברר למערכת שלכם /  ניהול יומן  ניתוב השיחה ועוד. כך ניתן ליצור מספר תסריטים שונים בהתאם לכל מחלקה ומחלקה, מה שנותן פתרונות מעשיים ויתרון לניהול שיחות נכנסות לבית העסק

מצד אחד המענה האנושי נותן גיבוי מזכירות ושירות- ללקוחות החברה – ובכך מונע נטישת שיחות חשובות, ומאידך, המתקשר מקבל את המענה שלו הוא ראוי בדיוק כפי שהיה מקבל מענה במשרד שלכם

בנוסף התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג’ כגון נתונים על החברה שלך:- מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות,  כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

הפעלת קו בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    .אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה אישי ומקצועי


  • כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט

זמני המתנה למענה אנושי


  • על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

!זה החלק הכייפי

?איך בונים תסריט

לבניית תסריט ניתן לדבר עם נציג

הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות המענה האנושי של חברת

נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס