מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

שירות מענה אנושי - תסריט בסיסי הודעות

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו

כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך – ” שלום הגעתם ל ” שם החברה שלך ” אשמח אם תשאירו פרטים ויחזרו אליכם”.  המוקדנית תבקש את שם המתקשר, את מספר הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד והיא תשלח אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו

במידה ויש צורך ללקיחת פרטים נוספים מהמתקשר נא לבחור מסלול תסריט מותאם

 חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך.  חייגו 6509*

קל הודעות
תסריט בסיסי לעסק
79תשלום חודשי
  • 60 הודעות
    חבילה של עד 60 הודעות/פניות בחודש
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט בסיסי
    " שלום הגעתם ל " שם החברה שלך " אשמח אם תשאירו פרטים ויחזרו אליכם". המוקדנית תבקש את שם המתקשר, הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד
  • מוקד שומר שבת
    א' - ה' בשעות 8:00 - 24:00 ו'וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12 שבת וחגים - סגור
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
קל הודעות
תסריט בסיסי לעסק
הכי פופולרי
109תשלום חודשי
  • 120 הודעות
    חבילה של עד 120 הודעות/פניות בחודש
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה אנושי
    המוקדנית עונה בהתאם להנחיות התסריט שקבעת מראש
  • תסריט בסיסי
    " שלום הגעתם ל " שם החברה שלך " אשמח אם תשאירו פרטים ויחזרו אליכם". המוקדנית תבקש את שם המתקשר, הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד
  • מוקד שומר שבת
    א' - ה' בשעות 8:00 - 24:00 ו'וערבי חג בשעות 8:00 -13.00/12 שבת וחגים - סגור
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    פרטי הפנייה נשלחים אליך באופן מיידי לדוא"ל
  • SMS
    אישור במסרון ישלח אליך באופן מיידי עם פרטי הפנייה בעלות - 0.30 אגורות [70 תווים] למסרון
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
ג'ינגל עסקי בהנחה
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
הטבת החודש
299במקום 370 שקלים
  • הפהקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • 1X קריין לבחירה
  • 1X קריין לבחירה
    הקריין שבחרת יקריין עד 150 מילים
  • הקלטה מקצועית
  • מסירת קובץ אודיו
  • תשלום חד פעמי
    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • מוסיקת רקע לבחירה
  • הגהה בתסריט
    תמיכה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לתסריט המותאם לעסק שלך,לוודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

תסריט הודעות ואפשרויות נוספות

אנחנו עושים הכל חוץ מאשר להכין לך את הקפה
  •  תסריט קל הודעות

    הבחירה במסלול תסריט הודעות- מתאים לעסקים שרוצים מידע בסיסי בלבד של המתקשרים שם המתקשר, הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד
  •  תסריט מותאם

    כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם שקבעת
  •  מחלקות

    ישנה אפשרות ליצירת מחלקות שונות לדוגמא: מחלקת שירות לקוחות/ מחלקת תמיכה/ מחלקת מכירות וכדומה
  •  ביצוע סליקה

    המוקדנית יכולה לבצע מכירות / לגבות כספים דרך מערכת סליקה או דרך האתר שלכם
  •  לתחבר למערכת שלכם

    המוקדנית יכולה להתחבר למערכת שלכם על מנת להכניס או לעדכן נתונים / לנהל תיק לקוח / או אחר
  •  ניתוב השיחה

    אפשרות לנתב שיחה נכנסת לנייח/נייד על פי הנחיות התסריט
  •  פרטים לצד ג

    התסריט המותאם מאפשר מסירת פרטים לצד ג' כגון נתונים על החברה שלך: מספר פקס, כתובת בית העסק, דרכי גישה וכדומה- ובו בזמן נותן מענה על מגוון שאלות נפוצות, כל אלו יחסכו לך זמן יקר במתן שירות ללקוחותיך
  •  ניהול יומן

    המוקדנית תפעל לקביעה / ביטול / עדכון פגישה או תור במערכת ניהול יומן

מסלול תסריט קל הודעות

שירות אישי ומקצועי

אנחנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמופנה למוקד ואליו תוכלו להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי ובמקביל   גם לפרסם אותו

הבחירה במסלול תסריט הודעות –  מתאים לעסקים שמעוניינים במידע בסיסי בלבד של המתקשרים

כל השיחות הנכנסות נענות על ידי מוקדנית ישנה אפשרות למשפטי פתיח

שלום הגעתם ל ” שם החברה שלך ” אשמח אם תשאירו פרטים ויחזרו אליכם

 ” שלום מה למסור ל ” שם החברה שלך

מוקד הודעות שלום “שם החברה שלך” שלום

  המוקדנית תבקש את שם המתקשר, הטלפון שלו ופרטי הפנייה בלבד. במידע ויש צורך ללקיחת פרטים נוספים מהמתקשר נא לבחור במסלול תסריט מותאם

הנציגה לוקחת את הפרטים של המתקשר ומעבירה אותם אליך מיידית במייל , ובמסרון אם תבחר

יש לקחת בחשבון שמסלול הודעות זה אינו מאפשר עידכון פרטים בתסריט לדוגמא ליידע את המתקשר שאתם בחופשה, שהמשרד סגור לרגל החג, וכדומה, כמו כן, אין אפשרות לתת מענה אישי יותר ולבקש פרטים נוספים מעבר למידע הבסיסי כמו לקיחת  שם, טלפון  ופרטי פנייה בלבד

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

הפעלת קו בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום, הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    .אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם עליך לוודא שהטלפון הנייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה אישי ומקצועי


  • כל השיחות נענות על ידי מוקדנית מקצועית בעלת ניסיון במענה אישי בהתאם להנחיות ולתסריט

זמני המתנה למענה אנושי


  • על פי הסטיסטיקה 90% מהשיחות נענות תוך 20 שניות..... 80% מהשיחות נענות תוך 15 שניות

הצטרפו לספק הכי פופולרי בתחום המענה האנושי בישראל

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות המענה האנושי של חברת

נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה האנושי לעסקים , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס