מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

שירות מענה מתקדם - קבלת הודעות 24/7

 אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשוייך לחשבונכם במערכת ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וניתן לפרסם אותו

בכל השיחות הנכנסות המתקשר ישמע פתיח קולי “ג’ינגל עסקי מותאם” או פתיח קולי לבחירתכם לדוגמא  ” אנו עסוקים בפניות קודמות, נא השאירו שם ומספר טלפון ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי”. המתקשר ישאיר את מספר הטלפון שלו ופרטי הפנייה וההודעה הקולית תשלח אליכם במייל בממשק האינטרנטי ותקבלו התראה במסרון אם תבחרו

במידה ויש צורך למענה אנושי על ידי נציגה נא במסלול תסריט מותאם

 חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך.  חייגו 6509*

  • הפתרון למענה קולי לקבלת הודעות 24/7 ללא זמני המתנה
קבלת הודעות
מערכת מענה קולי לקבלת הודעות 24/7
55תשלום חודשי
  • 60 הודעות
    חבילה של עד 60 הודעות/פניות בחודש
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה קולי
    בחירת הקלטה שתשמע למתקשר
  • בחירת הקלטה קולית
    ישנה בחירה של הקלטה קולית שתושמע למתקשרים
  • 24/7 מענה קולי
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה
  • SMS
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה - 0.30 אגורות
  • SMS שיווקי
    המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
קבלת הודעות
מערכת מענה קולי לקבלת הודעות 24/7
הכי פופולרי
72תשלום חודשי
  • 120 הודעות
    חבילה של עד 120 הודעות/פניות בחודש
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה קולי
    בחירת הקלטה שתשמע למתקשר
  • בחירת הקלטה קולית
    ישנה בחירה של הקלטה קולית שתושמע למתקשרים
  • 24/7 מענה קולי
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה
  • SMS
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה - 0.30 אגורות
  • SMS שיווקי
    המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
קבלת הודעות
מערכת מענה קולי לקבלת הודעות 24/7
289תשלום חודשי
  • 500 הודעות
    חבילה של עד 500 הודעות/פניות בחודש
  • התחייבות לחודשים בלבד
    התחייבות לחודשים קלנדריים מלאים, לאחר מכן, השירות הוא על בסיס חודשי. התנתקות במתן הודעה חודש קלנדרי מלא מראש
  • מענה קולי
    בחירת הקלטה שתשמע למתקשר
  • בחירת הקלטה קולית
    ישנה בחירה של הקלטה קולית שתושמע למתקשרים
  • 24/7 מענה קולי
  • קידומת 073
    מספר מוקצה למטרת פרסום ו/או הפניית שיחות ועקוב אחרי
  • דוא"ל
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה
  • SMS
    הקלטה הפנייה תעדכן במערכת ותשלח אליכם התראה - 0.30 אגורות
  • SMS שיווקי
    המתקשר יקבל אוטומטית מסרון שיווקי דרך המספר המוקצה שלכם עם תבנית שיווקית שהגדרתם מראש
  • אפשרות למעבר בין חבילות
    ניתן לעבור בין חבילות, יש לעדכן אותנו לפני סוף חודש, החבילה החדשה תיכנס לתוקף בחודש העוקב
ג'ינגל עסקי בהנחה
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
הטבת החודש
299במקום 370 שקלים
  • הפהקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • 1X קריין לבחירה
  • 1X קריין לבחירה
    הקריין שבחרת יקריין עד 150 מילים
  • הקלטה מקצועית
  • מסירת קובץ אודיו
  • תשלום חד פעמי
    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • מוסיקת רקע לבחירה
  • הגהה בתסריט
    תמיכה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לתסריט המותאם לעסק שלך,לוודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

 קבלת הודעות 24/7 | מענה קולי

השירות פעיל 24/7 ימים בשבוע וכל השיחות הנכנסות ישמעו גינגל עיסקי מותאם או פתיח קולי לבחירתכם – ” אנו עסוקים בפניות קודמות נא השאירו שם ומספר טלפון ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי”

המתקשר משאיר את פרטיו ואתם מקבלים אותם במייל בקובץ שמע אם-פי-3

המענה הקולי מצד אחד נותן גיבוי למזכירות ולשירות הלקוחות של החברה ומונע נטישה של שיחות חשובות, ומהצד השני הלקוחות המתקשרים לא צריכים להמתין זמן ארוך על הקו לקבלת מענה אנושי, הם משאירים הודעה בידיעה שאתה מקבל את הפנייה שלהם וחופשיים להמשיך בעיסוקיהם

  •  מענה קולי 24/7

    בכל השיחות הנכנסות המתקשר ישמע פתיח קולי, המתקשר ישאיר את מספר הטלפון שלו ופרטי הפנייה וההודעה הקולית תשלח אליכם במייל בממשק האינטרנטי ותקבלו התראה במסרון אם תבחרו
  •  זמן המתנה 0 שניות

    הפתרון למענה קולי לקבלת הודעות 24/7 ללא זמני המתנה
  •  בחירת הקלטה קולית

  •  הקלטת שיחות

    כל השיחות הנכנסות מוקלטות וניתן להאזין להן דרך המערכת
  •  מסרון שיווקי למתקשר

    ניתן לשלוח מיסרון שיווקי אוטומטי לכל מתקשר עם תבנית שיווקית מוגדרת שהוגדרה מראש
  •  מסרון התראה

    ניתן לשלוח גם התראה במסרון באם תבחרו
  •  בקרת שירות

    בשירות מענה קולי חכם מסלול הודעות 24/7 ניתן להאזין לשיחות הנכנסות המוקלטות דרך המערכת האינטרנטית
  •  שירות מענה אנושי

    שירות מענה קולי איינו מענה אנושי על ידי נציגה, אבל פיתרון מצויין ללא זמנה המתנה וקבלת כל הפניות

 

 קבלת הקלטה | קבלת פרטי הפנייה | בקרת שיחות

בשירות מענה קולי חכם מסלול הודעות 24/7 ניתן להאזין לשיחות הנכנסות המוקלטות דרך המערכת האינטרנטית

ההודעה הקולית תשלח אליכם במייל ובממשק אינטרנטי / והתראה במסרון אם תבחרו

אנו גאים להיות החברה הראשונה לפיתרון למענה קולי 24/7 לקבלת הודעות הכולל קבלת הקלטה של כל השיחות הנכנסות, ללא זמני המתנה מערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות המאפשרת לך לקבל דוחות אונליין כמו מעקב אחרי השיחות הנכנסות, פירוט שיחות, הקלטת שיחות, מעקב, שנויים ועוד

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

 

 בחירת תבנית מענה לשיחה | מענה קולי

בכל השיחות הנכנסות המתקשר ישמע פתיח קולי ”ג’ינגל עסקי מותאם” או פתיח קולי לבחירתכם מתוך מגוון דוגמאות

המתקשר ישאיר את מספר הטלפון שלו ואת פרטי הפנייה. ההודעה הקולית תשלח אליכם במייל ובממשק אינטרנטי / והתראה במסרון אם תבחרו

לשיחה עם נציג חייגו 6509* אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

הפעלת קו בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום הפעלת השירות מהיר ותוכלו לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות

    אנו מספקים לך מספר טלפון [יעודי] עבורך, שאותו תוכל לפרסם ו/או להגדיר הפניית שיחות מכל הטלפונים שלכם עליך לוודא שהטלפון נייח / נייד / מרכזייה – תומכים בהגדרות של הפניית שיחות ועקוב אחרי

מענה קולי 24/7


  • ההודעה הקולית תשלח אליכם במייל ובממשק אינטרנטי / והתראה במסרון אם תבחרו

זמן המתנה 0 שניות


  • הפתרון למענה קולי לקבלת הודעות 24/7 ללא זמני המתנה

הצטרפו לפיתרון המושלם לקבלת הודעות 24/7 ללא זמני המתנה

FirstCall אנו מעריכים ומודים ללקוחותינו שהקדישו את הזמן לרשום מספר מילים על שירות של חברת

נשמח לענות על כל שאלה בנוגע לשירות המענה הקולי 24/7 , חייגו עכשיו 6509* וקבלו מענה בפחות מ15 שניות

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי

פשוט, קל, ומהיר

למצטרפים לשירות המענה האנושי לעסקים ולמעוניינים להפנות את השיחות מהמספר נייח/נייד שלכם למוקד, לפניכם הגדרות להפניית כל השיחות / עקוב אחרי / באין מענה / תפוס / ממתינה מכל ספקי התקשורת בישראל

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס

צאט אנושי לייב
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp