[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”20px”]

גולן טלקום - הפניית שיחות ועקוב אחרי

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי למספר המוקצה שלך במוקד – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות
[vc_column_text]

גולן טלקום

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_message message_box_style=”outline” message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fa fa-exclamation-triangle”]

אם יש הגדרות לא תקינות נא לדווח לנו – לחץ כאן

[/vc_message][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/6″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2164″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][vc_column_text]

שירות “עקוב אחריי” הוא שירות המאפשר הפניית שיחות מקו “גולן טלקום” למספר קווי ישראלי נייח,  ניתן להפנות שיחה למספרי פרימיום, למספרים ניידים, למספרים בינלאומיים ולמספרים פלסטינאי
לתשומת ליבך-שירות זה מחייב הגדרה מחדש של הפניית השיחה כל 25 לחודש בשעה 8:00 בבוקר שכן היעדים שהגדרת נמחקים (בין 07:00 ל- 07:59 בבוקר). להלן הפעולות הנדרשות כדי להירשם לשירות

www.golantelecom.co.il – היכנס לאתר שלנו

תעברו על השלבים מטה להגדרות הפניית שיחות ועקוב אחרי של גולן טלקום

מומלץ להצטרף לשירות מענה אנושי בזמן חופשה, לפרטים לחץ כאן

[/vc_column_text][vc_tta_tour style=”flat” shape=”square” color=”sky” tab_position=”right” alignment=”right” active_section=”1″ el_class=”custom-tour-style”][vc_tta_section title=”תפוס / ממתינה” tab_id=”1505323317778-3750a5b5-28d0″][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

עברו על כל השלבים כדי להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי מהמכשיר הנייד שלכם 

שירות עקוב אחרי מאפשר הפניית שיחות למספר אחר, כאשר קו הטלפון שלך במצב תפוס או במצב שיחה ממתינה
ניתן להפעיל במקביל להפניית שיחות באין מענה

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]

www.golantelecom.co.il – היכנס לאתר של גולן טלקום

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

הזנת פרטי התחברות לאתר גולן טלקום

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

מעבר ללשונית קווי הטלפון שלי

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

בחירת הקו הדורש הפנייה ולחיצה על שינויים ופעולות

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

פתיחת לשונית שירותי טלפון

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

מילוי תיבת עקוב אחרי

[/vc_message][vc_column_text] [/vc_column_text][vc_message message_box_color=”sky”]

הזנת מספר הטלפון להפנייה או המספר המוקצה על ידי פירסט קול

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

בחירת זמן ההפניה הרצוי

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

סימון תיבת הפנייה כשהקו תפוס

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

סימון תיבת הפניית השיחה כשהקו אינו זמין

[/vc_message][vc_message message_box_color=”sky”]

לאחר סיום התהליך לחיצה על לחצן “עדכן” להפעלת השירות

[/vc_message][vc_column_text]

שימו לב

[/vc_column_text][vc_message message_box_color=”violet”]

שימו לב: בכל סוף חודש (25 לחודש) בשעה 08:00 בבוקר יתאפסו הגדרות הפניית השיחות

[/vc_message][vc_custom_heading text=”שאלות ותשובות” font_container=”tag:h3|text_align:center|color:%231e73be” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”?ביצעתי הפניה בתפוס וקיבלתי שיחה ממתינה. לאחר כמה זמן השיחה מופנית למספר שביקשתי” color=”pink”]

השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה” color=”pink”]

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

[/vc_toggle][vc_toggle title=”?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית ” color=”pink”]

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

[/vc_toggle][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”?צריכים תמיכה טכנית” tab_id=”1525001773019-208a5431-c446″][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][vc_column_text]

תמיכה

חברת פירסט קול מענה אנושי אינה מספקת ואינה אחראית על הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי של ספק התקשורת שלכם. – לכל שאלה / הגדרה או שינוי נא צרו קשר עם נציג התמיכה של הספק

[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_tour][vc_message message_box_color=”juicy_pink” icon_fontawesome=”fa fa-server”]

על הלקוח לוודא שהמרכזייה שברשותו מאפשרת/תומכת בהפניית שיחות ועקוב אחריי

[/vc_message][vc_message message_box_color=”grey” icon_fontawesome=”fa fa-phone”]

במידה ונתקלתם בבעיה בהגדרות – נא ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=”call-p-box”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1528113002863{background: #ebebeb url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/05/2-6.jpg?id=2994) !important;}”][vc_column_text]

מענה אנושי לעסקים

מפספסים שיחות ? אנו נותנים גיבוי מענה טלפוני לשיחות שלך בשם החברה ובהתאם לתסריט שיחה

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”btt-btn”]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[/vc_raw_html][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1528112989551{background: #ebebeb url(https://www.firstcall.co.il/wp-content/uploads/2018/06/8.jpg?id=3022) !important;}”][vc_column_text]

 גולן טלקום תמיכה / שירות לקוחות

לתמיכה מול נציג גולן טלקום

[/vc_column_text][vc_raw_html el_class=”btt-btn”]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[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”desktop-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”mobile-advert”] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
× How can I help you?
Skip to content