בזק - הפניית שיחות ועקוב אחרי

הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי למספר המוקצה שלך במוקד – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות

אם יש הגדרות לא תקינות נא לדווח לנו – לחץ כאן

על השירות

שירות כוכבית 73 מאפשר הפניית שיחות למספר אחר, כאשר קו הטלפון שלך במצב תפוס או במצב שיחה ממתינה
ניתן להפעיל במקביל להפניית שיחות באין מענה

 

להפעלת השירות

* הנח שפופרת →   ישמע צליל תפוס →   xx xxxxxxx   →   73 

לביטול השירות 

73 → # → הנח שפורפרת → צליל חיוג

שאלות ותשובות

?ביצעתי הפניה בתפוס וקיבלתי שיחה ממתינה. לאחר כמה זמן השיחה מופנית למספר שביקשתי

השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה

?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

על השירות

מחכים לשיחה חשובה? לא צריך “לשבת” ליד המכשיר ולחכות. בצעו “העברת שיחות למספר אחר” והשיחה תועבר לטלפון שבחרתם. שירות כוכבית 74 מאפשר העברת שיחות למספר אחר, אם אין מענה בקו הטלפון במהלך חמישה צלצולים (20 שניות). ניתן להפעיל את השירות במקביל להפניית שיחות במצב “תפוס”

להפעלת השירות

* הנח שפופרת →   ישמע צליל תפוס →   xx xxxxxxx   →   74

לביטול השירות 

74 → # → הנח שפורפרת → צליל חיוג

שאלות ותשובות

?האם ניתן לשנות את מספר הצלצולים לביצוע ההפניה

לא. מספר הצלצולים קבוע ולכן המשתמש אינו יכול לקבוע את מספר הצלצולים עד לביצוע ההפניה

?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

?האם ניתן להפנות שיחות באין מענה לסלולרי / לפירסט קול

כן

על השירות

מחכה לשיחה חשובה? יוצא מהבית? מהיום ניתן להיות זמין ולא לפספס אף שיחה. שירות כוכבית 72 מאפשר הפניית השיחות הנכנסות אל כל טלפון אחר בארץ כולל מפעילים נייחים וסלולאריים

להפעלת השירות

* הנח שפופרת →   ישמע צליל תפוס →   xx xxxxxxx   →   72

לביטול השירות 

72 → # → הנח שפורפרת → צליל חיוג

שאלות ותשובות

?ביצעתי הפניה בתפוס וקיבלתי שיחה ממתינה. לאחר כמה זמן השיחה מופנית למספר שביקשתי

השיחה מועברת אוטומטית לאחר 30 שניות, שבהן יתאפשר לך לקבל את השיחה

?האם ניתן להגדיר מספר הצילצולים עד העברת השיחה

לשינוי מספר הצילצולים יש ליצור קשר עם הספק

?האם ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותיים בו זמנית

ניתן להגדיר/לבטל מספר שירותים בו זמנית, איך מומלץ להגדיר כל שירות בניפרד

תמיכה

חברת פירסט קול מענה אנושי אינה מספקת ואינה אחראית על הגדרת הפניית שיחות ועקוב אחרי של ספק התקשורת שלכם. – לכל שאלה / הגדרה או שינוי נא צרו קשר עם נציג התמיכה של הספק

על הלקוח לוודא שהמרכזייה שברשותו מאפשרת/תומכת בהפניית שיחות ועקוב אחריי

במידה ונתקלתם בבעיה בהגדרות – נא ליצור קשר עם ספק הטלפון שלך

מענה אנושי לעסקים

מפספסים שיחות ? אנו נותנים גיבוי מענה טלפוני לשיחות שלך בשם החברה ובהתאם לתסריט שיחה

וואלה מוביל תמיכה / שירות לקוחות

לתמיכה מול נציג וואלה מוביל

צאט אנושי לייב
FirstCall - תמיכה לייב
מכירות |שירות לקוחותאורליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותנטליWhatsApp
מכירות |שירות לקוחותאביWhatsApp