מלא את פרטיך ונחזור אליך תוך 30 דקות

נתב שיחות עסקי | נתב שיחות | נתב וירטואלי | IVR

בשירות נתב וירטואלי חכם, אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי (מספר וירטואלי) שמשוייך לחשבונכם במערכת שלנו שאותו אתם יכולים לפרסם או לחילופין להפנות אליו את כל השיחות מכל מספר טלפון שלכם וזאת ע”י הגדרת הפניית שיחות. כל השיחות הנכנסות למספר הוירטואלי החדש שלכם ישמעו פתיח קולי “ג’ינגל עסקי” או קריינות לנתב הכולל תפריט הקשות ליעד הרצוי לפי ההגדרות שלכם

כל השיחות הנכנסות דרך המספר הוירטואלי מוקלטות וניתן להאזין להן דרך המערכת בזמן אמת, כולל דוחות וסטיסטיקה

 FirstCall– מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות.חברת

 אנו מקווים שתיתן לנו את הההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

*6509 / 03-509-5509

נתב וירטואלי

נתב וירטואלי חכם
מערכת מעקב ומדידת שיחות נכנסות
הכי פופולרי
69תשלום חודשי
  • 1 מספר וירטואלי
  • מערכת מעקב מתקדמת
    ממשק ניהול עצמי מלא אונליין. בניית המערכת מבוצעת על ידכם
  • הקלטת שיחות נכנסות
    שיחות מוקלטות יישמרו ל 3 חודשים, ניתן לשמור ולהוריד את ההקלטות מאתר השרות
  • דוחות אונליין
    פירוט שיחות, מעקב, שינויים
  • התראות SMS
    0.30 אגורות להודעה לפי 70 תוווים, התשלום הוא לפי שימוש בפועל
  • השמעת הכרזות
  • התראות במצבי חוסר מענה
    התראות במצבי חוסר מענה או ניתוק
  • קידומת 02/03/04/08/09/073
    מספר וירטואלי 073 למטרת פרסום והפניית שיחות ועקוב אחרי כל קידומת אחרת תחוייב בתוספת 20 ש"ח / חודש
  • ניתוב שיחות
    ניתן להעביר שיחות ליעדים קווים או סלולאריים
  • שעות פעילות שלכם
    אפשר להגביל שיחות לפי שעות פעילות
  • העלאת ג'ינגל עסקי או קריינות לנתב
    ג'ינגל עסקי ב 299 ₪ במקום 370 ₪ - תשלום חד פעמי קריינות לנתב ב 500 ₪ במקום 600 ₪ - תשלום חד פעמי
  • מוסיקה בהמתנה
  • תא קולי או שיחה חוזרת למייל
  • אפשרות לשדרג לחבילות גדולות
    ניתן לשדרג לחבילה גדולה יותר, יש לעדכן אותנו לקראת סוף חודש
קריינות לנתב שיחות
מהיום אתם קובעים את המנגינה שלכם
500תשלום חד פעמי
  • הפהקה ומסירה תוך 2-5 ימי עסקים
  • 1X קריין לבחירה
    הקריינ/ית שבחרת יקליט את התסריט
  • עד. 100 מילים + 9 שלוחות
    הקריין שבחרת יקריין עד 100 מילים ועד 9 שלוחות
  • הקלטה מקצועית
    כל ההקלטות מבוצעות בעזרת ציוד מקצועי
  • מסירת קובץ אודיו
    יועבר אליך MP3 קובץ שמע בפורמט
  • תשלום חד פעמי
    תשלום חד פעמי, ללא תשלומים נוספים
  • מוסיקת רקע לבחירה
    בחר מוסיקת רקע מספריית המוסיקה הנרחבת,המסווגת על פי קטגוריות
  • הגהה בתסריט
    תמיכה ועזרה טלפונית/מייל בכתיבת המלל לקריינות לעסק שלך, וודא 100% שביעות רצון לפני שנשלח להקלטה/ברכישה אונליין. לאחר ביצוע רכישה אונליין לא ניתן לשנות את ההזמנה.
  • תבניות מלל מוכנות
    אפשרויות לבחירת תבנית מלל על פי קטגוריות ותעשיות שונות.
  • תבניות מלל מוכנות
    אפשרויות לבחירת תבנית מלל על פי קטגוריות ותעשיות שונות.

חייגו 6509* או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם תוך 15 דקות

הפעלת נתב וירטואלי בין 24- 48 שעות


  • מרגע קבלת טפסי הרישום הפעלת המספר הוירטואלי החכם מהיר. עם הפעלת המספר הוירטואלי כל השיחות הנכנסות מתנהלות על פי ההגדרות שלכם

ג'ינגל עסקי מקצועי - תשלום חד פעמי


  • מהיום אתם קובעים את מנגינת ההמתנה (ג'ינגל עסקי ) המותאמת לעסק שלכם ! קדם ומתג את העסק בזמן שלקוחותיך ממתינים למענה

מערכת מעקב מתקדמת


  • ממשק ניהול עצמי מלא אונליין

? מי משתמש בנתב שיחות עסקי

זהו מספר טלפון קווי (מספר וירטואלי) המיועד לפירסום או לחילופין הפניית שיחות ודרכו יופנו כל השיחות הנכנסות למערכת נתב וירטואלי העסקי החדש שלכם. כל עסק המעוניין לקדם ולהרשים את לקוחותיו משתמש בנתב וירטואלי המפנה ומנתב בצורה מדויקת מקצועית ויעילה את השיחה לפי מחלקה [שירות לקוחות / מכירות /  תמיכה ועוד] על פי הגדרות מדוייקות שלכם

הנתב הוירטואלי כולל מערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות המאפשרת לך לקבל דוחות אונליין כמו מעקב אחרי השיחות הנכנסות, פירוט שיחות, הקלטת שיחות, מעקב ושינויים  ועוד

  • שינוי הגדרת הנתב הוא מהיר וידידותי
  • כל השיחות הנכנסות מוקלטות
  • כל השיחות נרשמות בדוחות של ממשק הניהול האינטרנטי
  • השמעת ג’ינגל עיסקי או קריינות נתב בזמן המתנה למענה

היתרונות בנתב וירטואלי

מעקב בזמן אמת
  •  דוחות אונליין - כמה נענו / כמה לא נענו / זמן המתנה למענה ועוד

  •  ממשק ניהול - מעקב נפרד לכל מספר טלפון וירטואלי

  •  ממשק ניהול - שינויים והגדרות

    ניתן לקבל נתונים על ידי דוחות בזמן אמת, על כמות הפעילות עבור כל מספר ומספר וירטואלי.בעזרת המערכת יהיה ניתן לנהל את כל הקמפיינים שלך
  •  בקרת שיחות -מספר וירטואלי הקלטת שיחות

    אצלינו כל מספר טלפון וירטואלי חכם ניתן לאזין לשיחות הנכנסות המוקלטות דרך המערכת האינטרנטית
  •  מוסיקה בהמתנה

    ניתן לעלות ג'ינגל עסקי בזמן המתנה למענה

 איך זה עובד ? זה כמו מרכזייה באינטרנט

אתם מקבלים מספר טלפון קווי (וירטואלי)  או כמה מספרים וירטואליים עם קידומת 073 בהתאם לצרכי העסק שלכם – ניתן לקבל מספר עם קידומת חיוג 03/02/08/09

המספר הוירטואלי כולל מערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות

כל שיחה נכנסת למספר הוירטואלי ישמע ג’ינגל עסקי או קריינות נתב. בהגדרה הראשונית מגדירים לאיזה שלוחה [ מכירות / שירות לקוחות / תמיכה ועוד ] ומתי ולאיזה מספר טלפון להפנות אותן

 ניתן להגדיר שכל לחיצה בשלוחות יופנו כולם למספר טלפון אחד, ולחילופין, להגדיר כל שלוחה בנתב יופנו למספר טלפון שונה- הכל בהתאם לצרכים שלכם

במילים פשוטות : שיחות הנכנסות למספר וירטואלי (נתב) ישמע ג’ינגל מקצועי הכולל שלוחות שמפנות את המתקשר למחלקה הרצוייה

נתב וירטואלי

נתב שיחות – הפוך את זמן ההמתנה לזמן פרסום

מהיום אתם קובעים את מנגינת ההמתנה ( ג’ינגל עסקי ) או ( קרייינות לנתב ) המותאמת לעסק שלכם

תהליך פשוט מהיר וידידותי – בחירת שפה, קריין/ית, מוסיקת רקע לפי קטגוריות וכתיבת מלל

קדם ומתג את העסק שלך בזמן שלקוחותיך ממתינים למענה או בזמן העברת שיחה לשלוחה/מחלקה

כל שיחה נכנסת למספר הוירטואלי ישמע ג’ינגל עסקי או קריינות נתב

ג’ינגל עסקי זה פתיח בלבד או קריינות נתב זה פתיח + 8 הקשות שזה השלוחות/מחלקה

במילים פשוטות : שיחות הנכנסות למספר וירטואלי (נתב) ישמע ג’ינגל מקצועי הכולל שלוחות שמפנות את המתקשר למחלקה הרצוייה

מערכת ידידותית

ערכת אינטרנטית בעלת ממשק ניהול וסטטיסטיקה ובעלת יכולות חכמות המאפשרת לך לקבל דוחות אונליין כמו מעקב אחרי השיחות הנכנסות, פירוט שיחות, הקלטת שיחות, מעקב ושינויים ועוד

 בקרת שיחות | מספר וירטואלי הקלטת שיחות

אצלינו כל מספר טלפון וירטואלי חכם ניתן לאזין לשיחות הנכנסות המוקלטות דרך המערכת האינטרנטית

 

:היתרונות

האזנה לכל השיחות הנכנסות למחלקת מכירות ושירות לקוחות שלכם

מעקב אחרי איכות השירות של אנשי הצוות שלכם

דוח שיחות – כמה נענו, כמה לא נענו, זמן המתנה למענה ועוד

ממשק אחד שכולל את כל המספרים הוירטואליים

  מרכזיה וירטואלית בענן | נתב וירטואלי

זהו הפיתרון המושלם לכל עסק שרוצה לחסוך אלפי שקלים ברכישת מרכזייה למשרד שלו עם מיגבלות רבות כמו התקנת חומרה / החלפת ציוד / תוכנה / אחריות / שטח אחסון / תקלות / הגבלת מכשירי טלפון שניתן לשייך למרכזייה / ממשק ניהול / יישומים מתקדמים כמו דוחות וסטטיסטיקה / הקלטת שיחות ועוד

מרכזייה וירטואלית – נתב שיחות נותן וחוסך לך אלפי שקלים כל שנה בלי הדאגה והצורך בהשוואת מחירים של ציוד ומכשירים, ללמוד איך הכל עובד. אצלינו אתה מקבל הקצאת מספר וירטואלי שבו אתם מפרסמים או מגדירים הפניית שיחות עליו. בהגדרות הראשוניות אנו שולחים לך שאלון אפיון על מנת להקים לך את הנתב לפי צרכיך

:היתרונות הבולטים

לאיזה מספר מספר טלפון לנתב את השיחה לפי לחיצת מחלקה/שלוחה

אם אין מענה תוך….להפנות ליעד אחר/מספר יעדים-קבוצעת חיוג / לתא קולי

תפוס ממתינה – להפנות ליעד אחר / מספר יעדים – קבוצעת חיוג / תא קולי

הגדרת שעות וזמני ניתוב

השמעת הודעה – ג’ינגל עסקי /קריינות לנתב / תת נתב / תא קולי / העברת שיחה

 ממשק ניהול – הכולל דוחות בזמן אמת / הקלטת שיחות

?האם אני יכול להישאר עם המספר שלי

בוודאי, נתון לשיקולך אתה יכול לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך או המספר הוירטואלי

אם אתה ממשיך לפרסם את המספר האישי/עסקי שלך, צריך להגדיר הפניית כל השיחות למספר הוירטואלי החכם

?למי שייך המספר

המספר הוא מספר מושכר ומשוייך לחשבונכם כל עוד החשבון פעיל

?לא עדיף קו של בזק או אחר

לקו של בזק אין ממשק אינטרנטי ולפיכך אין רישום של שיחות נכנסות, אין הקלטת שיחות, אין אפשרות להוציא דוחות שונים בהתאם לצורך של העסק (רישום מספר המתקשר שעת השיחה משך השיחה סטטוס השיחה)   וכמובן האפשרות לשנות את ניתוב השיחה למספר אחר ללא הצורך ליצור קשר עם בזק . וחשוב לזכור שהמחיר של בזק בהרבה יותר גבוה בלי כל היתרונות שלנו

מספר טלפון קוויVS מספר הנייד שלכם

מספר הטלפון הקווי (מספר וירטואלי) משדר אמינות של חברה רצינית

לעומת פרסום הנייד האישי שלכם

?כיצד ניתן לדעת איזה לקוח חייג למספר וירטואלי ולא למספר הרגיל בעסק

ניתן לשלוט על השיחה המזוהה שתוצג לכם כאשר תקבלו שיחה מהמספר הווירטואלי. ניתן להציג מספר קבוע ואז תדעו שזו שיחה של מתקשר שחייג למספר הווירטואלי, ניתן להציג את המספר המקורי של המתקשר, אבל כאשר תענו תשמעו הודעה “שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי” וכך תדעו לבדל

?אני מקבל את השיחות בנייד שלי וחייב לדעת שזו שיחה ממספר וירטואלי

ניתן לשלוט על השיחה המזוהה שתוצג לכם כאשר תקבלו שיחה מהמספר הווירטואלי. ניתן להציג מספר קבוע ואז תדעו שזו שיחה של מתקשר שחייג למספר הווירטואלי, ניתן להציג את המספר המקורי של המתקשר, אבל כאשר תענו תשמעו הודעה “שיחה נכנסת ממספר ווירטואלי” וכך תדעו לבדל

? IVR מזה
IVR. Stands for “Interactive Voice Response.” IVR is a telephony technology that can read a combination of touch tone and voice input. It gives users the ability to access a database of information via phone. A typical IVR system has several menus of prerecorded options that the caller can choose from.
נתב שיחות וירטואלי בזק
נתב שיחות וירטואלי של בזק אין ממשק אינטרנטי חכם המאפשר רישום של שיחות נכנסות, אין הקלטת שיחות, אין אפשרות להוציא דוחות שונים בהתאם לצורך של העסק (רישום מספר המתקשר שעת השיחה משך השיחה סטטוס השיחה ועוד) וכמובן האפשרות לשנות את ניתוב השיחה למספר אחר ללא הצורך ליצור קשר עם נציג בזק
?מהי קבוצת חיוג / קבוצת ניתוב

ניתן להגדיר שכאשר מתקשר מקיש 1 יבוצע חיוג לכמה מספרי טלפון לפי סדר.

לדוגמא: אם מספר 1 לא עונה, השיחה קופצת מיד למספר 2 וכן הלאה

יש לציין את רצף המספרים לניתוב והזמן למעבר בין מספר למספר

?האם אפשר להגדיר הפניית שיחות לפי שעות פעילות

כן. ניתן להגדיר ניתוב לפי שעות פעילות. לדוגמא: בשעות X העבר את השיחה למספר אחד,  בשעות Y להפנות את השיחה למספר שניים ובשעות Z  תשמע הודעה שסגור

לכל הקשה ניתן להגדיר חוקים נפרדים

?האם ניתן להפנות את השיחה לתא קולי להשארת מספר / הודעה

כן, ניתן להפנות את השיחה ישירות לתא קולי על מנת להשאיר הודעה כמו כן ישנה אפשרות לשליחת SMS  למתקשר עם התוכן  הבא “לא הספקנו לענות, נשוב אליכם בהקדם

הפרטים שהושארו בתא הקולי ישמרו במערכת להאזנה

?האם ניתן להעביר את השיחה לתא קולי חכם ללא ניתוב השיחה

כן. לדוגמא: מתקשר מקיש 3 – שתוגדר במערכת כ-הודעה / תא קולי, השיחה תעבור אוטומטית לתא קולי חכם והמתקשר יישמע: “לאחר הצליל השאירו הודעה

?האם במקרה שהמתקשר מנתק את השיחה ניתן לשלוח אליו מסרון

כן. במידה והשיחה מתנתקת על ידי המתקשר ישנה אפשרות לשליחת מסרון עם תוכן מסויים  כמו

“לא הספקנו לענות, נשוב אליכם בהקדם”

 שאלות ותשובות | תמיכה- 03-509-5509

?מה הבדל בין ברכישת מרכזייה ונתב וירטואלי

כסף כסף כסף ובלי כל היתרונות המתקדמים. בנתב הוירטואלי יש כל כך הרבה אפשרויות כמו הפניית שיחות על פי מחלקה/שלוחה פנימי או חיצוני בלי ידיעה של המתקשרים, הקפצות למספרים שונים בהתאם לצרכים שלכם על פי ההגדרות שלכם

?האם ניתן לקבל יותר ממספר וירטואלי אחד

בהחלט. כמות המספרים היא לשיקול שלכם ולפי הצורך העסקי שלכם. כל מספר יכול להיות מנותב ליעד אחר או לאותו היעד

?האם השיחות מוקלטות

כן. כל השיחות הנכנסות עבור כל מספר ומספר מוקלטות ונשמרות במערכת. את השיחות אפשר לשמוע על ידי הורדה למחשב

?האם אפשר לנתב את השיחות לטלפון נייד

כן. אפשר להעביר שיחות לנייד או לטלפון קווי

?מה כוללים הדוחות? האם מספר המתקשר נשמר

הדוחות כוללים: רישום מספר מתקשר, שעת השיחה, משך השיחה, סטטוס שיחה (נענתה/ניתוק …). הדוחות הם דוחות מפורטים ודוחות מסכמים

?האם מרכזייה בענן זה אותו הדבר כמו נתב וירטואלי

 כן, ישנם מספר ביטויים כשמדובר שבאותו סוג הפיתרון

נתב וירטואלי = מרכזייה בענן

מרכזייה בענן לעסקים מחיר

 המחיר הוא 79 ש”ח / חודשי

הכלל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים

מרכזייה בענן השוואת מחירים

 המחיר שלנו הוא 79 ש”ח / חודשי – הכולל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים שקוף באתר שלנו

השוואה מרכזיות בענן

 המחיר שלנו הוא 79 ש”ח / חודשי – הכולל כל היתרונות ופתרונות מתקדמים שקוף באתר שלנו

הרבה עסקים קטנוים ובינונים לא מודעים לזה שלא צריך לרכוש ציוד בכלל ! אפשר להישאר עם הציוד הקיים שלכם היום בלי להוצאי שקל ולהצטרף לשירות נתב וירטואלי שיחסוך לכם אלפי שקלים כל שנה

מרכייזה זאפ

?אתם בשלב בעסק שחושבים לרכוש מרכזייה ? שואלם ומתלבטים איזה ציוד לרכוש

כדי לרכוש מרכזייה כל מכשיר תעלה החל מ 300/500 שקל לכל טלפון לא כולל המרכזייה שזה החל מ 4000 שקל + החזקה בתקווה שלא יהיה תקלות במהלך השנה או שנים ואז לאחר כמה שנים יצא עוד מודל חדש שתצתרכו הפתרונות ולזרוק את הישן

שמעתם על נתב וירטואלי ? זה בדיוק כמו מרכזייה אבל קוראים לזה מרכזייה בענן המאפשר כל הפתרונות שתצתרכו הכלל הקלטת שיחות, דוחות, סטסיסטיקה, כניסה לממשק אינטרנטי על ידי שם משתמש וסיסמא שליטה מלאה והכל בעלות של 79 ש”ח בחודש בלבד

כמובן שינה עסקים שכן מומלץ לרכוש ציוד מרכזייה על מנת להעביר שיחות בין עמדות/שלוחות אבל תלוי בעסק ופעילות שלכם. 70% מהעסקים היום לא בסטאטוס או צריכים לרכוש הציוד שתעלה לכם אלפי שקלים כל שנה

מוזמנים לייצור קשר עם הצוות שלנו להתייעצות חינם ללא התחייבות לפתרון הכי טוב עבור העסק שלכם

?יש לך שאלה

ערך מוסך לעסק - FirstCall

אנו מאמינים בשקיפות מלאה. כל תנאי ההתקשרות עם הלקוח נמצאים באתר, אין לנו אותיות קטנות או סעיפים נסתרים. לכל שאלה אנו מזמינים אותך להיכנס לעמוד שאלות נפוצות או ליצור קשר טלפוני לקבלת מענה אנושי תוך 15 שניות

ג'ינגל עסקי

הפוך את זמן ההמתנה לזמן פרסום

קדם ומתג את ההעסק שלך בזמן שלקוחותיך ממתינים למענה. רכישת ג’ינגל עסקי ב-3 שלבים פשוטים כולל בחירת קריין/ית, מוסיקת רקע ומלל. מרגע ההתקשרות תלווי את המתקשר הג’ינגל העסקי שלכם

?מדוע לבחור בנו

ערך מוסך לעסק - FirstCall

עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום המענה האנושי המתאים למגוון רחב של לקוחות פרטיים / סטארט-אפ / חברות מבוססות / ארגוני צדקה. אנו מספקים מענה מקצועי איכותי ואישי המעניק ערך מוסף לעסק שלכם. מוצעים מגוון מסלולים לצורכי הלקוח והמתאימים לכל כיס