שאלות פופולריות

1? מהי תקופת ההתחייבות
תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש
2? האם אני יכול לבטל את השירות בתום סיום ההתחייבות
אנו מוותרים על חוזים ארוכי טווח כמחווה של אמינות ואמון במקצועיות שלנו. ההתחייבות הינה לחודשיים קלאנדרי בלבד. הלקוחות שלנו חופשיים לעזוב את השירות שלנו (לא כולל חבילות שנתיות) לאחר מתן הודעה חודש קלנדארי מראש
3? באיזה מהירות השיחות נענות
שירות המענה הטלפוני עונה לשיחות תוך פחות מחצי דקה. תוך כמה צלצולים אחד מהנציגים המיומנים שלנו יענו לשיחת הלקוח ב"שם החברה" שלך על פי תסריט השיחה שקבעת מראש איכות המענה וזמן ההמתנה למענה הם הקובעים את רמת השירות. לפי הסטטיסטיקה שלנו 90% מהשיחות נענות בין 15- 10 שניות
4? מה הן שעות הפעילות המוקד - מענה אנושי לעסקים
שעות הפעילות בימים א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00
5? כמה זמן לוקח עד לקבלת השירות והפעלתו
מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין
6? האם יש קנס יציאה
לא, הלקוחות שלנו חופשים לעזוב את השירות שלנו בכל זמן נתון אחרי תקופת ההתחיבות, על ידי מתן הודעה חודש קלאנדרי מראש
7 ? כמה עולה לי להרשם לפירסט קול - לשירות מענה טלפוני של ולחיובים נוספים
ישנם דמי רישום חד פעמיים –כפי שמופיע באתר התשלום מתבצע ב- 25 לכל חודש מראש עבור כלל השירותים שנבחרו חיובים נוספים בגין זמן מזכירות נוסף ו/או ניתוב שיחות ו/או שליחת SMS יחויב בחודש עוקב ויפורט בחשבונית החודשית שתשלח אליך בסיום תקופת השירות הפקדון ששולם בעת אישור ההתקשרות והעברת התשלום הראשון יוחזר במלואו 30 יום לאחר שכל החיובים על השירותים שניתנו לך שולמו במלואם לפרטים נוספים לגביי עלויות נא לעיין בדף המחירים
8? תסייע לי לעסק FirstCall במה
FirstCall הינה ספקית שירות בעלת נסיון רב (מעל 10 שנים בחו"ל) עפ"י עדיפויותיך, אנחנו ניקח חלק או את כל האפשרויות הבאות בשבילך: שם הלקוח, מספר טלפון להתקשרות, ,שם עסק הלקוח והודעה מדויקת ממנו בנוגע להתקשרות פרטי כל שיחה טלפונית תישלח בדוא"ל אליך באם התבקשנו, יש לנו באפשרותינו גם לנתב את השיחה ישירות אליך ובנוסף לשלוח דוא"ל וגם הודעת טקסט SMS בנוגע להתקשרות
9? מה הן שעות הפעילות לשירות לקוחות
שעות הפעילות המשרד בימים, א' – ה' בשעות 08:00 - 24:00 ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00
 

שאלות טכני

1? האם אני מקבל מספר טלפון יחודי
ברגע הפעלת החשבון אתה מקבל מספר מוקצה של 073 אבל ניתן גם לקבל מספר עם קידומת 02/03/04/08/09 לבחירתך וללא עלות נוספת על מסלולים של 240 דק' או בתוספת תשלום חודשי באפשרותך להפנות למספר זה מספרים הנמצאים ברשותך ו/או להשתמש במספר זה כקו פעיל לבית העסק שלך
2? באיזו תדירות הודעות טלפוניות מועברות
דוא"ל נשלח אליך ברגע שמסתיימת שיחת הטלפון, כך שתוכל לעיין בפרטי הודעת המתקשר. בנוסף, ניתן גם לשלוח הודעת טקסט סמס לטלפון הנייד שלך (בתוספת תשלום).
3? איך השיחות טלפון שלי נענות
המוקדנית עונה באותו אופן כמו שמזכירה פרטית הייתה עונה. המענה הוא ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט ומסלול השיחה שהועבר אלינו מראש על ידך
4? הלקוחות מודעים לשימוש במענה הטלפוני
לא. המוקדנים המיומנים שלנו עונים לשיחות ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שקבעת מראש, על מנת שהמתקשר לא יחוש בהבדל בין שהתקשר לחברת האם או לחברת שירות מענה טלפוני. - כמובן ניתן להגדיר בתסריט לעדכן את המתקשר במקרה ושואלים
5? איך אתם מבדילים את השיחות שלי מאחרים
מקצה לך מספר יחודי בזמן אישור פתיחת החשבון FirstCall המערכת שלנו מזהה שיחות נכנסות למספר שהוקצה לך והודעת הברכה שלך "צצה" על המסך שלנו ובכך אנו מזהים את הלקוח ומתנהלים בשיחה לפי הקריטריונים המתבקשים
6? האם שיחות הטלפון הפרטי שלי יכולות להגיע למספר המוקצה ולמוקד
כן. אנו ממליצים לך לפרסם ולשווק את בית העסק שלך ולהפנות לקוחות למספר ייחודי זה. בדרך זו נשמרת הפרטיות שלך אנא ראה פרטים למפעילים השונים באתר - www.firstcall.co.il/ הפניית שיחות ועקוב אחרי.
7? כיצד אני מפנה את המספר הקיים שלי לשירות
הפניית שיחות לפירסט קול הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל פירסט קול מוקד. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.
8? איך הנציג ידע מה לומר בשיחה
כאשר השיחה מתקבלת במוקד, צצה הודעה על מסך המחשב של הנציגה אשר מנחה אותה להתנהל בשיחה לפי בקשת בעל העסק

שקיפות מלאה בלי כתב קטן


התחברות לשירות אם חברה מובילה בביטחון


בנוגע לשירותי המענה הטלפוני שלנו, אנו ממשיכים לשאוף לשפר את השירות. המערכות שלנו מתעדכנות על בסיס המשוב שאנו מקבלים מהלקוחות בתחומים שונים של השירותים שלנו. באמצעות סקר שוק ושיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, יש לנו את הרצון לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית ללקוח אם אתה מרגיש שיש משהו שלא נענה בנוגע לשירות המענה טלפוני שלך, אנא כתוב לנו באתר - www.firstcall.co.il ואנו נעשה את מיטב יכולתנו בכדי לעזור

יצירת קשר עם נציג

דוא"ל

sales@firstcall.co.il

תתקשר/י

*6509 / 03-509-5509

גודל גופן
דוא"ל
טלפון
פייסבוק
פייסבוק
טלפון
דוא"ל