סל קניות (0)

עגלת הקניות שלך ריקה.
סגור
03 509 5509
פייסבוק
טוויטר
יו טיוב
גוגל +
לינקד אין
פינטרסט
  • שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

בנוגע לשירותי המענה הטלפוני שלנו, אנו ממשיכים לשאוף לשפר את השירות. המערכות שלנו מתעדכנות על בסיס המשוב שאנו מקבלים מהלקוחות בתחומים שונים של השירותים שלנו. באמצעות סקר שוק ושיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות, יש לנו את הרצון לספק את החוויה הטובה ביותר האפשרית ללקוח.

אם אתה מרגיש שיש משהו שלא נענה בנוגע לשירות המענה טלפוני שלך, אנא כתוב לנו באתר -
www.firstcall.co.il ואנו נעשה את מיטב יכולתנו בכדי לעזור.

שאלות נפוצות

1.מה הן שעות הפעילות?

שעות הפעילות בימים:
א' – ה' בשעות  08:00 - 24:00
ו' וערבי חג בשעות 08:00 - 12:00/13:00

2.במה FirstCall תסייע לי לעסק?

 FirstCall הינה ספקית שירות בעלת נסיון רב (מעל 10 שנים בחו"ל).

עפ"י עדיפויותיך, אנחנו ניקח חלק או את כל האפשרויות הבאות בשבילך: שם הלקוח, מספר טלפון להתקשרות, ,שם עסק הלקוח והודעה מדויקת ממנו בנוגע להתקשרות.
פרטי כל שיחה טלפונית תישלח בדוא"ל אליך.

באם התבקשנו, יש לנו באפשרותינו גם לנתב את השיחה ישירות אליך ובנוסף לשלוח דוא"ל וגם הודעת טקסט SMS בנוגע להתקשרות.

 

3.האם אני מקבל מספר טלפון יחודי?

כן. מספר עם קידומת 02/03/04/08/09/073 לבחירתך וללא עלות נוספת.

באפשרותך להפנות למספר זה מספרים הנמצאים ברשותך ו/או להשתמש במספר זה כקו פעיל לבית העסק שלך
(מומלץ מאוד). במידה ולא תהיה מרוצה מהמספרים הקיימים בחברה אנא פנה ל FirstCall ונשמח למצוא בשבילך מספר יחודי וקל אשר מתאים לצרכים שלך ושל העסק.

4.כמה זמן לוקח עד לקבלת השירות והפעלתו?

מרגע פתיחת החשבון ואישור קבלת התשלום הראשון, אנו דואגים להקצות לך מספר טלפון ולהפעילו

תוך 24 - 48 שעות על מנת להבטיח לך שכל השירותים פועלים באופן מלא ותקין.

5.באיזה מהירות השיחות נענות?

שירות המענה הטלפוני עונה לשיחות תוך פחות מחצי דקה. תוך כמה צלצולים אחד מהנציגים המיומנים שלנו יענו לשיחת הלקוח ב"שם החברה" שלך על פי תסריט השיחה שקבעת מראש.

6. באיזו תדירות הודעות טלפוניות מועברות?

דוא"ל נשלח אליך ברגע שמסתיימת שיחת הטלפון, כך שתוכל לעיין בפרטי הודעת המתקשר. בנוסף, ניתן גם לשלוח הודעת  טקסט SMS לטלפון הנייד שלך (בתוספת תשלום).

7. איך השיחות טלפון שלי נענות?

המוקדנית עונה באותו אופן כמו שמזכירה פרטית הייתה עונה. המענה הוא ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שהועבר אלינו מראש על ידך.

 

8. הלקוחות מודעים לשימוש במענה הטלפוני?

לא. המוקדנים המיומנים שלנו עונים לשיחות ב "שם החברה" שלך ולפי תסריט השיחה שקבעת מראש, על מנת שהמתקשר לא יחוש בהבדל בין שהתקשר לחברת האם או לחברת שירות מענה טלפוני.

9. איך אתם מבדילים את השיחות שלי מאחרים?

FirstCall מקצה לך מספר יחודי בזמן אישור פתיחת החשבון.

המערכת שלנו מזהה שיחות נכנסות למספר שהוקצה לך והודעת הברכה שלך "צצה" על המסך שלנו ובכך אנו מזהים את הלקוח ומתנהלים בשיחה לפי הקריטריונים המתבקשים.

 

10. האם שיחות הטלפון הפרטי שלי יכולות להגיע למספר שקיבלתי מ- Firstcall ?

כן. אנו ממליצים לך לפרסם ולשווק את בית העסק שלך ולהפנות לקוחות למספר ייחודי זה. בדרך זו נשמרת הפרטיות שלך.

אנא ראה פרטים למפעילים השונים באתר - www.firstcall.co.il/ הפניית שיחות ועקוב אחרי.

11. כיצד אני מפנה את המספר הקיים שלי לשירות?

הפניית שיחות ל FirstCall הנה פרצדורה מאוד פשוטה. כל מה שצריך לעשות זה להחליט מתי ברצונך שהשיחות יופנו ל FirstCall. כאשר הקו יהיה תפוס / בשעות מסוימות / אחרי מספר של צלצולים וכדומה. במידה ותרצה את כול האפשרויות שמעל זה גם אפשרי ופשוט לעשייה.

קודים מפנים יהיו זמינים דרך הספק שלך.

במידה ואתה בבזק תלחץ כאן למידע נוסף:

פניית-שיחות-ושירות-עקוב-אחרי/מענה-טלפוניwww.firstcall.co.il

יצרנו דף יעודי במיוחד בשבילך בכדיי לעזור להתמצאות בספקיות התקשורת המובילות.

 

12.מהי תקופת ההתחייבות?

תקופת ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. במידה ותרצה לבטל את השירותים יש להודיע חודש קלאנדרי מראש.

13. האם אני יכול לבטל את השירות בתום סיום ההתחייבות?

אנו מוותרים על חוזים ארוכי טווח כמחווה של אמינות ואמון במקצועיות שלנו. ההתחייבות הינה לחודשיים בלבד. הלקוחות שלנו חופשיים לעזוב את השירות שלנו (לא כולל חבילות שנתיות) לאחר מתן הודעה חודש קלנדארי מראש.

 

 

 

14. האם יש קנס יציאה?

לא, הלקוחות שלנו חופשים לעזוב את השירות שלנו בכל זמן נתון אחרי תקופת ההתחיבות, על ידי מתן הודעה חודש קלאנדרי מראש.

15. כמה עולה לי להרשם לשירות מענה טלפוני של FirstCall ולחיובים נוספים?

ישנם דמי רישום חד פעמיים –כפי שמופיע באתר.

התשלום מתבצע ב- 25 לכל חודש מראש עבור כלל השירותים שנבחרו.

חיובים נוספים בגין זמן מזכירות נוסף ו/או ניתוב שיחות ו/או שליחת SMS יחויב בחודש עוקב ויפורט בחשבונית החודשית שתשלח אליך.

בסיום תקופת השירות הפקדון ששולם בעת אישור ההתקשרות והעברת התשלום הראשון יוחזר במלואו 30 יום לאחר שכל החיובים על השירותים שניתנו לך שולמו במלואם.

לפרטים נוספים לגביי עלויות נא לעיין בדף המחירים.

16. מהו המספר טלפון במידה ואני רוצה ליצור קשר עם FirstCall ?

המספר הוא 03-5095509.

המספר הוא לפניות חדשות בלבד. שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית נעשית בדוא"ל ל- info@firstcall.co.il אנו דואגים לעקוב אחרי כל הפניות ולענות במהירות המירבית , כך שלא תצטרכו להמתין זמן רב.

 

 

לשאלות נוספות הינך מוזמן  למלא פרטים ב- "צור קשר" – ונשמח לחזור אליך בהקדם.

17.איך הנציג ידע מה לומר בשיחה?

כאשר השיחה מתקבלת במוקד, צצה הודעה על מסך המחשב של הנציגה אשר מנחה אותה להתנהל בשיחה לפי בקשת בעל העסק.

הטבות בלעדיות ללקוחותינו
  • דרופבוקס
  • GABAY
  • LIVEDNS
  • יאיר
  • ESET
  • GOOGLE
  • sochnut
  • OFFICE SHOP
  • YESPLEASE
כפי שפורסם
  • ISRAEL-HAYOM
  • YNET
  • YOUTUBE
  • WALLA!
פינטרסט
לינקד אין
גוגל +
יו טיוב
טוויטר
פייסבוק
© כל הזכויות שמורות ל FirstCall - ערך מוסף לעסק 2015

עבור לתוכן העמוד