הסמכות

חברת FirstCall מספקת שירות בתחום מענה טלפוני אנושי. עם ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בחו”ל רכשנו שבחים רבים וכעת השירות ניתן בישראל.

עכשיו זה כבר רשמי: FirstCall היא החברה המובילה בישראל לפתרונות מענה טלפוני אנושי ושירותי טלקומוניקציה מתקדמים לעסקים

אנא ראה להלן רשימה של רשויות וגופים שאישרו את שירותי FirstCall – ערך מוסף לעסק לחיובים ולמתן שירות מענה טלפוני.

  • פירסט קול גאה לעבוד בשיתוף עם קבוצת ישראכרט (המורכבת מארבע חברות שונות הכוללת את ישראכרט בע"מ ואמריקן אקספרס ישראל) ובעלת 37 שנות ניסיון בתחום כרטיסי האשראי ושירותי סליקה.

  • אתר פירסט קול אושר על ידי חברתפלאקארד (ספקית פתרונות סליקה מאובטחים ואמינים עם השירות המקצועי ביותר) שקיבלה הסמכת תקן PCI DSS לשנת 2013 כאתר מאובטח לרכישה אונלייין ו- אופליין/ הסליקה היא עם תקן PCI ואבטחת מידע

  • פירסט קול מאובטחת בתקן אירופאי להגנה על נתוני כרטיסי האשראי והפחתת סיכון מפני הונאות כרטיסי אשראי. בישראל ובאירופה התקן מחייב את רוב העסקים משנת 2013 .

  • אתר פירסט קול הוא הסטנדרט המקובל להעברת מידע מאובטח באינטרנט.תעודת מבטיחה הצפנה של המידע בצורה מאובטחת, למשל: כרטיסי אשראי

  • אתר www.Firstcall.co.il מאובטח עם מפתח הצפנה והגנת מידע (תעודת SSL)

  • פירסט קול מאובטחת בתקן אירופאי להגנה על נתוני כרטיסי האשראי והפחתת סיכון מפני הונאות כרטיסי אשראי. בישראל ובאירופה התקן מחייב את רוב העסקים משנת 2013 .